DARMOWY AUDYT SEO

Ile kosztuje sklep na Sky-Shop?

9 min czytania
Ile kosztuje sklep na Sky-Shop?
Kategoria E-Commerce

Jedną z pierwszych decyzji, które musisz podjąć jako inwestor, który chce otworzyć sklep WWW, jest wybór oprogramowania, na którym będzie bazować ten serwis. Możesz zdecydować się na przeróżne rozwiązania, które różnią się pod wieloma względami – kosztami, szybkością uruchomienia serwisu, dostępnymi funkcjami i nie tylko. Jednym ze sposobów na szybkie oraz tanie zostanie właścicielem takiej strony jest Sky-Shop. Co to za oprogramowanie? Ile kosztuje Sky-shop?

Spis treści:

Sky-Shop – co to jest?

Część klientów, którzy chcieliby zacząć sprzedaż w sieci, obawia się, że brak wiedzy z tym związanej spowoduje, iż sobie nie poradzą. Nie potrafią sami zainstalować sklepu, a tym bardziej prowadzić go i rozwijać. Nie stać ich także na zainwestowanie dużej kwoty w przygotowanie witryny od podstaw. Najlepszym rozwiązaniem w ich przypadku jest Sky-Shop, czyli platforma, dzięki której można stać się właścicielem gotowego sklepu WWW. Jest to jednocześnie oprogramowanie, które możesz wykorzystać do samodzielnego założenia i prowadzenia witryny. Co więcej jest to rozwiązanie wciąż rozwijane, co powoduje, że Twój sklep może być nieustannie na czasie pod względem możliwości, które mają obecnie zastosowanie.

Sky-Shop chwali się bardzo dobrym podejściem do komunikacji z klientami. Nie będziesz długo czekać na pomoc – bez względu na to, jaką formę kontaktu z tą firmą wybierzesz. Nad rozwojem oprogramowania pracuje zespół, który składa się z 50 specjalistów. W sumie oprogramowanie to zapewnia ponad 1200 funkcji wspierających sprzedaż oraz automatyzujących ją, czyli to, co niezbędne zarówno przy masowej sprzedaży, jak i w mniejszej skali takiej działalności.

Sky-Shop oferuje prowadzenie sklepu w modelu SaaS. Płacisz miesięczny abonament, którego wysokość zależy od wybranego pakietu.

Zaletą działania w takim modelu jest fakt, że nie musisz sam wybierać usługi hostingowej. Sky-Shop trzyma strony na wydajnych serwerach, które gwarantują wysoką stabilność działania, a sama firma oczywiście wykonuje kopie zapasowe danych. W Sky-Shop masz do dyspozycji wszystkie istotne funkcjonalności, które powinien Ci zapewniać sklep, a jeśli rozwiązania, którego potrzebujesz, nie ma, to oczywiście możesz zlecić jego wykonanie. Do Twojej dyspozycji są wszystkie integracje, których potrzebujesz, aby zautomatyzować działanie witryny – z porównywarkami cen, kurierami, Allegro i nie tylko. Oczywiście sklepy są responsywne – dostosowują się do urządzeń mobilnych, z których korzystają internauci. Jeśli jeszcze nie jesteś pewien, czy ta platforma jest rozwiązaniem dla Ciebie, to ewentualnie możesz skorzystać z opcji bezpłatnego testowania jej przez 14 dni.

Sprawdź: Wiedza w pigułce – platformy e-commerce

Sky-Shop – cennik

Założenie sklepu to jedno, ale zapewne interesuje Cię, ile kosztuje skorzystanie z tej oferty. Pamiętaj, że za usługę Sky-Shop cena będzie różniła się w zależności od tego, na jaki pakiet się zdecydujesz, jakich funkcji potrzebujesz i na jaką ofertę aktualnie trafisz. Jeśli nie śpieszy Ci się z rozpoczęciem działalności, to obserwuj przez jakiś czas, jak zmieniają się ceny – może trafisz na promocję. 4 stycznia 2021 roku Sky-Shop miał następującą ofertę:

Sky-Shop – cennikŹródło: https://sky-shop.pl/cennik_sklepu, 04.01.2022

Jednocześnie mogłeś skorzystać ze wspomnianego okresu testowego, który wynosi 14 dni. Ten czas do niczego Cię nie zobowiązuje. Przyjrzyj się poszczególnym pakietom i tym, co obejmują. Nie stawiaj na najtańszy, lecz na ten, który jest dopasowany do Twoich potrzeb. Zwróć uwagę na następujące informacje:

  • Ilość produktów – tyle ich będziesz mógł dodać w sklepie. Najtańszy pakiet jest przeznaczony dla małych witryn, z liczbą produktów do 100, natomiast w największym możesz już ich dodać nawet 125 tys.
  • Ilość administratorów – czyli osoby, które będą miały inne dane do logowania i będą jednocześnie mieć prawo zarządzania sklepem, modyfikowania ustawień oraz wprowadzania innych istotnych zmian.
  • Automatyczne integracje z 419 hurtowniami, w tym dropshipping – ten moduł jest płatny dodatkowo bez względu na to, który wybierzesz.
  • Bezpłatne wykonanie nowych integracji z hurtowniami – w cenie we wszystkich pakietach.
  • Automatyczna integracja z Allegro – w zależności od pakietu różna jest maksymalna liczba aukcji – do nawet 30 tys.
  • Facebook, sklep na FB – w dwóch najtańszych pakietach jest to opcja, natomiast w droższych jest w cenie.
  • Gotowy moduł blogowy – bez dodatkowych opłat w każdym pakiecie poza najtańszym.
  • Aplikacja mobilna – jak wyżej.
  • Liczba skrzynek e-mail w domenie – to dosyć istotne ograniczenie. Tych skrzynek może być od 1 do 4. Jeśli sam prowadzisz mały sklep, to jeden adres wystarczy, natomiast jeśli to większa witryna, a Ty zatrudniasz pracowników, to potrzebujesz ich więcej.
  • Możliwości języków i walut – sklep może działać w różnych językach oraz wyświetlać ceny w różnych walutach. W dwóch najtańszych wariantach jest dostępny wyłącznie polski i złotówka, natomiast w wyższych mogą to być inne języki oraz waluty.
  • Darmowe przeniesienie Twojego sklepu z innej platformy – dostępne we wszystkich pakietach poza najtańszym, ale zwróć również uwagę na to, że nie w przypadku każdego systemu CMS będzie to możliwe. Poza tym – konieczne jest opłacenie usługi za rok z góry.
  • SSL w cenie – nie ma go w najtańszym pakiecie, a jest to rozwiązanie, które musisz mieć. Dzięki niemu połączenie pomiędzy sklepem a urządzeniem użytkownika jest szyfrowane, tzn. bezpieczne. Przesyłane dane nie mogą być przejęte ani zmienione. Chrome wyświetla w przypadku witryn bez SSL komunikat „niezabezpieczona” obok polu adresu w przeglądarce.
  • Integracje zewnętrzne – z takimi usługami jak kurierzy, brokerzy, porównywarki i inne. Są dostępne w cenie we wszystkich pakietach poza najtańszym.
  • Produkt dnia, program lojalnościowy, grupy rabatowe, monitoring porzuconych koszyków, raport sprzedaży – te opcje są dostępne wyłącznie w pakietach Business i Advanced. To możliwości, które przydają się głównie w przypadku sklepów średniej wielkości oraz dużych.

Sky-Shop chwali się, że w ramach platformy założono już ponad 35 tys. sklepów. Poza wymienionymi opcjami firma oferuje różne pakiety w ramach pakietu Gotowy Sklep Internetowy. W tym przypadku oferta wygląda następująco:

Gotowy Sklep Internetowy - pakiety Sky-ShopŹródło: https://sky-shop.pl/gotowy-sklep-internetowy, 04.12.2022

W tej ofercie jako klient otrzymujesz do dyspozycji funkcje obejmujące wszystkie rozwiązania i usługi, których potrzebujesz. Wspomniana kwota obejmuje:

  • abonament za oprogramowanie sklepu,
  • indywidualny projekt graficzny,
  • logotyp – od 2 do 6 propozycji w zależności od wybranego pakietu,
  • projekt grafik promocyjnych do Google Ads i na fanpage na Facebooku – niedostępne w ramach najtańszego rozwiązania; w pakiecie Medium tylko grafika na FB, natomiast w Full – również do Google Ads,
  • system płatności Sky-Shop z prowizją 1,69 proc.,
  • certyfikat bezpieczeństwa SSL – niedostępny w najtańszym pakiecie,
  • moduł integracji z hurtowniami – w najtańszym moduł do 1 sztuki,
  • regulamin sklepu – w dwóch najdroższych pakietach,
  • integracja ze sklepem na FB – dostępna w dwóch najdroższych ofertach,
  • szkolenie z obsługi oprogramowania,
  • wyszukiwarka podpowiedzi – wyłącznie w najdroższym pakiecie,
  • dokumenty RODO – we wszystkich poza najtańszym.

Oferta Gotowy Sklep Internetowy jest przeznaczona dla tych klientów, którzy chcą uzyskać wszystko, co dla nich niezbędne w ramach jednej usługi. To znaczy, że potrzebują indywidualnej szaty graficznej, logo, grafik promocyjnych i funkcji, które powinien oferować sklep internetowy. Co więcej, możesz otrzymać również dokumenty RODO oraz regulamin. Decyzję co do zasad korzystania ze Sky-Shop należy podjąć indywidualnie, biorąc pod uwagę dany przypadek, oczekiwane funkcjonalności i to, co już mamy przygotowane. Po prostu płacenie za niektóre elementy może mijać się z celem, jeśli już je posiadamy i jesteśmy zadowoleni. Wtedy możemy wykupić pakiet abonamentowy oraz ewentualnie zdecydować się na opcje dodatkowe, jeżeli ich potrzebujemy.

Posągi

Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, ile kosztuje sklep na Sky-Shop. Wszystko zależy od tego, na jaki pakiet się zdecydujesz, którą wybierzesz ofertę i ewentualnie – na jakie opcje dodatkowe postawisz. Nie zmienia to jednak faktu, że Sky-Shop jest sposobem na szybkie założenie sklepu oraz przetestowanie tego, czy nasz model biznesowy rzeczywiście ma szansę powodzenia.

Umów się na darmowy audyt Twojej strony
DARMOWY AUDYT SEO

Pozycjonowanie sklepu Sky-Shop

Pozycjonowanie sklepu Sky-Shop stworzy wiele nowych możliwości. Dla sklepów internetowych kluczowym źródłem ruchu jest m.in. wyszukiwarka Google. Dobra informacja jest taka, że sklep oparty na Sky-Shop jest zoptymalizowany pod jej wymagania. Oto, co zapewnia ten system pod względem optymalizacji pod SEO:

  • przygotowanie indywidualnego tytułu i opisu SEO (meta title i meta description),
  • dodanie przekierowań 301,
  • przyjazne linki dla wszystkich podstron i produktów,
  • automatyczne generowanie mapy strony,
  • responsywność – sklep dostosowuje się do urządzeń mobilnych,
  • automatycznie dodawane linki kanoniczne,
  • instalacja certyfikatu SSL.

To elementy, które są zaliczane do czynników rankingowych Google, co oznacza, że mają wpływ na widoczność witryny w wynikach wyszukiwania. Wygoda ich optymalizacji jest kluczowa, gdyż nie powinno to wymagać od zarządzającego sklepem konieczności dokonywania zmian programistycznych w kodzie. Indywidualne meta tytuł i opis powinno się udać dodawać w ustawieniach danej podstrony, tak samo jak przypisać link kanoniczny czy też zdecydować, co ma się znaleźć w adresie URL, tj. w przyjaznym linku.

Kolejna ważna kwestia – Sky-Shop jest wciąż aktualizowany, zatem jeśli Google przeprowadzi aktualizację algorytmu, to w systemie zostaną wprowadzone takie zmiany, które sprawią, że dalej będzie on zoptymalizowany.

Sprawdź: Rozwój sprzedaży internetowej – jak to zrobić w prostych krokach?

Ile kosztuje sklep na Sky-Shop – podsumowanie

Decydując się na witrynę opartą na systemie Sky-shop, stawiasz na gotowe rozwiązanie, ale sam wybierasz, który pakiet będzie dla Ciebie optymalny. Możesz się zdecydować na sam abonament i wybrać ewentualne usługi dodatkowe albo gotowy sklep WWW. Zdecyduj, które rozwiązanie będzie najlepsze w Twoim przypadku.

Potrzebujesz pomocy? Napisz do naszej agencji SEO z Poznania!

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

Oceń tekst
Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 7

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

Jak zacząć z PrestaShop? Pierwsze kroki
Jak zacząć z PrestaShop? Pierwsze kroki
Początek przygody z PrestaShop może być łatwy. Sprawdź, jak krok po kroku przygotować sklep do rozpoczęcia sprzedaży!
Magento a PrestaShop – czym się różnią? Jaki system wybrać?
Magento a PrestaShop – czym się różnią? Jaki system wybrać?
Magento i PrestaShop to popularne platformy umożliwiające budowę i obsługę sklepu internetowego. Nasz artykuł podpowie Ci, którą spośród nich wybrać.
Jaki hosting wybrać pod Magento?
Jaki hosting wybrać pod Magento?
Hosting ma ogromne znaczenie dla sklepu internetowego. Musi być wydajny, sprawny, a do tego bezpieczny. Jaki hosting będzie najlepszy pod Magento? Sprawdź!

Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę
    Umów spotkanie