Siemanko! Posiadasz na swojej stronie reklamy, które zasłaniają cały ekran? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie złą wiadomość… Ale hej! To są w końcu SEO Newsy, więc musimy informować o wszystkich ważnych wydarzeniach, nawet jeśli nie są one dla seowców za dobre.
John Mueller z Google przekazał, że plik disavow, w którym możemy zrzec się konkretnych domen czy adresów URL, działa, ale ze sporym opóźnieniem. I nie chodzi o dni czy nawet tygodnie. Od przesłania pliku do pojawienia się pierwszych efektów w rankingu mogą minąć długie miesiące.
Google potwierdził, że wraz z planowaną na luty aktualizacją Page Experience, wpływ na ostateczną ocenę witryny w wersji desktopowej zacznie mieć również wielkość reklam. Oznacza to, że w teorii Google będzie mógł ukarać stronę za reklamę, która zajmuje cały ekran.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-intrusive-interstitials-desktop-sites-32375.html
Google zmienia Google My Business na inne, choć w sumie podobne rozwiązanie, o nazwie Google Business Profile. Jest to kolejny krok ku temu, by wszystko dało się załatwić w wynikach wyszukiwania. Aplikacja do zarządzania ma zniknąć w 2022 roku, a obecnie znana nam podstrona pozostanie dalej dostępna dla osób, które zarządzają wieloma kontami.
Wraz z tą zmianą pojawią się też nowe ficzery:
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.