DARMOWY AUDYT SEO

Jak białe księgi wpływają na SEO?

5 min czytania
Jak białe księgi wpływają na SEO?
Kategoria Pozycjonowanie

Czy wiesz, że teksty blogowe i treści na stronie mogą zwiększyć strategię optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO)? Jednak niektóre firmy lubią wykraczać poza standardy. Inwestują w białe księgi, które dodają jeszcze więcej wartości do swoich produktów lub usług. W tym artykule przyjrzyjmy się bliżej białym księgom i temu, w jaki sposób mogą one przynieść korzyści Twojej stronie internetowej.

Spis treści:

Białe księgi – o co w tym chodzi?

Podczas gdy blogi zaliczane są do strategii treści o dużej zawartości słów kluczowych, białe księgi są ich bardziej dogłębnym i edukacyjnym równoważnikiem. Białe księgi to długie treści, które podkreślają swoją wartość informacyjną i pozwalają markom w pełni zaprezentować swoją wiedzę w danej dziedzinie swoim docelowym odbiorcom, którzy poszukują odpowiedzi w konkretnej branży, a dzięki białym księgom otrzymują możliwość rozwiązania szukanego problemu. Najczęściej białe księgi są dostępne dla każdego do pobrania w wersjach PDF na stronie Twojej firmy.

Sprawdź: Rodzaje spamowania linkami, które musisz znać!

Białe księgi a SEO

Dlaczego Twoja firma powinna korzystać z białych ksiąg, aby zwiększyć wiarygodność swoich treści w wynikach wyszukiwania? Dopóki pliki PDF znajdują się w Twojej witrynie, Google może je stale indeksować. W wielu przypadkach pliki PDF nie mają treści ani optymalizacji, aby pomóc witrynie w znalezieniu się w rankingu wyników wyszukiwania.

Jak zobaczysz później, białe księgi rozwijają się dzięki optymalizacji, która jest niezbędna w prowadzeniu strony internetowej!

Na razie nie przejmuj się samą sprzedażą i swoimi wysiłkami nad tworzeniem długich i cennych treści, które odpowiadają tylko na niektóre z najczęściej zadawanych pytań przez Twoich potencjalnych klientów. Białe księgi są całkowicie dostępne i udostępniane innym, spróbuj stworzyć na swojej stronie taki “papier”, który okaże się cenny dla odbiorców i niezbędny w odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Zobaczysz, że Google zwiększy Twój ruch na stronie!

Jak mogłeś przeczytać wcześniej, Google ceni sobie treści, które odpowiadają na wszystkie ważne frazy wpisywane przez użytkowników w Internecie. Dlatego, jeśli Twój doświadczony zespół, który zajmuje się pozycjonowaniem treści przeprowadzi badania i stworzy treści, które odpowiadają algorytmom Google’a, to zobaczysz duży wzrost znaczenia Twojej marki w wyszukiwarce.

Białe księgi pomogą przyciągnąć więcej klientów, ponieważ Twoja strona internetowa zacznie pojawiać się w odpowiednim czasie i miejscu. Odbiorcy zaczną rozpowszechniać te informacje, które okażą się dla nich przydatne i inspirujące.

Umów się na darmowy audyt Twojej strony
DARMOWY AUDYT SEO

Uzyskaj wiarygodność dzięki białym księgom!

Kiedy Twoja witryna zbuduje wiarygodność, Twoje wyniki w rankingach wyszukiwania będą zadowalające! Google nie tylko rozpozna Twój autorytet i zacznie dobrze pozycjonować Twoją witrynę podczas typowych wyszukiwań branżowych, ale może również zwiększyć ruch na Twojej stronie internetowej, a jak wiadomo zwiększony ruch może zwiększać liczbę konwersji w grupie docelowej. Strategia ta powoduje również zwiększenie lojalności Twoich klientów, a także zacznie przyciągać nowych klientów (czasami nawet spoza grupy docelowej)!

Sprawdź: InPost skasował sasina, czyli o polityce na firmowych social mediach

Zoptymalizuj białe księgi pod Twoje strategie SEO!

W każdej treści niesamowite jest to, że można je dostosować pod swoje oczekiwania. Zawsze można je zoptymalizować (nie ważne, czy jest to w formie bloga, czy białych ksiąg), aby pomogły Ci one pracować nad osiągnięciem konkretnych celów SEO.

Zmiany w algorytmach i w zainteresowaniu odbiorców ostatecznie sprawią, że biała księga stanie się nieskuteczna (chyba że ją zaktualizujesz). Dlatego, gdy stosujesz comiesięczne badania słów kluczowych i preferencje wyszukiwania odbiorców do istniejących i nowych treści w swojej witrynie, nie zapomnij ponownie ocenić swoje białe księgi i upewnić się, że nadal odpowiadają na pytania i udzielają porad, które Twoi odbiorcy uznają za cenne.

Jeśli zauważysz zmiany w wyszukiwanych słowach kluczowych przez Twoich odbiorców, natychmiast reaguj i zaktualizuj je również w swoich treściach! Jeśli jednak zainteresowania odbiorców całkowicie przeniosły się do innego sektora Twojej branży, być może nadszedł czas, aby zostawić starsze treści w spokoju i stworzyć nową białą księgę, którą zoptymalizujesz pod kątem aktualnych potrzeb Twoich odbiorców.

Jak wykorzystać białe księgi jako narzędzie do konwersji?

Nie każemy pobierać Ci opłaty za udostępnianie białej księgi, ale nie zawsze powinieneś rozdawać ją za darmo. Białe księgi są świetnym sposobem na zebranie większej ilości danych o docelowych odbiorcach za pośrednictwem formularzy, które zapewniają odwiedzającym dostęp do ekskluzywnych treści.

Każda drobna interakcja z odbiorcą jest korzystną sytuacją w budowaniu zaangażowania użytkownika. Odwiedzający nie tylko otrzymuje pożądane informacje, ale każda interakcja z formularzem tworzy konwersję dla Twojej witryny, która powoduje pozytywne skutki w wynikach wyszukiwania Twojej strony internetowej.

Sprawdź: Dlaczego warto aktualizować treści na stronie internetowej?

Podsumowanie

Jeśli chodzi o sukces SEO, treść dalej jest najważniejsza. Niezależnie od tego, jak podchodzisz do jej tworzenia, może warto zainteresować się tematem białych ksiąg. Jest to naprawdę opłacalna inwestycja, która z pewnością przyniesie wiele korzyści.

Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej o naszym content marketingu i innych usługach. Jesteśmy gotowi Ci pomóc, więc umów się na bezpłatną konsultację!

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

Oceń tekst
Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 8

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

Kamera, akcja! Optymalizacja wideo w strategiach lokalnego SEO
Kamera, akcja! Optymalizacja wideo w strategiach lokalnego SEO
Content to również materiały wideo. Dlaczego warto skorzystać z video marketingu oraz o czym pamiętać, optymalizując filmy pod kątem SERP?
Klient nasz Pan, czyli SEO z wzbogaconą obsługą konsumenta
Klient nasz Pan, czyli SEO z wzbogaconą obsługą konsumenta
Dążąc do jak najlepszej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, musimy pamiętać o użytkowniku – sprawmy, aby kontakt z naszą witryną był doświadczeniem komfortowym.
Metody optymalizacji treści, których należy unikać – czy szkodliwe SEO w ogóle istnieje?
Metody optymalizacji treści, których należy unikać – czy szkodliwe SEO w ogóle istnieje?
Czy wiesz o istnieniu szkodliwych metod optymalizacji treści? Tak, one naprawdę istnieją! Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, czego lepiej unikać.

Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę
    Umów spotkanie