Google odchudza wytyczne dot. oceny jakości

Google odchudza wytyczne dot. oceny jakości

Sezon ogórkowy w pełni, ale my jak zawsze znaleźliśmy dla Was kilka ciekawych newsów. Zaczynamy.

Zmiany w wytycznych dot. oceny jakości

Google po 9 miesiącach znowu odchudziło swojego PDFa z wytycznymi dotyczącymi oceny jakości. Co tym razem uległo zmianie?

  • Odświeżono język, aby był zgodny z nowo opublikowanymi wytycznymi Search Quality Rater: An Overview.
  • Dopracowano YMYL, dodając nową tabelę przykładów i odświeżając te już istniejące.
  • Zaktualizowano terminologię, aby odnosiła się do wszystkich typów urządzeń.
  • Dodano wyjaśnienia do sekcji niska i najniższa jakość strony, aby podkreślić, że rodzaj i poziom E-A-T zależą od przeznaczenia strony, a niskiej jakości i szkodliwe strony mogą wystąpić przy każdym typie witryny.

Przy okazji Google zaktualizowało też zrzuty ekranu i pousuwało różne nieaktualne przykłady. Co ciekawe, objętość Google Search Quality Raters Guidelines w ciągu dwóch lat zmniejszyła się ze 175 do 167 stron.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-updates-search-quality-raters-guidelines-33837.html

Liczba linków nie jest czynnikiem rankingowym

Nie ma jednego słusznego sposobu liczenia linków. Przynajmniej zdaniem Johna Muellera, który ponownie powtórzył, że poprawne liczenie linków jest technicznie niemożliwe, więc każdy robi to w przybliżeniu. Mueller przy okazji doradził, by nie skupiać się na liczbie linków, które pokazują narzędzia, bo liczba ta nie jest czynnikiem rankingowym. Czym są zatem linki? Cytując Johna: sposobem na dotarcie do naszej strony i tak też należy o nich myśleć.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-no-objective-way-to-count-links-33806.html

Google testuje nowe funkcje

Google testuje nowe pole wyszukiwań zatytułowane „perspectives”. Perspektywy dotyczą zapytań, na które nie da się udzielić jednoznacznej, konkretnej odpowiedzi, bo odnoszą się raczej do opinii niż faktów. Na przykład: dlaczego warto dodawać wpisy na Wikipedię?

To jednak nie koniec testów Google. Firma testuje również promowanie źródeł obrazów, wyświetlając pod grafikami w wyszukiwarce nazwy witryn wraz z ich faviconami.

Źródła:

https://www.seroundtable.com/google-search-perspectives-33841.html

https://www.seroundtable.com/google-search-site-name-favicon-on-image-results-33855.html

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jak stworzyć wysokiej jakości zawartość strony internetowej?

    Jak stworzyć wysokiej jakości zawartość strony internetowej?

    Prowadzisz stronę internetową? Chcesz przyciągnąć nowych odbiorców? Wysokiej jakości treść jest tym, czego właśnie potrzebujesz. Wszystkiego dowiesz się w naszym artykule!
    Jak skutecznie pozycjonować stronę internetową na WordPress?

    Jak skutecznie pozycjonować stronę internetową na WordPress?

    Masz stronę opartą na systemie WordPress? To CMS zoptymalizowany pod wymagania Google, który daje Ci duże możliwości. Sprawdź, jak je wykorzystać!
    Potęga słów kluczowych – poznaj podstawy SEO

    Potęga słów kluczowych – poznaj podstawy SEO

    Keywords bez tajemnic. Jak wielka jest potęga słów kluczowych dla SEO? Dowiedz się, na co zwracać uwagę i od czego zależy sukces odpowiednich słów.
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.

        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę