Ile kosztuje sklep na Sky-Shop?

Ile kosztuje sklep na Sky-Shop?

Brett Stone/pexels.com

Jedną z pierwszych decyzji, które musisz podjąć jako inwestor, który chce otworzyć sklep WWW, jest wybór oprogramowania, na którym będzie bazować ten serwis. Możesz zdecydować się na przeróżne rozwiązania, które różnią się pod wieloma względami – kosztami, szybkością uruchomienia serwisu, dostępnymi funkcjami i nie tylko. Jednym ze sposobów na szybkie oraz tanie zostanie właścicielem takiej strony jest Sky-Shop. Co to za oprogramowanie? Ile kosztuje Sky-shop?

Sky-Shop – co to jest?

Część klientów, którzy chcieliby zacząć sprzedaż w sieci, obawia się, że brak wiedzy z tym związanej spowoduje, iż sobie nie poradzą. Nie potrafią sami zainstalować sklepu, a tym bardziej prowadzić go i rozwijać. Nie stać ich także na zainwestowanie dużej kwoty w przygotowanie witryny od podstaw. Najlepszym rozwiązaniem w ich przypadku jest Sky-Shop, czyli platforma, dzięki której można stać się właścicielem gotowego sklepu WWW. Jest to jednocześnie oprogramowanie, które możesz wykorzystać do samodzielnego założenia i prowadzenia witryny. Co więcej jest to rozwiązanie wciąż rozwijane, co powoduje, że Twój sklep może być nieustannie na czasie pod względem możliwości, które mają obecnie zastosowanie.

Sky-Shop chwali się bardzo dobrym podejściem do komunikacji z klientami. Nie będziesz długo czekać na pomoc – bez względu na to, jaką formę kontaktu z tą firmą wybierzesz. Nad rozwojem oprogramowania pracuje zespół, który składa się z 50 specjalistów. W sumie oprogramowanie to zapewnia ponad 1200 funkcji wspierających sprzedaż oraz automatyzujących ją, czyli to, co niezbędne zarówno przy masowej sprzedaży, jak i w mniejszej skali takiej działalności.

Sky-Shop oferuje prowadzenie sklepu w modelu SaaS. Płacisz miesięczny abonament, którego wysokość zależy od wybranego pakietu.

Zaletą działania w takim modelu jest fakt, że nie musisz sam wybierać usługi hostingowej. Sky-Shop trzyma strony na wydajnych serwerach, które gwarantują wysoką stabilność działania, a sama firma oczywiście wykonuje kopie zapasowe danych. W Sky-Shop masz do dyspozycji wszystkie istotne funkcjonalności, które powinien Ci zapewniać sklep, a jeśli rozwiązania, którego potrzebujesz, nie ma, to oczywiście możesz zlecić jego wykonanie. Do Twojej dyspozycji są wszystkie integracje, których potrzebujesz, aby zautomatyzować działanie witryny – z porównywarkami cen, kurierami, Allegro i nie tylko. Oczywiście sklepy są responsywne – dostosowują się do urządzeń mobilnych, z których korzystają internauci. Jeśli jeszcze nie jesteś pewien, czy ta platforma jest rozwiązaniem dla Ciebie, to ewentualnie możesz skorzystać z opcji bezpłatnego testowania jej przez 14 dni.

Sky-Shop – cennik

Założenie sklepu to jedno, ale zapewne interesuje Cię, ile kosztuje skorzystanie z tej oferty. Pamiętaj, że za usługę Sky-Shop cena będzie różniła się w zależności od tego, na jaki pakiet się zdecydujesz, jakich funkcji potrzebujesz i na jaką ofertę aktualnie trafisz. Jeśli nie śpieszy Ci się z rozpoczęciem działalności, to obserwuj przez jakiś czas, jak zmieniają się ceny – może trafisz na promocję. 4 stycznia 2021 roku Sky-Shop miał następującą ofertę:


Źródło: https://sky-shop.pl/cennik_sklepu, 04.01.2022

Jednocześnie mogłeś skorzystać ze wspomnianego okresu testowego, który wynosi 14 dni. Ten czas do niczego Cię nie zobowiązuje. Przyjrzyj się poszczególnym pakietom i tym, co obejmują. Nie stawiaj na najtańszy, lecz na ten, który jest dopasowany do Twoich potrzeb. Zwróć uwagę na następujące informacje:

  • Ilość produktów – tyle ich będziesz mógł dodać w sklepie. Najtańszy pakiet jest przeznaczony dla małych witryn, z liczbą produktów do 100, natomiast w największym możesz już ich dodać nawet 125 tys.
  • Ilość administratorów – czyli osoby, które będą miały inne dane do logowania i będą jednocześnie mieć prawo zarządzania sklepem, modyfikowania ustawień oraz wprowadzania innych istotnych zmian.
  • Automatyczne integracje z 419 hurtowniami, w tym dropshipping – ten moduł jest płatny dodatkowo bez względu na to, który wybierzesz.
  • Bezpłatne wykonanie nowych integracji z hurtowniami – w cenie we wszystkich pakietach.
  • Automatyczna integracja z Allegro – w zależności od pakietu różna jest maksymalna liczba aukcji – do nawet 30 tys.
  • Facebook, sklep na FB – w dwóch najtańszych pakietach jest to opcja, natomiast w droższych jest w cenie.
  • Gotowy moduł blogowy – bez dodatkowych opłat w każdym pakiecie poza najtańszym.
  • Aplikacja mobilna – jak wyżej.
  • Liczba skrzynek e-mail w domenie – to dosyć istotne ograniczenie. Tych skrzynek może być od 1 do 4. Jeśli sam prowadzisz mały sklep, to jeden adres wystarczy, natomiast jeśli to większa witryna, a Ty zatrudniasz pracowników, to potrzebujesz ich więcej.
  • Możliwości języków i walut – sklep może działać w różnych językach oraz wyświetlać ceny w różnych walutach. W dwóch najtańszych wariantach jest dostępny wyłącznie polski i złotówka, natomiast w wyższych mogą to być inne języki oraz waluty.
  • Darmowe przeniesienie Twojego sklepu z innej platformy – dostępne we wszystkich pakietach poza najtańszym, ale zwróć również uwagę na to, że nie w przypadku każdego systemu CMS będzie to możliwe. Poza tym – konieczne jest opłacenie usługi za rok z góry.
  • SSL w cenie – nie ma go w najtańszym pakiecie, a jest to rozwiązanie, które musisz mieć. Dzięki niemu połączenie pomiędzy sklepem a urządzeniem użytkownika jest szyfrowane, tzn. bezpieczne. Przesyłane dane nie mogą być przejęte ani zmienione. Chrome wyświetla w przypadku witryn bez SSL komunikat „niezabezpieczona” obok polu adresu w przeglądarce.
  • Integracje zewnętrzne – z takimi usługami jak kurierzy, brokerzy, porównywarki i inne. Są dostępne w cenie we wszystkich pakietach poza najtańszym.
  • Produkt dnia, program lojalnościowy, grupy rabatowe, monitoring porzuconych koszyków, raport sprzedaży – te opcje są dostępne wyłącznie w pakietach Business i Advanced. To możliwości, które przydają się głównie w przypadku sklepów średniej wielkości oraz dużych.

Sky-Shop chwali się, że w ramach platformy założono już ponad 35 tys. sklepów. Poza wymienionymi opcjami firma oferuje różne pakiety w ramach pakietu Gotowy Sklep Internetowy. W tym przypadku oferta wygląda następująco:


Źródło: https://sky-shop.pl/gotowy-sklep-internetowy, 04.12.2022

W tej ofercie jako klient otrzymujesz do dyspozycji funkcje obejmujące wszystkie rozwiązania i usługi, których potrzebujesz. Wspomniana kwota obejmuje:

  • abonament za oprogramowanie sklepu,
  • indywidualny projekt graficzny,
  • logotyp – od 2 do 6 propozycji w zależności od wybranego pakietu,
  • projekt grafik promocyjnych do Google Ads i na fanpage na Facebooku – niedostępne w ramach najtańszego rozwiązania; w pakiecie Medium tylko grafika na FB, natomiast w Full – również do Google Ads,
  • system płatności Sky-Shop z prowizją 1,69 proc.,
  • certyfikat bezpieczeństwa SSL – niedostępny w najtańszym pakiecie,
  • moduł integracji z hurtowniami – w najtańszym moduł do 1 sztuki,
  • regulamin sklepu – w dwóch najdroższych pakietach,
  • integracja ze sklepem na FB – dostępna w dwóch najdroższych ofertach,
  • szkolenie z obsługi oprogramowania,
  • wyszukiwarka podpowiedzi – wyłącznie w najdroższym pakiecie,
  • dokumenty RODO – we wszystkich poza najtańszym.

Oferta Gotowy Sklep Internetowy jest przeznaczona dla tych klientów, którzy chcą uzyskać wszystko, co dla nich niezbędne w ramach jednej usługi. To znaczy, że potrzebują indywidualnej szaty graficznej, logo, grafik promocyjnych i funkcji, które powinien oferować sklep internetowy. Co więcej, możesz otrzymać również dokumenty RODO oraz regulamin. Decyzję co do zasad korzystania ze Sky-Shop należy podjąć indywidualnie, biorąc pod uwagę dany przypadek, oczekiwane funkcjonalności i to, co już mamy przygotowane. Po prostu płacenie za niektóre elementy może mijać się z celem, jeśli już je posiadamy i jesteśmy zadowoleni. Wtedy możemy wykupić pakiet abonamentowy oraz ewentualnie zdecydować się na opcje dodatkowe, jeżeli ich potrzebujemy.

Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, ile kosztuje sklep na Sky-Shop. Wszystko zależy od tego, na jaki pakiet się zdecydujesz, którą wybierzesz ofertę i ewentualnie – na jakie opcje dodatkowe postawisz. Nie zmienia to jednak faktu, że Sky-Shop jest sposobem na szybkie założenie sklepu oraz przetestowanie tego, czy nasz model biznesowy rzeczywiście ma szansę powodzenia.

Pozycjonowanie sklepu Sky-Shop

Dla sklepów internetowych kluczowym źródłem ruchu jest m.in. wyszukiwarka Google. Dobra informacja jest taka, że sklep oparty na Sky-Shop jest zoptymalizowany pod jej wymagania. Oto, co zapewnia ten system pod względem optymalizacji pod SEO:

  • przygotowanie indywidualnego tytułu i opisu SEO (meta title i meta description),
  • dodanie przekierowań 301,
  • przyjazne linki dla wszystkich podstron i produktów,
  • automatyczne generowanie mapy strony,
  • responsywność – sklep dostosowuje się do urządzeń mobilnych,
  • automatycznie dodawane linki kanoniczne,
  • instalacja certyfikatu SSL.

To elementy, które są zaliczane do czynników rankingowych Google, co oznacza, że mają wpływ na widoczność witryny w wynikach wyszukiwania. Wygoda ich optymalizacji jest kluczowa, gdyż nie powinno to wymagać od zarządzającego sklepem konieczności dokonywania zmian programistycznych w kodzie. Indywidualne meta tytuł i opis powinno się udać dodawać w ustawieniach danej podstrony, tak samo jak przypisać link kanoniczny czy też zdecydować, co ma się znaleźć w adresie URL, tj. w przyjaznym linku.

Kolejna ważna kwestia – Sky-Shop jest wciąż aktualizowany, zatem jeśli Google przeprowadzi aktualizację algorytmu, to w systemie zostaną wprowadzone takie zmiany, które sprawią, że dalej będzie on zoptymalizowany.

Ile kosztuje sklep na Sky-Shop – podsumowanie

Decydując się na witrynę opartą na systemie Sky-shop, stawiasz na gotowe rozwiązanie, ale sam wybierasz, który pakiet będzie dla Ciebie optymalny. Możesz się zdecydować na sam abonament i wybrać ewentualne usługi dodatkowe albo gotowy sklep WWW. Zdecyduj, które rozwiązanie będzie najlepsze w Twoim przypadku.

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jak pozycjonować sklep internetowy na IdoSell?

    Jak pozycjonować sklep internetowy na IdoSell?

    Sklep IdoSell to prosty sposób na uruchomienie sprzedaży online. Płacąc niewielki abonament, uzyskujesz gotową stronę WWW, która wymaga jedynie personalizacji. A jak wygląda kwestia pozycjonowania takiego sklepu?
    Jak prawidłowo przeprowadzić konfigurację poczty dla PrestaShop?

    Jak prawidłowo przeprowadzić konfigurację poczty dla PrestaShop?

    W sklepie PrestaShop nie musisz dodawać ustawień SMTP poczty, ale warto to zrobić. Sprawdź, o czym powinieneś pamiętać i jak przebiega konfiguracja. Dowiesz się również, co ma znaczenie podczas wyboru hostingu.
    Ile kosztuje sklep GOshop?

    Ile kosztuje sklep GOshop?

    GOshop – czy taki sklep jest dobrym pomysłem? Jakie korzyści daje e-sklep na GOshop i ile trzeba zapłacić za takie rozwiązanie?
    Bezpłatny audyt

      Powiedz nam jaki zakres usług Cię interesuje,
      a skontaktujemy się w odpowiednim dla Ciebie terminie

        Jeżeli chciałbyś dołączyć do naszego zespółu, ale masz wątpliwości - skontaktuj się z nami.
        Wypełnij formularz kontaktowy: