SKUTECZNA AGENCJA SEO
E-COMMERCE 360

GoOnline

Skorzystaj z bezpłatnych konsultacji
i bądź tam gdzie Twoi klienci!

Umów się na bezpłatną rozmowę

z naszym ekspertem ds. rozwoju i dowiedz się jak Ty możesz wykorzystać internet

    Dane podane w formularzu będą przetwarzane przez Grupę iCEA S.A. z siedzibą na ul. Polska 114, 60-406 Poznań, w celu realizacji zgłoszenia i zgodnie z jego zakresem oraz według zasad zawartych w Polityce Prywatności i cookies.

    GoOnline - sprzedawaj w internecie

    Dlaczego warto wejść w online?

    Zakupy online zyskują na popularności z roku na rok. Są one przez internautów postrzegane jako łatwe i wygodne, a dodatkowo dają większe możliwości wyboru niż sklepy tradycyjne.

    • 28,6 mln Polaków korzysta z internetu* (PBI marzec 2020)
    • Przeciętny internauta w Polsce spędzał w sieci blisko 2 h 10 min. dziennie*
    • 72% internautów kupuje w polskich sklepach e-commerce** (Badanie eIzby)
    • 77% internautów deklaruje, że ważne jest dla nich, aby marka była dostępna zakupowo w wielu kanałach.**
    • Dla 82% badanych internautów za najważniejszym motywatorem do zakupów online jest dostępność 24h/7**

    Zakupy online dla Polaków to:

    wygoda

    brak konieczności jechania do sklepu, stania w korkach oraz kolejkach

    oszczędność czasu

    przeglądanie ofert z dowolnego miejsca na świecie i o dowolnej porze dnia

    dostępność

    szeroki asortyment w cenie przystępniejszej niż w punktach stacjonarnych

    nieograniczony czas wyboru

    możliwość zastanowienia się nad zakupem bez presji czasu

    łatwe porównywanie

    wybór najlepszej oferty i poznanie opinii na temat produktu

    Jak zacząć sprzedawać online?

    Określ branżę w jakiej chcesz działać oraz ustal kierunki rozwoju na przyszłość

    Pomyśl nad modelem działania biznesu, na ile możesz sobie pozwolić uruchamiając pierwszy e-sklep

    Wybierz oprogramowanie uwzględniając niskie koszty utrzymania, prostą obsługę i szeroki wachlarz funkcjonalności

    Checklista „Mój pierwszy e-sklep”

    1. Działalność gospodarcza

      będzie konieczna do nawiązywania współpracy z kontrahentami

    2. Wybór oprogramowania do prowadzenia sprzedaży online

      to będzie serce Twojego e-sklepu, od jego funkcjonalności zależy sukces biznesu

    3. Domena sklepu

      Twój unikalny adres www, który zapamiętają klienci

    4. Skrzynka e-mail

      dedykowany adres e-mail wzmocni profesjonalny wizerunek

    5. Hosting

      o ten element dba dostawca oprogramowania sklepu internetowego

    6. Produkty do sklepu

      samodzielne dodawanie lub automatyzacja poprzez integrację z hurtowniami

    7. Sposoby płatności i dostawy

      najwygodniejsze metody, które preferują klienci

    8. Regulamin i polityka

      elementy decydujące o zaufaniu, które zabezpieczą prawnie Ciebie i Twoich klientów

    9. Księgowość

      samodzielne działania lub integrację oprogramowania z systemami księgowymi

    10. Certyfikat SSL

      bezpieczeństwo sklepu to podstawa, buduje zaufanie i pozwala uniknąć niebezpieczeństw

    Założenie sklepu internetowego nigdy nie było łatwiejsze!

    Czy wiesz, że jest to możliwe unikając czasochłonnych, skomplikowanych i drogich procesów? Wybierz dedykowane oprogramowanie, które daje Ci gotowe możliwości wystartowania z własnym e-sklepem w nawet jeden dzień.

    Jakie czynniki powinieneś wziąć pod uwagę wybierając oprogramowanie dla e-sklepu?

    1. czas wdrożenia
    2. wygoda użytkowania
    3. przystępność interfejsu

    Dlaczego SkyShop?

    • unikasz budowy własnej strony, dostajesz cały pakiet wraz z gotowymi szablonami kreatora sklepów
    • dzięki rozbudowanym integracjom oraz narzędziom wspierającym możesz skupić się na najważniejszym, czyli sprzedaży
    • przejrzysty panel do zarządzania e-sklepem bez konieczności umiejętności programowania
    • integracja z 317 hurtowniami i możliwość działania w modelu dropshipping

    Dlaczego PrestaShop?

    • przystępny i łatwy w obsłudze CMS
    • zapewniona wydajność nawet przy małej ilości produktów w e-sklepie
    • bezpłatna licencja
    • dobry wybór dla osób znających się na podstawowej optymalizacji pod kątem SEO

    Dlaczego Magento?

    • bezpłatna licencja OpenSource
    • w przypadku zaawansowanej wiedzy duże możliwości modyfikowania sklepu i jego zaplecza
    • duża ilość możliwości rozbudowy e-sklepu oraz integracji
    • duży rynek szablonów i rozszerzeń ułatwiających pozycjonowanie sklepu

    Jak wyglądają etapy procesu zakupowego klienta?

    potrzeba posiadania
    (naturalna lub wzbudzona)

    rozważanie posiadania produktu
    (posuzkiwanie informacji, opinii, przegląd dostępnych ofert)

    zakup produktu
    (porównanie cen, sklepów i decyzja o zakupie)

    ponowny kontakt
    (powrót, wsparcie, budowanie lojalności)

    Sprzedawaj i promuj

    Pomimo że emocje są naszym motorem napędowym, to często decyzje zakupowe nie są podejmowane impulsywnie, a sama ścieżka zakupowa składa się z kilku etapów. W zależności od oferty sklepu etapy będą różnić się od siebie. Świadomość, jaki użytkownik wchodzi na Twoją stronę i jak wygląda jego proces zakupowy pozwoli dobrać najskuteczniejsze kanały komunikacji.

    Jakie pytania musisz zadać sobie na START?

    1. czy znasz persony swoich klientów?
    2. ile kontaktów z reklamą potrzebuje Twój klient, aby podjąć decyzję zakupową?
    3. na jakim etapie ścieżki zakupowej jest Twój klient trafiając na stronę Twojego sklepu?
    4. w jaki sposób klient porusza się po Twoim sklepie online?
    ikona

    Widoczność w wyszukiwarce

    Google odwiedza dziennie ponad 14 mln Polaków* (PBI kwiecień 2020). Większość klientów na każdym etapie procesu zakupowego korzysta z Google. Szukają inspiracji, produktów, opinii czy konkretnych sklepów. Ważne jest, aby dobrać frazy w kampanii tak, aby odpowiadały na potrzeby odbiorców. Pozwoli to na zwiększenie ilości konwersji.

    ikona

    E-mail marketing

    Spersonalizowana komunikacja mailowa jako klucz do sukcesu. Zadbaj o formę, treść oraz czas wysyłki. E-mail retargeting może pozwolić odzyskać nawet połowę porzuconych koszyków. Nie zapominaj również o testach A/B różnych kreacji - dzięki temu dowiesz się co działa, a co nie.

    ikona

    Wartościowe treści

    Interesujący content na stronie, który jest odpowiedzią na zapytania i potrzeby Twoich klientów to konieczność. Dzięki temu pozyskasz wartościowy ruch z wyszukiwarki, który przełoży się na pozycję ekspercką, wzmocni zaufanie do marki, a co za tym idzie maksymalizuje szansę na większą ilości zamówień.

    ikona

    Wygląd strony - UX

    Przyjazna i intuicyjna strona e-sklepu to dzisiaj podstawa. Atrakcyjne zdjęcia oraz poczytne opisy sprawiają, że klient łatwiej podejmuje decyzję, a jego doświadczenia są bardziej pozytywne. Ułatwiaj klientowi nawigację po stronie, a zyskasz więcej zamówień!

    ikona

    Budowanie społeczności

    Social media to aktualnie bardzo istotna część e-biznesu. Ważne, aby postawić na kanały, gdzie faktycznie Twoi klienci są obecni. Inspiracje, poradniki, informacje o promocjach czy nowościach to solidny fundament, aby zacząć tworzyć społeczność, która lojalizuje klientów. Media społecznościowe to dialog, a nie monolog, więc słuchaj uważnie swoich odbiorców.

    „Aktualnie zakup to już nie tylko kliknięcie przycisku „KUP”. Jego początkiem jest inspiracja, a następnie poszukiwanie informacji i opinii. Kolejno dochodzi do wyboru oferty, a następnie płatności i najkorzystniejszego sposobu dostawy, a co za tym idzie śledzenie statusu przesyłki. W trakcie całego procesu kupujący ma do czynienia z różnymi emocjami, a na końcu, w głowie klienta, pojawia się opinia o całym doświadczeniu zakupowym.”

    Pamiętaj, aby dostarczać zakupione produkty tam,
    gdzie klient chce je odebrać!

    Co zniechęca Polaków do zakupów online?

    • długi czas oczekiwania na dostawę
    • wysokie koszty przesyłki
    • sposoby płatności niewzbudzające zaufania
    • wygląd serwisu - nieatrakcyjne zdjęcia, nieintuicyjność
    • negatywne opinie w sieci

    Jak sprzedawać więcej za pomocą darmowej dostawy?

    • wprowadź opcję darmowej dostawy od pewnej kwoty zamówienia
    • możesz doliczyć koszt dostawy w cenę produktu
    • zadbaj, aby klient widział w koszyku ile brakuje im do uzyskania darmowej dostawy

    Prawo

    Regulamin sklepu to jeden z ważniejszych czynników pod względem prawnym w sklepie online. Jakich błędów w nim nie popełniać?

    • regulamin musi być zawsze oparty na aktualnych przepisach
    • nie może zawierać niedozwolonych klauzul
    • musi zawierać informacje o unijnej procedurze ODR
    • nie może zawierać sprzeczności

    Poznaj narzędzia, które pomogą Ci wySTARTować w świat online:

    SMSAPI - skuteczne kampanie i wysyłki w kanale SMS

    Platforma do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS i VMS poprzez panel klienta lub prosty i łatwy w integracji interfejs SMS API umożliwiający integrację z własnymi systemami informatycznymi m.in. e-commerce, marketing automation czy CRM.

    Callback24 - inteligentne narzędzie marketingowe wspomagające proces sprzedaży i obsługi klienta.

    To narzędzie dzięki któremu klienci uzyskają możliwość natychmiastowego kontaktu telefonicznego oraz planowania kontaktu poza godzinami pracy Twojej firmy. Zwiększysz liczbę połączeń z klientami poprzez inteligentne mechanizmy wzywające do akcji.

    Liveprice - automatyczny monitoring i analiza cen

    Wpływa na zwiększenie sprzedaży online oraz zastępuje działania człowieka w procesie śledzenia i ustalania cen. LivePrice monitoruje działania Twojej konkurencji i dostarcza rzetelne dane na temat cen Twoich produktów. Pozwala w ten sposób trzymać rękę na pulsie, jak również może sam, automatycznie reagować na zmiany cen zgodnie z Twoimi założeniami. Dzięki temu Twoja oferta staje się najkorzystniejsza i przyciąga klientów – co w rezultacie pozwala na zwielokrotnienie sprzedaży

    Upblue - generowanie ruchu dzięki skutecznym kampaniom digital

    Agencja, która specjalizuje się w kampaniach digital, a w szczególności SEM. Przy wykorzystaniu optymalnego budżetu maksymalizują efektywność płatnych reklam. Należą do wąskiego grona agencji, które mogą się poszczycić certyfikacją PREMIER Google Partner, który świadczy o wysokiej jakości usług.

    Brand24 - monitoring mediów w służbie reputacji Twojej marki.

    To narzędzie pozwalające na skumulowanie wszystkich wzmianek o marce pozyskanych z portali, mediów społecznościowych, blogów, mikroblogów czy forów w jednym miejscu. Monitoring internetu nie kończy się jednak na własnej firmie. Warto śledzić otoczenie, żeby dowiedzieć się jak działa branża oraz o czym się mówi.

    Edrone - CRM dedykowany branży e-commerce.

    System pomaga w prowadzeniu sklepu przyjaznego klientom, a także budowaniu długofalowych relacji, co sprawia, że będą oni chętniej i częściej korzystać z oferty. Możliwości oferowane przez Edrone pozwalają odzyskiwać część porzuconych koszyków, tworzyć spersonalizowane newslettery oparte o szczegółowe dane o klientach takie, jak czas od ostatniego zakupu, ile klient wydaje oraz sugerować rekomendowane produkty na podstawie wcześniejszych zachowań konsumentów.

    RPMS - kancelaria prawna, która zadba o aspekty rzetelnego prowadzenia biznesu.

    Dzięki doświadczeniu w branży świetnie rozumieją problemy z jakimi borykają się firmy działające online. Wiedza merytoryczna oraz doświadczenie pozwala dopasować efekty usług do oczekiwań klientów.

    Artykuły blogowe

    Jak dopasować styl komunikacji do Twojej marki?

    Pamiętasz tę reklamę telewizyjną dla banku, w której wszyscy dookoła krzyczeli na siebie? Albo napojów bezalkoholowych, w której ludzie z […]

    Opinie w Google Ads: jak zwiększyć ich efektywność?

    Czym właściwie są oceny sprzedawcy?  Być może Twoją uwagę przykuł fakt, że niektóre reklamy budzą większe zainteresowanie od innych. Z […]

    Wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów – sposoby na poprawę obsługi klienta

    Czasy, kiedy firma z najniższą ceną wygrywała, są już za nami. Aktualnie klienci podczas zakupów online zwracają uwagę na znacznie […]

    Umów się na bezpłatną rozmowę

    Umów się na bezpłatną rozmowę

    z naszym ekspertem ds. rozwoju i dowiedz się jak Ty możesz wykorzystać internet

      Dane podane w formularzu będą przetwarzane przez Grupę iCEA S.A. z siedzibą na ul. Polska 114, 60-406 Poznań, w celu realizacji zgłoszenia i zgodnie z jego zakresem oraz według zasad zawartych w Polityce Prywatności i cookies.