Google dba o balans

Google dba o balans

W dzisiejszej odsłonie SEO Newsów dowiecie się, jakie nowe ficzery wprowadził Google, a co dla równowagi postanowił skasować. Zapraszamy do lektury!

Thin content dotyczy całej witryny, nie pojedynczej strony

Na ostatnim hangoucie John Mueller został zapytany o kwestię thin contentu. Co sprawia, że dana witryna uznawana jest przez Google za stronę o niskiej wartości? Otóż problem pojawia się w momencie, gdy słabe treści występują na całej witrynie, a nie tylko na pojedynczych podstronach.

Przy okazji John wskazał, że seowcy przywiązują za dużą uwagę do ilości znaków na stronie, starając się w ten sposób wyprzedzić konkurencję.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-thin-content-issues-33202.html

Google poleca przechowywanie przekierowanych adresów URL w sitemapach

John Mueller potwierdził, że stare adresy URL, które zostały przekierowane, powinny być tymczasowo przechowywane w sitemapie. Jak długo? Zdaniem Johna od miesiąca do trzech, ale nie dłużej niż pół roku.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-old-redirected-urls-sitemaps-files-temporarily-33172.html

Kolejne aktualizacje w GSC!

Google Search Console zaktualizowało raport danych strukturalnych, aby dostarczał więcej informacji o nieprawidłowych znacznikach.

Jak to wygląda w praktyce? Używając np. znacznika recenzji, ale pomijając imię i nazwisko autora, powodujemy wystąpienie błędu. Do tej pory w raporcie danych strukturalnych wyświetlany był komunikat o następującej treści: Missing field “name”. Teraz ten sam błąd będzie brzmiał następująco: Missing field „name” (in „author”).

Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-search-console-updates-structured-data-report/443744/#close

GSC wyłącza Parametry URL

Skoro Google Search Console coś dodało, to dla równowagi musi też coś skasować. Już 26 kwietnia wyłączone zostanie narzędzie Parametry URL. Google uznało, że nie jest ono dłużej potrzebne, bo przez lata wyszukiwarka stała się dużo lepsza w odgadywaniu, które parametry są przydatne, a które bezużyteczne. Do tego stopnia, że tylko 1% parametrów określonych obecnie w narzędziu Parametry URL przydaje im się przy indeksowaniu.

Źródło:https://www.seroundtable.com/google-to-kill-url-parameter-tool-on-april-26th-33159.html

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Dane strukturalne w SEO – w jaki sposób mikrodane wpływają na pozycjonowanie strony internetowej?

    Dane strukturalne w SEO – w jaki sposób mikrodane wpływają na pozycjonowanie strony internetowej?

    Dowiedz się, czym są dane strukturalne oraz jak wiele możesz zyskać dzięki wdrożeniu tego rozwiązania. Sprawdź, jakie informacje możesz wyświetlić w wynikach wyszukiwania i tym samym wzbudzić zainteresowanie internautów.
    Działania off-site SEO dla małych i średnich firm. Jak wzmocnić swój wizerunek w sieci?

    Działania off-site SEO dla małych i średnich firm. Jak wzmocnić swój wizerunek w sieci?

    Działania SEO w kontekście małych i średnich firm działających lokalnie. Czym jest optymalizacja oraz jak walczyć o wysoką pozycję rankingową w Google?
    Jak zadbać o doświadczenie klienta w e-commerce? 5 kluczowych aspektów

    Jak zadbać o doświadczenie klienta w e-commerce? 5 kluczowych aspektów

    Kiedy klient jest niezadowolony z procesu zakupowego, będzie prawdopodobnie mniej chętny do pozostania na stronie, a tym bardziej do powrotu. Jak tego uniknąć?
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.