SKUTECZNA AGENCJA SEO
E-COMMERCE 360

GoOnline

Skorzystaj z bezpłatnych konsultacji
i bądź tam gdzie Twoi klienci!

Umów się na bezpłatną rozmowę

z naszym ekspertem ds. rozwoju i dowiedz się jak Ty możesz wykorzystać internet

    Dane podane w formularzu będą przetwarzane przez Grupę iCEA S.A. z siedzibą na ul. Polska 114, 60-406 Poznań, w celu realizacji zgłoszenia i zgodnie z jego zakresem oraz według zasad zawartych w Polityce Prywatności i cookies.

    GoOnline - sprzedawaj w internecie

    Dlaczego warto wejść w online?

    Zakupy online zyskują na popularności z roku na rok. Są one przez internautów postrzegane jako łatwe i wygodne, a dodatkowo dają większe możliwości wyboru niż sklepy tradycyjne.

    • 28,6 mln Polaków korzysta z internetu* (PBI marzec 2020)
    • Przeciętny internauta w Polsce spędzał w sieci blisko 2 h 10 min. dziennie*
    • 72% internautów kupuje w polskich sklepach e-commerce** (Badanie eIzby)
    • 77% internautów deklaruje, że ważne jest dla nich, aby marka była dostępna zakupowo w wielu kanałach.**
    • Dla 82% badanych internautów za najważniejszym motywatorem do zakupów online jest dostępność 24h/7**

    Zakupy online dla Polaków to:

    wygoda

    brak konieczności jechania do sklepu, stania w korkach oraz kolejkach

    oszczędność czasu

    przeglądanie ofert z dowolnego miejsca na świecie i o dowolnej porze dnia

    dostępność

    szeroki asortyment w cenie przystępniejszej niż w punktach stacjonarnych

    nieograniczony czas wyboru

    możliwość zastanowienia się nad zakupem bez presji czasu

    łatwe porównywanie

    wybór najlepszej oferty i poznanie opinii na temat produktu

    Jak zacząć sprzedawać online?

    Określ branżę w jakiej chcesz działać oraz ustal kierunki rozwoju na przyszłość

    Pomyśl nad modelem działania biznesu, na ile możesz sobie pozwolić uruchamiając pierwszy e-sklep

    Wybierz oprogramowanie uwzględniając niskie koszty utrzymania, prostą obsługę i szeroki wachlarz funkcjonalności

    Checklista „Mój pierwszy e-sklep”

    1. Działalność gospodarcza

      będzie konieczna do nawiązywania współpracy z kontrahentami

    2. Wybór oprogramowania do prowadzenia sprzedaży online

      to będzie serce Twojego e-sklepu, od jego funkcjonalności zależy sukces biznesu

    3. Domena sklepu

      Twój unikalny adres www, który zapamiętają klienci

    4. Skrzynka e-mail

      dedykowany adres e-mail wzmocni profesjonalny wizerunek

    5. Hosting

      o ten element dba dostawca oprogramowania sklepu internetowego

    6. Produkty do sklepu

      samodzielne dodawanie lub automatyzacja poprzez integrację z hurtowniami

    7. Sposoby płatności i dostawy

      najwygodniejsze metody, które preferują klienci

    8. Regulamin i polityka

      elementy decydujące o zaufaniu, które zabezpieczą prawnie Ciebie i Twoich klientów

    9. Księgowość

      samodzielne działania lub integrację oprogramowania z systemami księgowymi

    10. Certyfikat SSL

      bezpieczeństwo sklepu to podstawa, buduje zaufanie i pozwala uniknąć niebezpieczeństw

    Założenie sklepu internetowego nigdy nie było łatwiejsze!

    Czy wiesz, że jest to możliwe unikając czasochłonnych, skomplikowanych i drogich procesów? Wybierz dedykowane oprogramowanie, które daje Ci gotowe możliwości wystartowania z własnym e-sklepem w nawet jeden dzień.

    Jakie czynniki powinieneś wziąć pod uwagę wybierając oprogramowanie dla e-sklepu?

    1. czas wdrożenia
    2. wygoda użytkowania
    3. przystępność interfejsu

    Dlaczego SkyShop?

    • unikasz budowy własnej strony, dostajesz cały pakiet wraz z gotowymi szablonami kreatora sklepów
    • dzięki rozbudowanym integracjom oraz narzędziom wspierającym możesz skupić się na najważniejszym, czyli sprzedaży
    • przejrzysty panel do zarządzania e-sklepem bez konieczności umiejętności programowania
    • integracja z 317 hurtowniami i możliwość działania w modelu dropshipping

    Dlaczego PrestaShop?

    • przystępny i łatwy w obsłudze CMS
    • zapewniona wydajność nawet przy małej ilości produktów w e-sklepie
    • bezpłatna licencja
    • dobry wybór dla osób znających się na podstawowej optymalizacji pod kątem SEO

    Dlaczego Magento?

    • bezpłatna licencja OpenSource
    • w przypadku zaawansowanej wiedzy duże możliwości modyfikowania sklepu i jego zaplecza
    • duża ilość możliwości rozbudowy e-sklepu oraz integracji
    • duży rynek szablonów i rozszerzeń ułatwiających pozycjonowanie sklepu

    Jak wyglądają etapy procesu zakupowego klienta?

    potrzeba posiadania
    (naturalna lub wzbudzona)

    rozważanie posiadania produktu
    (posuzkiwanie informacji, opinii, przegląd dostępnych ofert)

    zakup produktu
    (porównanie cen, sklepów i decyzja o zakupie)

    ponowny kontakt
    (powrót, wsparcie, budowanie lojalności)

    Sprzedawaj i promuj

    Pomimo że emocje są naszym motorem napędowym, to często decyzje zakupowe nie są podejmowane impulsywnie, a sama ścieżka zakupowa składa się z kilku etapów. W zależności od oferty sklepu etapy będą różnić się od siebie. Świadomość, jaki użytkownik wchodzi na Twoją stronę i jak wygląda jego proces zakupowy pozwoli dobrać najskuteczniejsze kanały komunikacji.

    Jakie pytania musisz zadać sobie na START?

    1. czy znasz persony swoich klientów?
    2. ile kontaktów z reklamą potrzebuje Twój klient, aby podjąć decyzję zakupową?
    3. na jakim etapie ścieżki zakupowej jest Twój klient trafiając na stronę Twojego sklepu?
    4. w jaki sposób klient porusza się po Twoim sklepie online?
    ikona

    Widoczność w wyszukiwarce

    Google odwiedza dziennie ponad 14 mln Polaków* (PBI kwiecień 2020). Większość klientów na każdym etapie procesu zakupowego korzysta z Google. Szukają inspiracji, produktów, opinii czy konkretnych sklepów. Ważne jest, aby dobrać frazy w kampanii tak, aby odpowiadały na potrzeby odbiorców. Pozwoli to na zwiększenie ilości konwersji.

    ikona

    E-mail marketing

    Spersonalizowana komunikacja mailowa jako klucz do sukcesu. Zadbaj o formę, treść oraz czas wysyłki. E-mail retargeting może pozwolić odzyskać nawet połowę porzuconych koszyków. Nie zapominaj również o testach A/B różnych kreacji - dzięki temu dowiesz się co działa, a co nie.

    ikona

    Wartościowe treści

    Interesujący content na stronie, który jest odpowiedzią na zapytania i potrzeby Twoich klientów to konieczność. Dzięki temu pozyskasz wartościowy ruch z wyszukiwarki, który przełoży się na pozycję ekspercką, wzmocni zaufanie do marki, a co za tym idzie maksymalizuje szansę na większą ilości zamówień.

    ikona

    Wygląd strony - UX

    Przyjazna i intuicyjna strona e-sklepu to dzisiaj podstawa. Atrakcyjne zdjęcia oraz poczytne opisy sprawiają, że klient łatwiej podejmuje decyzję, a jego doświadczenia są bardziej pozytywne. Ułatwiaj klientowi nawigację po stronie, a zyskasz więcej zamówień!

    ikona

    Budowanie społeczności

    Social media to aktualnie bardzo istotna część e-biznesu. Ważne, aby postawić na kanały, gdzie faktycznie Twoi klienci są obecni. Inspiracje, poradniki, informacje o promocjach czy nowościach to solidny fundament, aby zacząć tworzyć społeczność, która lojalizuje klientów. Media społecznościowe to dialog, a nie monolog, więc słuchaj uważnie swoich odbiorców.

    „Aktualnie zakup to już nie tylko kliknięcie przycisku „KUP”. Jego początkiem jest inspiracja, a następnie poszukiwanie informacji i opinii. Kolejno dochodzi do wyboru oferty, a następnie płatności i najkorzystniejszego sposobu dostawy, a co za tym idzie śledzenie statusu przesyłki. W trakcie całego procesu kupujący ma do czynienia z różnymi emocjami, a na końcu, w głowie klienta, pojawia się opinia o całym doświadczeniu zakupowym.”

    Pamiętaj, aby dostarczać zakupione produkty tam,
    gdzie klient chce je odebrać!

    Co zniechęca Polaków do zakupów online?

    • długi czas oczekiwania na dostawę
    • wysokie koszty przesyłki
    • sposoby płatności niewzbudzające zaufania
    • wygląd serwisu - nieatrakcyjne zdjęcia, nieintuicyjność
    • negatywne opinie w sieci

    Jak sprzedawać więcej za pomocą darmowej dostawy?

    • wprowadź opcję darmowej dostawy od pewnej kwoty zamówienia
    • możesz doliczyć koszt dostawy w cenę produktu
    • zadbaj, aby klient widział w koszyku ile brakuje im do uzyskania darmowej dostawy

    Prawo

    Regulamin sklepu to jeden z ważniejszych czynników pod względem prawnym w sklepie online. Jakich błędów w nim nie popełniać?

    • regulamin musi być zawsze oparty na aktualnych przepisach
    • nie może zawierać niedozwolonych klauzul
    • musi zawierać informacje o unijnej procedurze ODR
    • nie może zawierać sprzeczności

    Poznaj narzędzia, które pomogą Ci wySTARTować w świat online:

    SMSAPI - skuteczne kampanie i wysyłki w kanale SMS

    Platforma do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS i VMS poprzez panel klienta lub prosty i łatwy w integracji interfejs SMS API umożliwiający integrację z własnymi systemami informatycznymi m.in. e-commerce, marketing automation czy CRM.

    Callback24 - inteligentne narzędzie marketingowe wspomagające proces sprzedaży i obsługi klienta.

    To narzędzie dzięki któremu klienci uzyskają możliwość natychmiastowego kontaktu telefonicznego oraz planowania kontaktu poza godzinami pracy Twojej firmy. Zwiększysz liczbę połączeń z klientami poprzez inteligentne mechanizmy wzywające do akcji.

    Liveprice - automatyczny monitoring i analiza cen

    Wpływa na zwiększenie sprzedaży online oraz zastępuje działania człowieka w procesie śledzenia i ustalania cen. LivePrice monitoruje działania Twojej konkurencji i dostarcza rzetelne dane na temat cen Twoich produktów. Pozwala w ten sposób trzymać rękę na pulsie, jak również może sam, automatycznie reagować na zmiany cen zgodnie z Twoimi założeniami. Dzięki temu Twoja oferta staje się najkorzystniejsza i przyciąga klientów – co w rezultacie pozwala na zwielokrotnienie sprzedaży

    Upblue - generowanie ruchu dzięki skutecznym kampaniom digital

    Agencja, która specjalizuje się w kampaniach digital, a w szczególności SEM. Przy wykorzystaniu optymalnego budżetu maksymalizują efektywność płatnych reklam. Należą do wąskiego grona agencji, które mogą się poszczycić certyfikacją PREMIER Google Partner, który świadczy o wysokiej jakości usług.

    Brand24 - monitoring mediów w służbie reputacji Twojej marki.

    To narzędzie pozwalające na skumulowanie wszystkich wzmianek o marce pozyskanych z portali, mediów społecznościowych, blogów, mikroblogów czy forów w jednym miejscu. Monitoring internetu nie kończy się jednak na własnej firmie. Warto śledzić otoczenie, żeby dowiedzieć się jak działa branża oraz o czym się mówi.

    Edrone - CRM dedykowany branży e-commerce.

    System pomaga w prowadzeniu sklepu przyjaznego klientom, a także budowaniu długofalowych relacji, co sprawia, że będą oni chętniej i częściej korzystać z oferty. Możliwości oferowane przez Edrone pozwalają odzyskiwać część porzuconych koszyków, tworzyć spersonalizowane newslettery oparte o szczegółowe dane o klientach takie, jak czas od ostatniego zakupu, ile klient wydaje oraz sugerować rekomendowane produkty na podstawie wcześniejszych zachowań konsumentów.

    RPMS - kancelaria prawna, która zadba o aspekty rzetelnego prowadzenia biznesu.

    Dzięki doświadczeniu w branży świetnie rozumieją problemy z jakimi borykają się firmy działające online. Wiedza merytoryczna oraz doświadczenie pozwala dopasować efekty usług do oczekiwań klientów.

    Artykuły blogowe

    Wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów – sposoby na poprawę obsługi klienta

    Czasy, kiedy firma z najniższą ceną wygrywała, są już za nami. Aktualnie klienci podczas zakupów online zwracają uwagę na znacznie […]

    Polityka cenowa w sklepie online krok po kroku

    Stara koncepcja 4P w marketingu (price, product, place, promotion) nadal nie traci na znaczeniu. Każdy z jej elementów jest wyzwaniem […]

    Wygoda klienta podczas finalizacji zakupów w e-commerce, a porzucanie koszyków

    Dzisiejszy klient sklepu internetowego poszukuje wygodnych rozwiązań, które pozwalają jak najszybciej osiągnąć cel. Nigdy wcześniej użytkownicy nie byli narażeni na […]

    Umów się na bezpłatną rozmowę

    Umów się na bezpłatną rozmowę

    z naszym ekspertem ds. rozwoju i dowiedz się jak Ty możesz wykorzystać internet

      Dane podane w formularzu będą przetwarzane przez Grupę iCEA S.A. z siedzibą na ul. Polska 114, 60-406 Poznań, w celu realizacji zgłoszenia i zgodnie z jego zakresem oraz według zasad zawartych w Polityce Prywatności i cookies.