INSTRUKCJA PRZYZNANIA DOSTĘPU DO GOOGLE ANALYTICS

INSTRUKCJA PRZYZNANIA DOSTĘPU DO GOOGLE ANALYTICS

DLACZEGO POTRZEBNE SĄ NAM TE DANE?

W Grupie iCEA, jako pierwszej w Polsce Agencji SEO360, wiemy jak ważne są dokładne dane w osiąganiu najlepszych możliwych wyników. W swojej pracy wykorzystujemy wiele narzędzi pozwalających na jak najdokładniejsze zobrazowanie aktualnej kondycji i potencjału strony internetowej, a także do monitorowania jej rozwoju. Część informacji, które są nam potrzebne, już Państwo zbierają. Dane, o których mowa, to między innymi te zawarte w usłudze Google Analytics.

JAK UDOSTĘPNIĆ DANE ANALITYCZNE?

Poniżej przedstawiamy instrukcję krok po kroku, jak udostępnić konieczne uprawnienia, które pozwolą nam sprawnie przystąpić do działania na Państwa serwisie.

  1. Logujemy się w usłudze Google Analytics – https://analytics.google.com
  2. Ze strony głównej przechodzimy do zakładki Administracja:
  3. W widoku administracji wybieramy konto i usługę, która odnosi się do strony internetowej rozwijanej wraz z Grupą iCEA:
  4. Następnie na poziomie usługi wybieramy Zarządzanie dostępem do konta:
  5. Wybieramy opcję Dodaj użytkowników:
  6. Wpisujemy adres e-mail, który został podesłany przez opiekuna umowy w mailu. Opcja „Powiadom nowych użytkowników e-mailem” może pozostać zaznaczona.

    Uprawnienie Edytującego jest nam potrzebne do przydzielania dostępów personalnych w obrębie organizacji. Jest to np. specjalista SEO, analityk danych, specjalista UX, którzy mogą potrzebować tego dostępu na poszczególnych etapach realizacji umowy. Dzięki temu będą Państwo mieli również bezpośredni wgląd w to, jakie konkretne osoby mają aktualnie dostęp do danych analitycznych.

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Mieć dobre podejście do SEO, to mieć jeszcze lepsze do języka – SEO i kwestia lingwistyki

    Mieć dobre podejście do SEO, to mieć jeszcze lepsze do języka – SEO i kwestia lingwistyki

    Google nieprzerwanie rozwija swoje kompetencje językowe, my też powinniśmy.
    Jak generować większą ilość leadów sprzedażowych?

    Jak generować większą ilość leadów sprzedażowych?

    Leady sprzedażowe są obecnie niezbędne podczas tworzenia każdej dobrej strategii sprzedażowej firmy. Warto poznać zasady, których należy przestrzegać.
    Jakie znaczenie mają wizytówki Google w kontekście pozycjonowania stron internetowych?

    Jakie znaczenie mają wizytówki Google w kontekście pozycjonowania stron internetowych?

    Czy wiesz, jak ważne są zaktualizowane dane wizytówki Google Moja Firma? Nasz artykuł rozwieje Twoje wszelkie wątpliwości. Czytaj dalej!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.