Kolejny tydzień, kolejna paczka newsów przed nami! Ogólnoświatowe wiadomości zostały zdominowane przez sześciogodzinną awarię Facebooka i powiązanych z nim platform, ale Internet to więcej niż sam Facebook, nawet jeśli Mark Zuckerberg bardzo chciałby to kiedyś zmienić. Co wartego odnotowania wydarzyło się w zeszłym tygodniu?
Jak wyszukiwarka Google poradziła sobie z awarią FB, IG i Whatsappa?
Podczas awarii Facebooka i spółki, wszystkie podstrony w obrębie tego portalu wykazywały błąd serwera. Czy miało to jednak większy wpływ na indeksację najpopularniejszego portalu społecznościowego na świecie? Według Tweeta przesłanego przez Johna Muellera – nie.
Źródło: https://www.seroundtable.com/facebook-outage-impact-google-search-32198.html
W GSC możemy zaobserwować, że zakładka do rich results ulegała powiększeniu. Konkretnie o 5 nowych błędów + więcej szczegółów w wielu typach błędów, które powinny być „bardziej przyjazne” według Google.
Nowe szczegółowe błędy obejmują:
Co ważne, nie są to nowe, lecz już wcześniej znane błędy.
Źródło: https://www.seroundtable.com/google-rich-results-status-reports-detailed-32212.html
Google wprowadza nowe filtry wyszukiwania, aby pomóc ludziom w podejmowaniu bardziej świadomych ekologicznie decyzji.
Dokładnie chodzi o poniższe rozwiązania:
Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-rolls-out-new-eco-friendly-search-filters/422276/
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.
Dziękujemy za kontakt.
Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!
Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.