Sezon ogórkowy w pełni, ale my jak zawsze znaleźliśmy dla Was kilka ciekawych newsów. Zaczynamy.
Google po 9 miesiącach znowu odchudziło swojego PDFa z wytycznymi dotyczącymi oceny jakości. Co tym razem uległo zmianie?
Przy okazji Google zaktualizowało też zrzuty ekranu i pousuwało różne nieaktualne przykłady. Co ciekawe, objętość Google Search Quality Raters Guidelines w ciągu dwóch lat zmniejszyła się ze 175 do 167 stron.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-updates-search-quality-raters-guidelines-33837.html
Nie ma jednego słusznego sposobu liczenia linków. Przynajmniej zdaniem Johna Muellera, który ponownie powtórzył, że poprawne liczenie linków jest technicznie niemożliwe, więc każdy robi to w przybliżeniu. Mueller przy okazji doradził, by nie skupiać się na liczbie linków, które pokazują narzędzia, bo liczba ta nie jest czynnikiem rankingowym. Czym są zatem linki? Cytując Johna: sposobem na dotarcie do naszej strony i tak też należy o nich myśleć.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-no-objective-way-to-count-links-33806.html
Google testuje nowe pole wyszukiwań zatytułowane „perspectives”. Perspektywy dotyczą zapytań, na które nie da się udzielić jednoznacznej, konkretnej odpowiedzi, bo odnoszą się raczej do opinii niż faktów. Na przykład: dlaczego warto dodawać wpisy na Wikipedię?
To jednak nie koniec testów Google. Firma testuje również promowanie źródeł obrazów, wyświetlając pod grafikami w wyszukiwarce nazwy witryn wraz z ich faviconami.
Źródła:
https://www.seroundtable.com/google-search-perspectives-33841.html
https://www.seroundtable.com/google-search-site-name-favicon-on-image-results-33855.html
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.
Dziękujemy za kontakt.
Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!
Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.