Google display network – czyli jak najlepiej wykorzystać kampanie reklamowe?

Google display network – czyli jak najlepiej wykorzystać kampanie reklamowe?

Kaboompics .com/pexels.com

Google Ads umożliwia firmom reklamowanie swoich produktów lub usług w całej swojej wyszukiwarce. Google Ads jest to narzędzie do tworzenia reklam tekstowych, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania, a także sieć reklamowa, w której firmy umieszczają reklamy displayowe.

W tym artykule omówimy niektóre z najważniejszych wskazówek, których używają Eksperci, aby jak najlepiej wykorzystać swoje kampanie w Google display network.

O co chodzi z PPC?

W przeciwieństwie do sieci wyszukiwania, w której użytkownicy celowo wyszukują informacje, sieć reklamowa jest podobna do bardziej tradycyjnego sposobu reklamowania, w którym przekazujesz swój komunikat.

Google display network pozwala reklamodawcom kierować reklamy do swoich odbiorców. Pamiętaj, że tutaj nie ponosisz kosztów za liczbę wyświetleń reklamy. Jedyny koszt związany z reklamą graficzną polega na tym, że użytkownicy internetu fizycznie klikają Twoją reklamę, co oznacza, że ​​płacisz tylko za tych, którzy rzeczywiście wykazali zainteresowanie Twoimi produktami lub usługami, tzw. PPC.

Takie reklamy mają znacznie niższy całkowity koszt kliknięcia, co daje większą możliwość dotarcia do większej liczby osób. Korzystaj z nich i nie płać za reklamy, tylko za kliknięcia!

Google Display Network - co to właściwie jest?

Jest to sieć reklamowa Google, w której można tworzyć świetne kampanie reklamowe. W 2003 roku Google Ads postanowiło rozszerzyć swoją działalność, dlatego powstał Google Display Network. Na samym początku można było wyświetlać reklamy tylko i wyłącznie w wyszukiwarce. Aby wyświetlić reklamę z Google, należało odwiedzić stronę wyszukiwarki oraz wpisać odpowiednie słowo kluczowe. Jednak było to nieopłacalne dla twórców reklam, co Google zauważył i zaczął myśleć nad zmianą tego narzędzia, tak właśnie powstała sieć reklamowa. Dzięki Google Display Network możesz teraz wyświetlać swoje reklamy na stronach internetowych innych przedsiębiorców. Jest to duża możliwość generowania ruchu na swojej stronie www.

Wskazówki, jak korzystać z Google display network

Okazuje się, że jest to świetne źródło reklamy, które generuje realne wyniki niskim kosztem, ale jakie metody w sieci reklamowej są zalecane, aby zapewnić rzeczywisty sukces tych kampanii?

Oto kilka wskazówek, które są polecane w trakcie reklamowania się w sieci.

  1. Inteligentne rozwiązania Google display network
  2. Te inteligentne kampanie reklamowe uwzględniają dotychczasową skuteczność słów kluczowych oraz ogólne informacje o witrynie. Algorytm Google następnie wykorzystuje informacje, które zebrał, w celu dotarcia do odbiorców, którzy z największym prawdopodobieństwem dokonają konwersji na stronie internetowej.

    Pamiętaj, że kampanie inteligentne są w stanie przyciągnąć nowych klientów, którzy nigdy nie używali “ciasteczek” na Twojej stronie www. To dobra opcja dla osób, które być może nie znają Google Ads i chcą generować jak najwięcej kliknięć w swojej witrynie niskim kosztem.

  3. Miejsca docelowe Twojej witryny są ważne!
  4. Warto korzystać z wybranych miejsc docelowych, ponieważ to jedyna metoda kierowania reklamami w sieci, daje to reklamodawcom większą kontrolę nad miejscami docelowymi reklam. Możesz wybierać, w jaki sposób chcesz wyświetlać reklamy w sieci.

    Na samym początku warto utworzyć 10 witryn internetowych związanych z usługą lub produktem i wyświetlać na nich reklamy. Jeżeli zauważasz, że strony nie generują ruchu, to stwórz jeszcze kilka stron, aby zwiększyć zaangażowanie.

    Możesz do tego wypróbować Google Analytics.

  5. Odpowiednio dopasuj swój budżet!
  6. Zanim rozpoczniesz swoją kampanię reklamową, zbierz najpierw odpowiedni budżet na nią. Następnie w oparciu o skuteczność kampanii, można zwiększać ten budżet.


    Źródło: Sora Shimazaki/pexels.com

    Przy ustalaniu budżetu dla kampanii, to należy wziąć pod uwagę wielkość grupy Twoich odbiorców. Jeżeli chcesz dotrzeć do większej liczby odbiorców, to z pewnością przyda Ci się większy budżet. Dlatego pamiętaj o tym, planując swoją przyszłą kampanię reklamową!

  7. Testuj swoją każdą reklamę!
  8. W kampaniach Google musisz również tworzyć kilka możliwości reklamowych i sprawdzać ich skuteczność. Google oferuje wiele graficznych udogodnień, możesz tworzyć, cokolwiek chcesz. Dzięki temu będziesz miał możliwość znaleźć najskuteczniejszą reklamę. Nagłówki odgrywają tutaj największą rolę, dlatego pamiętaj, aby były one chwytliwe!

Podsumowanie

Google Display Network niesie ze sobą wiele korzyści, których nie można ignorować.

Pamiętaj, aby testować swoje nowe reklamy, twórz je z chwytliwymi nagłówkami, opisami i obrazami. Bądź kreatywny i odkryj, jaki przekaz najbardziej przyciąga potencjalnych klientów do Twojej strony internetowej.

Rozszerzaj swoją wiedzę i twórz coraz to nowsze i przyciągające kampanie reklamowe w Internecie!

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, to skontaktuj się z nami już teraz. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię! Masz pytania? Agencja SEO Poznań Grupa iCEA chętnie na nie odpowie!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: SEM
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Nierentowna strategia PPC, wskazujemy gdzie leży przyczyna

    Nierentowna strategia PPC, wskazujemy gdzie leży przyczyna

    Strategia marketingowa Pay Per Click, stanowi jedną z najczęściej obieranych dróg promocji biznesowej – dlaczego czasem nie przynosi pożądanych rezultatów?
    SEO vs SEM – co wybrać?

    SEO vs SEM – co wybrać?

    Czy znasz różnicę pomiędzy SEO i SEM? Na który sposób optymalizacji się zdecydować? Ten artykuł z pewnością rozwieje Twoje wątpliwości!
    Strona docelowa (landing page) w kontekście reklam Pay Per Click

    Strona docelowa (landing page) w kontekście reklam Pay Per Click

    Zapewnij sobie miękkie lądowanie w internecie. Dowiedz się, czym jest landing page, a także jak wykorzystać jej potencjał w zwiększeniu swojej promocji!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.