fauxels/pexels.com
Zastanawiasz się, gdzie i w jaki sposób promować swojego bloga? Przedstawiamy zatem turę najlepszych reklam PPC!
Quora i Reddit to miejsca, w których zdecydowany odbiorca może zadawać konkretne pytania dotyczące oferty danej firmy. Warto więc wykorzystać ten fakt i stworzyć kampanię, która zachęci użytkowników do odwiedzenia bloga i dokonania konwersji.
Oto kilka prostych kroków, dzięki którym stworzysz zachęcającą do kliknięcia reklamę na Quora:
Stworzenie owocnej kampanii na Quora to nieco czasochłonne i wymagające zadanie. Kiedy jednak znajdziesz już pytania, na które grupa docelowych odbiorców najczęściej poszukuje odpowiedzi, i na ich podstawie opracujesz interesującą reklamę, z pewnością zanotujesz większy ruch na blogu i zyskasz popularność na tejże platformie.
Jeśli Twoja firma lub blog działa w przestrzeni B2B, koniecznie powinieneś wykorzystać potencjał LinkedIn. Reklamy tam prezentowane cieszą się dużym zainteresowaniem, a większość Twoich potencjalnych klientów z pewnością regularnie korzysta z tej platformy.
Źródło: ANTONI SHKRABA/pexels.com
LinkedIn sprawia, że generowanie ruchu na blogu jest niezwykle proste. Jednym ze sposobów na budowanie popularności swojej witryny jest użycie omawianych w poprzedniej części naszego wpisu ciemnych postów.
Istnieje jednak wiele innych typów reklam, które możesz z powodzeniem wykorzystać na LinkedIn. Oto kilka z nich:
Pamiętaj też, aby regularnie śledzić swoje wyniki. Dane, które uzyskasz dzięki reklamom Linkedin, pomogą Ci bowiem opracować skuteczną strategię content marketingu i umożliwią łatwiejsze zdefiniowanie grupy docelowej.
Podobnie jak w przypadku Quora, wiele firm pomija Twittera jako platformę reklamową. Właściciele witryn często zastanawiają się bowiem, czy są tam ich odbiorcy. Niezależnie od tego, czy prowadzisz biznes B2B, B2C lub DTC, Twitter z pewnością ma hashtag, trend lub temat, na który możesz kierować swoje oferty.
Oto sposoby, dzięki którym możesz łatwo dotrzeć do zainteresowanych Twoją ofertą osób na Twitterze:
Wartą wykorzystania opcją jest także utworzenie wątku na Twitterze. Mowa tu o serii powiązanych tematycznie tweetów. W tej sytuacji wystarczy wypromować pierwszy wpis, który zaprowadzi odbiorcę do kolejnego.
Wszyscy dobrze wiemy, że Google jest największą platformą marketingową online. W swoich działaniach warto jednak zwrócić uwagę także na Bing. Wielu użytkowników preferuje bowiem serwery Microsoftu, dlatego Twoja kampania powinna być zoptymalizowana również pod tym kątem.
Warto też wspomnieć, że reklamy Microsoft mają niższy średni koszt kliknięcia i znacznie mniejszą konkurencję w wynikach wyszukiwania.
Jeśli więc część Twoich odbiorców korzysta z tej przeglądarki, koniecznie wykorzystaj jej funkcje reklamowe, aby przedstawić swoją ofertę. Oto najważniejsze z nich:
Mimo iż Microsoft i Bing nie są tak obszerne i popularne jak Google, warto uwzględnić je w swojej strategii. Pozyskanie nawet niewielkiego ruchu z tych przeglądarek okazać się może bowiem kluczem do sukcesu.
To już wszystkie formy reklam PPC, które chcieliśmy Ci przedstawić. Jeśli zależy Ci na budowaniu ruchu na blogu, koniecznie przeprowadź własne badania i skorzystaj z wyżej wymienionych wskazówek, a z pewnością osiągniesz swoje cele marketingowe. Zdajemy sobie jednak sprawę, że działania promocyjne online okazać się mogą dość przytłaczającym zadaniem. Warto wówczas nawiązać współpracę z zespołem profesjonalistów, dzięki którym nie tylko zaoszczędzisz wiele cennego czasu, ale też osiągniesz wyniki, których prawdopodobnie nie byłbyś w stanie uzyskać samodzielnie!
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.
Dziękujemy za kontakt.
Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!
Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.