Siemanko! Posiadasz na swojej stronie reklamy, które zasłaniają cały ekran? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie złą wiadomość… Ale hej! To są w końcu SEO Newsy, więc musimy informować o wszystkich ważnych wydarzeniach, nawet jeśli nie są one dla seowców za dobre.
John Mueller z Google przekazał, że plik disavow, w którym możemy zrzec się konkretnych domen czy adresów URL, działa, ale ze sporym opóźnieniem. I nie chodzi o dni czy nawet tygodnie. Od przesłania pliku do pojawienia się pierwszych efektów w rankingu mogą minąć długie miesiące.
Google potwierdził, że wraz z planowaną na luty aktualizacją Page Experience, wpływ na ostateczną ocenę witryny w wersji desktopowej zacznie mieć również wielkość reklam. Oznacza to, że w teorii Google będzie mógł ukarać stronę za reklamę, która zajmuje cały ekran.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-intrusive-interstitials-desktop-sites-32375.html
Google zmienia Google My Business na inne, choć w sumie podobne rozwiązanie, o nazwie Google Business Profile. Jest to kolejny krok ku temu, by wszystko dało się załatwić w wynikach wyszukiwania. Aplikacja do zarządzania ma zniknąć w 2022 roku, a obecnie znana nam podstrona pozostanie dalej dostępna dla osób, które zarządzają wieloma kontami.
Wraz z tą zmianą pojawią się też nowe ficzery:
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.
Dziękujemy za kontakt.
Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!
Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.