DARMOWY AUDYT SEO

Jak prawidłowo budować linki? – część 1

Jak prawidłowo budować linki? – część 1

Yan Krukov / pexels.com

Jeżeli prowadzisz stronę internetową, to budowanie linków powinno być dla Ciebie ważne. Aby zwiększyć świadomość swojej marki i uzyskać lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania, musisz zastosować odpowiednie strategie generowania linków, które pozwolą Ci osiągnąć zadowalające wyniki. Istnieją bowiem również inne działania budowania linków niż tylko te polegające na umieszczaniu ich w treści.

Poniżej postanowiliśmy przedstawić Ci kilka prawidłowych zasad, które przydadzą się podczas budowania linków.

Wskazówki dotyczące prawidłowego budowania linków

  1. Staraj się publikować dane statystyczne na swojej stronie WWW

Okazuje się, że dane statystyczne od zawsze przyciągały odbiorców. Nadawca powinien stosować tę taktykę, ponieważ w oczach potencjalnych klientów takie dane są atrakcyjne i dostarczają wartość opisywanej treści.

Możesz przeprowadzać również własne badania rynkowe lub publikować dane statystyczne ze swojej strony internetowej. W taki sposób zachęcisz innych do udostępniania wyników, dzięki czemu zaczniesz generować linki.

Opłaca się też urozmaicać dane statystyczne poprzez umieszczenie wykresów oraz danych na infografikach. Dobre i przyciągające wzrok grafiki o wysokiej jakości pozwolą Ci zdobyć odpowiednio duże grono odbiorców i uzyskać wartościowe linki zwrotne, ponieważ inne witryny będą uważały Cię za eksperta w branży. Atrakcyjne infografiki dostarczają treści, które są przydatne i co najważniejsze, przyciągające wzrok użytkowników. Jest to świetny sposób na odwoływanie się do innych witryn i generowanie linków zwrotnych. Pamiętaj, że tworząc infografiki, dodajesz wartość swoim treściom.

  1. Spraw, aby wszystkie znajdujące się w sieci wzmianki o Twojej firmie zawierały linki

Często zdarza się, że inne witryny odnoszą się do Twojej marki lub firmy bez zamieszczenia linku. Prawdopodobnie nigdy się nad tym nie zastanawiałeś, dlatego spróbuj przeprowadzić badania i sprawdzić, co znajdziesz w sieci na swój temat. Pamiętaj jednak, że nie wszystkie posty zawierają bezpośrednią nazwę Twojej firmy, czasami może być to tylko Twoje imię i nazwisko. Jednak każda z tych wzmianek bez linku do strony firmowej niewiele zdziała.

Nie ignoruj tego, kiedy Twoja nazwa marki zostanie użyta bez odpowiedniego dopasowania linku. Jeśli zauważysz takie działanie, natychmiast spróbuj temu zaradzić. Wszystkie niepowiązane z linkami do Twojej firmowej witryny treści są potencjalnymi możliwości stworzenia ich. Wystarczy tylko skontaktować się z właścicielami danych treści i poprosić o dodanie linku.

Dzięki wyszukiwaniu niepowiązanych nazw i linków szybciej zwiększysz autorytet swojej domeny. W ten sposób możesz generować linki zwrotne oraz budować wartość swojej marki.

  1. Zaktualizuj przestarzałe artykuły

Okazuje się, że ta strategia działa naprawdę dobrze, jednak potrzeba trochę czasu, ponieważ sama identyfikacja odpowiednich artykułów do ​​aktualizacji może okazać się czasochłonnym zadaniem. Aby więc zrobić to skutecznie, postępuj zgodnie z następującymi krokami:

  • Dostosuj ustawienia wyszukiwarki tak, aby wyświetlić wszystkie artykuły sprzed co najmniej jednego roku,
  • Wyszukaj odpowiednie słowa kluczowe, które pasują do Twojej branży,
  • Przeanalizuj wyniki i wybierz nieaktualne artykuły, które należy poprawić,
  • Zaktualizuj zamieszczone w nich informacje o odpowiednie dane,
  • W każdym artykule użyj adresów URL i wyeksportuj linki zwrotne,
  • Skontaktuj się z innymi firmami, aby poprosić je o umieszczenie linku do zaktualizowanego artykułu.

Dzięki tej strategii zaktualizujesz stare artykuły i zapewnisz większą wartość czytelnikom, którzy klikną w podane linki.

Źródło: Василь Вовк / pexels.com

  1. Stosuj grafiki w swoich treściach na stronie

Musisz wiedzieć, że kiedy publikujesz w swojej witrynie artykuły z oryginalnymi i polecanymi obrazami, zaczynasz budować wartość swoich treści i dzięki temu stajesz się rozpoznawalny przez Google. Użyte na Twojej stronie obrazy są nadal dostępne w internecie, dzięki czemu użytkownicy mogą używać ich we własnych treściach i zamieszczać do nich odpowiedni link. Sprawia to, że zaczynasz generować linki.

Możesz sprawdzać, czy Twoje zdjęcia znajdują się w innych witrynach i prosić autorów o umieszczenie w treści bezpośredniego linku do źródła, którym jest Twoja strona. Stosując tę strategię, zaczniesz otrzymywać linki zwrotne.

  1. Dodaj swoją witrynę do lokalnych katalogów firm

Jeśli prowadzisz firmę, która opiera się na lokalnych klientach, ale nie jest wymieniona w żadnych lokalnych katalogach, czas to zmienić! Wizytówki firm są dobrym miejscem, w którym można uzyskać wartościowe linki zwrotne prowadzące klientów bezpośrednio do Twojej witryny. Zaleca się korzystanie z tych katalogów do budowania linków, ponieważ mogą one wygenerować odpowiednie odesłanie do witryny użytkownika zainteresowanego Twoją działalnością. Postaraj się więc budować świadomość swojej marki poprzez bycie obecnym w lokalnych katalogach firm.

Jest to szczególnie przydatne dla firm, które opierają się na lokalnej bazie klientów.

Sprawdź: Link building bez tajemnic – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że teraz już wiesz, jak możesz generować linki zwrotne do swojej strony internetowej i zaczniesz działać już dzisiaj! Nie jest to trudne zadanie, jednak jeśli będziesz potrzebował pomocy, możesz skorzystać ze wsparcia doświadczonej agencji SEO!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 9
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jak stworzyć wysokiej jakości zawartość strony internetowej?
    Jak stworzyć wysokiej jakości zawartość strony internetowej?
    Prowadzisz stronę internetową? Chcesz przyciągnąć nowych odbiorców? Wysokiej jakości treść jest tym, czego właśnie potrzebujesz. Wszystkiego dowiesz się w naszym artykule!
    Pozycjonowanie kancelarii prawnej i adwokata
    Pozycjonowanie kancelarii prawnej i adwokata
    Pozycjonowanie kancelarii prawnej i adwokata niesie ze sobą różnego rodzaju ograniczenia. Czytaj dalej i dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować kancelarie.
    Kopia kopii. Jak unikać problemu zduplikowanego contentu?
    Kopia kopii. Jak unikać problemu zduplikowanego contentu?
    Content is King, czyli podstawy marketingu treści. Czym jest i z jakimi problemami się mierzy? Dlaczego należy uważać na zduplikowaną treść?

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę