Zapytaj o ofertę
Instrukcja przyznania dostępu do Google Analytics
  • ICEA
  • /
  • Blog
  • /
  • Instrukcja przyznania dostępu do Google Analytics

Instrukcja przyznania dostępu do Google Analytics

2 min. czytania

Dlaczego potrzebne są nam te dane?

W Grupie iCEA, jako pierwszej w Polsce Agencji SEO360, wiemy jak ważne są dokładne dane w osiąganiu najlepszych możliwych wyników. W swojej pracy wykorzystujemy wiele narzędzi pozwalających na jak najdokładniejsze zobrazowanie aktualnej kondycji i potencjału strony internetowej, a także do monitorowania jej rozwoju. Część informacji, które są nam potrzebne, już Państwo zbierają. Dane, o których mowa, to między innymi te zawarte w usłudze Google Analytics.

Jak udostępnić dane analityczne?

Poniżej przedstawiamy instrukcję krok po kroku, jak udostępnić konieczne uprawnienia, które pozwolą nam sprawnie przystąpić do działania na Państwa serwisie.

  1. Logujemy się w usłudze Google Analytics – https://analytics.google.com
  2. Ze strony głównej przechodzimy do zakładki Administracja:
  3. Udostępnianie danych analitycznych - Google Search Console Krok 2

  4. W widoku administracji wybieramy konto i usługę, która odnosi się do strony internetowej rozwijanej wraz z Grupą iCEA:
  5. Udostępnianie danych analitycznych - Google Search Console Krok 3

  6. Następnie na poziomie usługi wybieramy Zarządzanie dostępem do konta:
  7. Udostępnianie danych analitycznych - Google Search Console Krok 4

  8. Wybieramy opcję Dodaj użytkowników:
  9. Udostępnianie danych analitycznych - Google Search Console Krok 5

  10. Wpisujemy adres e-mail, który został podesłany przez opiekuna umowy w mailu. Opcja „Powiadom nowych użytkowników e-mailem” może pozostać zaznaczona.

    Mogą Państwo skorzystać z jednego z dwóch wariantów przydzielenia dostępów:

    WARIANT 1: Dodanie uprawnień Administratora

    Dzięki uprawnieniom Administratora będziemy mogli w pełni skonfigurować konto Google Analytics. Będziemy mogli również zarządzać użytkownikami w obrębie naszej organizacji, przez co ewentualny udział kolejnych specjalistów na etapie współpracy, nie będzie wiązał się z koniecznością dalszego przydzielania dostępów przez Państwa.

    WARIANT 2: Dodanie uprawnień Edytującego

    Dzięki uprawnieniom Edytującego będziemy mogli w pełni skonfigurować konto Google Analytics. Nie będziemy mogli jednak zarządzać użytkownikami, dlatego jeżeli pojawi się potrzeba przyznania dostępu dla innych specjalistów (np. analityka Big Data, specjalisty UX) każdorazowo będziemy musieli prosić Państwa o przydzielanie kolejnych dostępów.

Zamów bezpłatny audyt SEO.
Dowiedz się, co w pozycjonowaniu Twojej strony możemy zrobić lepiej. Umów się na niezobowiązujące spotkanie z naszym specjalistą.

    Dziękujemy za wiadomość!

    Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

    Do usłyszenia!

    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 . Liczba ocen: 9
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    *

    Blog

    Dzielimy się tym, co wiemy i co umiemy.

    Co to jest parametr UTM? Sprawdź, jak korzystać z tagowania linków poprzez UTM
    Co to jest parametr UTM? Sprawdź, jak korzystać z tagowania linków poprzez UTM
    Prowadzisz kampanie online? Zatem powinieneś monitorować, na jakie wyniki przekładają się poszczególne działania. Zrobisz to dzięki tagom UTM. Sprawdź, na czym one polegają!
    GA4 – FAQ (najważniejsze pytania i odpowiedzi)
    GA4 – FAQ (najważniejsze pytania i odpowiedzi)
    Google Analytics 4 to dość skomplikowane narzędzie. W tym artykule znajdziesz odpowiedzi, które rozwieją wszystkie Twoje wątpliwości.
    Jak znaleźć najpopularniejsze raporty Google Analytics dotyczące SEO w GA4?
    Jak znaleźć najpopularniejsze raporty Google Analytics dotyczące SEO w GA4?
    Jako że Google Analytics 4 to wciąż nowość, dość trudno znaleźć w narzędziu najważniejsze raporty. W tym artykule dowiesz się, gdzie ich szukać!
    Przeprowadzimy dla Ciebie darmowy audyt e-commerce.

    W trakcie konsultacji wideo z analitykiem wzrostu:

    • Otrzymasz raport widoczności Twojej strony internetowej.
    • Omówimy efektywność Twoich obecnych kampanii reklamowych.
    • Skoncentrujemy się na analizie doświadczenia użytkownika na Twojej stronie e-commerce.
    Umów się na spotkanie
    Paweł Borowik Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik
    Head of Sales
    Paweł Borowik Head of Sales
    Dowiedz się, jak możemy zwiększyć efektywność rozwoju Twojej platformy e-commerce.
    Zamów bezpłatny audyt e-commerce. Skontaktujemy się z Tobą, aby umówić Cię na niezobowiązującą konsultację z naszym analitykiem.

      Twoja rola w firmie
      Twoja rola w firmie
      Dziękujemy za wiadomość!

      Oddzwonimy na wskazany numer telefonu, aby umówić się na dogodny dla Ciebie termin niezobowiązującej konsultacji z naszym specjalistą.

      Do usłyszenia!

      Dołącz do newslettera
      Solidna dawka wiedzy co dwa tygodnie na Twoim mailu.