Jak Google Ads wpływa na Twoją markę?

Jak Google Ads wpływa na Twoją markę?

launchpresso / pixabay.com

Istnieje tyle form reklamowania produktów lub usług, że nie jesteśmy ich nawet w stanie wymienić, bo nie starczyłoby nam miejsca w tym artykule… w ostatnim czasie dość popularnym narzędziem stał się Google Ads.

Z tego artykułu dowiesz się, jak Google Ads przyczynia się do sukcesu firmy!

Do czego służy Google Ads?

Google Ads to nic innego jak menedżer reklam. Korzystając z niego, możesz w sposób racjonalny zarządzać swoim budżetem reklamowym i celem, jaki chcesz osiągnąć, wyświetlając reklamę. To narzędzie pozwala na wyświetlanie reklam wszelkiego rodzaju (graficzne, tekstowe, wideo). Pozwala również na śledzenie postępów, danych, czy współczynnika klikalności reklam. Aby dobrze się po nim poruszać, musisz mieć podstawową wiedzę z zakresu wyników wyszukiwania i algorytmów Google.

Pamiętaj, że Google chce zapewnić swoim odbiorcom jak najlepsze wyniki wyszukiwanych haseł. Dlatego swoje wyniki opierają na różnych czynnikach: zaufaniu, trafności i wielkości.

Możesz z łatwością znaleźć się nad organicznymi wynikami wyszukiwania dzięki Google Ads. Jeżeli skorzystasz z tej opcji, to Google obciąża Twoją firmę, tylko wtedy, gdy odbiorca kliknie bezpośrednio w wyświetlaną reklamę.

Sprawdź: Co to jest RLSA?

Dlaczego warto zainwestować w Google Ads?

Jeżeli chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie w szybkim czasie, to Google Ads właśnie jest dla Ciebie! Jest to duże ułatwienie w przeciwieństwie do wypracowania efektów z organicznych wyników wyszukiwania. Jednak musisz wiedzieć, że jak każda działalność marketingowa, Google Ads również wymaga optymalizacji. Dlatego jej również trzeba poświęcić większą chwilę, żeby się zaczęła opłacać!

Poniżej przedstawimy Ci pięć czynności, które musisz rozważyć, tworząc reklamę w Google Ads:

  1. Uzyskaj konwersję
    Google Ads wpływa na zwiększenie konwersji oraz możesz ją stale monitorować, korzystając z tego narzędzia, aby upewnić się, że Twoje reklamy są skuteczne. Możesz stale analizować swoja dokonania w panelu użytkownika, dzięki temu możesz stale ulepszać swoją strategię marketingową. Jednak może on nie pomóc Ci dokonać rzeczywistej sprzedaży. Musisz pamiętać, że Google Ads wszystkiego za Ciebie sam nie zrobi, on może tylko i wyłącznie zwiększyć ruch na Twojej stronie internetowej.Reklama stworzona w Google Ads jest pierwszym kontaktem dla nowych potencjalnych klientów. Dzięki niej będziesz mógł pokazać swoją firmę użytkownikom i uświadomić im istnienie marki. Jednak wszystko zależy od Ciebie, czy będą chętni dokonać zakupu, czyli musisz zrobić dobre pierwsze wrażenie!

    Google Ads daje możliwość generowania ruchu na stronie internetowej. Ty płacisz tylko za osoby, które ją odwiedzają. Dlatego pamiętaj o stworzeniu bardzo dobrej witryny, ponieważ musisz w jakiś sposób zachęcić odbiorców do zrobienia zakupów.


  2. Skup się na swojej grupie docelowej
    Dzięki Google Ads możesz dotrzeć do nowych klientów! Na etapie tworzenia swojej kampanii reklamowej możesz ją zoptymalizować i kierować do różnych odbiorców. Możesz zrobić to automatycznie, poprzez wybranie już istniejącej opcji lub w sposób ręczny i zacznij przyciągać użytkowników na swoją stronę!Przypuśćmy, że prowadzisz salon urody w pobliżu Poznania. Możesz nie być w stanie wyświetlać się na zapytania użytkowników, takie jak: „salon urody” lub nawet „salon urody Poznań”, bez względu na to, jak bardzo się starasz. Możesz jednak zmienić to dzięki Google Ads! Rozpocznij promowanie swoich produktów lub usług. Dzięki temu osiągniesz sukces, ponieważ potencjalni klienci będą mogli Cię znaleźć.

  3. Wyprzedź konkurencję!
    Google Ads należy do reklam typu PPC, czyli Pay Per Click. Jest to pewna taktyka marketingowa, która polega na obciążaniu przedsiębiorcy tylko na podstawie kliknięć użytkowników w wyświetlaną reklamę. Oznacza to, że Google nie pobierze od Ciebie opłaty, jeśli ktoś tylko zobaczy Twoją reklamę, ale na nią nie kliknie bezpośrednio.Dzięki Google Ads możesz wyprzedzić swoją konkurencję, korzystając z odpowiednio dobranych słów kluczowych. Już na etapie tworzenia kampanii musisz dokonać dobrego wyboru terminów, na które chcesz, aby strona internetowa się pozycjonowała! Pozwoli to Twojej witrynie znaleźć się przed wynikami konkurencji, a co za tym idzie? Użytkownik Internetu może szybciej wybrać Ciebie niż innych!

  4. Nie zapominaj o SEO!
    Korzystając z Google Ads, nie możesz zapomnieć o podstawowych czynnościach SEO. To dzięki niemu dotrzesz na szczyt w organicznych wynikach wyszukiwania. Dlatego stale monitoruj i dodawaj słowa kluczowe, linki i inne, aby móc wspinać się do góry wyników wyszukiwania! Płatne reklamy to jedno, ale organiczne wyszukiwanie to drugie. Nie możesz o nim zapomnieć i wyświetlać się tylko w tych płatnych wynikach wyszukiwania! W rzeczywistości, mimo że Google Ads jest skutecznym narzędziem, to większość wyszukiwań użytkowników nadal skupia się na wynikach organicznych. Google Ads pozwoli Ci wybrać odpowiednie słowa kluczowe, które pozwolą Ci zoptymalizować Twoją witrynę. Pamiętaj, że Twoja płatna reklama nie będzie stale generować Twoich przychodów, dlatego nie zapominaj o strategii SEO!

  5. Postaw na kompatybilność z urządzeniami mobilnymi!
    Obecnie urządzenia mobilne odgrywają najważniejszą rolę w świecie Internetu. Największa część społeczeństwa wyszukuje hasła właśnie w wyszukiwarce smartfonu. Stało się to powszechnym działaniem, dlatego i strategie marketingowe musiały ulec zmianie i wziąć pod uwagę również urządzenia mobilne.Algorytmy Google stale analizują wpływ telefonów i ich wyniki wyszukiwania, dzięki czemu ciągle się ulepsza i zmienia na lepsze, aby zaspokoić swoich użytkowników. Musisz pamiętać, że tworząc reklamę w Google Ads, będzie ona się mogła wyświetlać zarówno w wyszukiwarce mobilnej, jak i stacjonarnej. Dlatego może warto pomyśleć, aby stworzyć stronę internetową pasującą również pod urządzenia mobilne? Wtedy odbiorcy będą najbardziej zadowoleni z użytkowania!

    Istnieje również opcja umieszczenia pewnych rozszerzeń w reklamie, np. umożliwiające bezpośredni kontakt, w postaci połączenia. Jeżeli chcesz skorzystać z tej funkcji, musisz dodać swój numer telefonu.

Z chęcią pomożemy Ci w sukcesie!

Google Ads niesie ze sobą wiele korzyści, które mogłeś wyżej poznać. Wiele firm inwestuje w kampanie Google Ads, dlatego może powinieneś zainteresować się tym tematem w swojej firmie? Jeżeli nadal zastanawiasz się, czy warto skorzystać z udogodnień Google Ads, to chcemy pomóc Ci w podjęciu tej decyzji!

Zwiększ świadomość swojej marki i zbuduj ruch na stronie internetowej z nami! Umów się na bezpłatną konsultację z doświadczonym ekspertem.

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: SEM
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 8
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jak połączyć strategie SEO i PPC, aby osiągnąć najlepsze wyniki?

    Jak połączyć strategie SEO i PPC, aby osiągnąć najlepsze wyniki?

    Jak połączyć strategie SEO i PPC, aby osiągnąć najlepsze wyniki?
    Google display network – czyli jak najlepiej wykorzystać kampanie reklamowe?

    Google display network – czyli jak najlepiej wykorzystać kampanie reklamowe?

    Zastanawiasz się, czym jest Google display network i jak może wpłynąć na skuteczność Twoich kampanii reklamowych? Już najwyższy czas go poznać!
    SEO vs SEM – co wybrać?

    SEO vs SEM – co wybrać?

    Czy znasz różnicę pomiędzy SEO i SEM? Na który sposób optymalizacji się zdecydować? Ten artykuł z pewnością rozwieje Twoje wątpliwości!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę