Jak szybko Twoja strona internetowa osiągnie sukces dzięki SEO?

Jak szybko Twoja strona internetowa osiągnie sukces dzięki SEO?

Startup Stock Photos/pexels.com

Musisz wiedzieć, że SEO nie zalicza się do szybkich strategii marketingowych. Wymaga ono czasu i odpowiedniego przygotowania oraz planowania. Pamiętaj, że nie zobaczysz wyników w ciągu kilku godzin. SEO to ciągły proces, który stopniowo poprawia pozycję Twojej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, jak szybko Twoja strona internetowa odniesie sukces dzięki SEO.

Sukces strategii SEO zależy od wielu czynników. Jednak standardowy proces, po którym będziesz mógł zobaczyć już jakieś wyniki, to około trzy miesiące.

Czynniki wpływające na sukces SEO

Co wpływa na sukces strony internetowej, to z pewnością pytanie, które zadaje sobie każdy właściciel witryny. Sukces nie przychodzi sam z siebie! Istnieje wiele czynników, które wpływają na udaną kampanię SEO. Do tego trzeba stale uważać na zmiany w wyszukiwarkach, czy aktualizacje. Poniżej zamieściliśmy kilka czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie Twojej strony internetowej.

Źródło: John Jackson/pexels.com

Słowa kluczowe

Musisz wiedzieć, że słowa kluczowe odpowiadają za szybsze znalezienie Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Odbywa się to poprzez umieszczanie konkretnych słów w tekście, a następnie wyszukiwarka kieruje użytkowników na nasz artykuł. Słowa kluczowe powinny znaleźć się wszędzie… w tytule, opisach, artykułach, czy adresie URL. Pamiętaj, że dokładne ich wdrożenie to podstawa sukcesu SEO!

Zasoby

Musisz zapamiętać, że zasoby są potrzebne do udanej kampanii SEO. Czas jest ważny w każdej strategii SEO. Wyszukiwarka potrzebuje czasu, aby przeszukać i zindeksować nowe strony internetowe, poprawki techniczne powinny być wprowadzane na bieżąco, co jest równie ważne jak to, aby ciągłe występowała aktualizacje stron, czy ich metadanych oraz znajdowanie linków zwrotnych.

Pieniądze w tym przypadku odnoszą się bezpośrednio do ilości wykonanych zadań SEO. Na przykład strona internetowa może spodziewać się większego ruchu organicznego, jeśli otrzymuje cztery posty na blogu miesięcznie zamiast jednego. To samo dotyczy budowania linków – strona, która buduje dziesięć linków miesięcznie, może spodziewać się szybszego zdobywania autorytetu niż strona, która buduje dwa miesięcznie. Oprócz wszystkich czynników wymienionych wcześniej ilość czasu i wysiłku włożona w kampanię SEO doprowadzi do ogólnego sukcesu.

Historia witryny

Pamiętaj, że to, co dzieje się ze stroną internetową zawsze zostaje gdzieś zapisane, czy się zmieniła?, czy miała miejsce niedawna migracja danych? czy istnieje wiele technicznych problemów, które pozostają nienaprawione od lat? Czy strona jest nowa i nie ma jeszcze żadnych linków zwrotnych? Czasami historia witryny może być najważniejszym czynnikiem decydującym o czasie sukcesu SEO. Dobrze utrzymana strona internetowa, która jest już na dobrej pozycji, przyniesie znacznie szybsze wyniki niż strona, która jest w złym stanie lub po prostu przeszła poważne zmiany.

Monitorowanie konkurencji

Jest to kolejny ważny czynnik sukcesu SEO. Pomyśl o tym, że najważniejsze jest pierwsze 10 miejsc w wynikach wyszukiwania, nikt nie przegląda dalszych wyników w poszukiwaniu wiedzy. Oznacza to, że musisz przewyższyć wiele innych firm w branży, aby być widocznym. Konkurencję można prześcignąć dobrą jakością treści, która w pełni zaspokoi odbiorców, a wyszukiwarka to zauważy i zacznie pozycjonować Twoją witrynę wyżej. Treści o niskiej jakości zawsze będą miały problem z rankingiem.

Domena

Domain authority mierzy liczbę domen odsyłających stron internetowych, które do niej prowadzą i linków zwrotnych, które prowadzą do witryny. Im więcej wysokiej jakości, trafnych linków zwrotnych ma witryna, tym większe prawdopodobieństwo, że będzie ona pozycjonować się dla słów kluczowych, na które kieruje.

Zupełnie nowa witryna bez linków zwrotnych lub autorytetu nie będzie dobrze się pozycjonowała na konkretne zapytania, bez względu na to, jak bogata jest treść. To samo dotyczy strony internetowej w mocno konkurencyjnej branży.

Linki na stronie internetowej

Jeżeli chcesz dobrze pozycjonować swoją witrynę, to musisz zainteresować się zamieszczaniem linków. Przy odsyłających linkach znaczenie ma wartość strony, do której one prowadzą, ponieważ świadczy to również o naszej stronie. Pamiętaj, że ich zbyt duża ilość może dać negatywny efekt i obniżyć naszą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Dzięki linkom algorytm Google może z łatwością poruszać się po Twojej witrynie. Musisz wiedzieć, że również linki wewnątrz Twojej strony internetowej mają znaczenie. Linkowanie z podstrony do strony głównej, czy innego artykułu w witrynie podnosi ocenę strony pod kątem SEO.

Sprawdź: Pozycjonowanie hoteli

Podsumowanie

Musisz pamiętać, że bardzo duża jest ilość czynników rankingowych wyszukiwarek. My postaraliśmy się wspomnieć o najważniejszych, które musisz wziąć pod uwagę, tworząc swoją strategię marketingu internetowego. Zaleca się, abyś zobowiązał się do długoterminowej, stałej strategii SEO. Pamiętaj, że SEO wymaga czasu i poświęcenia, ale na dłuższą metę przyniesie Ci dużo korzyści.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, to skontaktuj się z nami już teraz. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO razem z nami! Czekamy na Ciebie!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 6
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Pozycjonowanie a marketing

    Pozycjonowanie a marketing

    Pozycjonowanie strony to ważny, ale nie jedyny, element działań marketingowych firm. Dowiedz się, w jakie inne formy reklamy internetowej zainwestować.
    Rodzaje pozycjonowania – jakie możemy wyróżnić?

    Rodzaje pozycjonowania – jakie możemy wyróżnić?

    Szerokie, lokalne czy standardowe? Przyglądamy się bliżej różnym rodzajom pozycjonowania, wyjaśniamy, czym się różnią i kiedy najlepiej z nich skorzystać.
    Strategia optymalizacyjna dla małych firm

    Strategia optymalizacyjna dla małych firm

    Jesteś właścicielem małej firmy? Chcesz uzyskać widoczność w wyszukiwarce? W tym artykule dowiesz się, jakie techniki warto w tym celu wykorzystać!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę