Jak ulepszyć profil w Google Moja Firma?

Jak ulepszyć profil w Google Moja Firma?

Karolina Grabowska/pexels.com

Jeśli chcesz polepszyć pozycję witryny w wynikach wyszukiwania, to powinieneś zastanowić się nad poprawą działań SEO w jej obrębie. Jednak każda strategia jest inna i nie musi bezpośrednio wpływać na Twój profil w wyszukiwarce. Dlatego postaraj się skoncentrować tylko na jednej strategii SEO, która okaże się właściwą. Jednym ze sposobów, w jaki możesz znacznie poprawić swoje SEO w witrynie, jest korzystanie z profilu Google Moja Firma. Dzięki temu zaczniesz generować większy ruch organiczny.

W tym artykule wyjaśnimy Ci, czym jest Google Moja Firma, w jaki sposób jest wykorzystywana w działaniach SEO, a także pokażemy Ci, w jaki sposób ulepszyć profil firmowy w Google.

Czym jest Google Moja Firma?

Google Moja Firma to narzędzie online, umożliwiające założenie profilu firmy w Google i jego dokładną optymalizację. Po skonfigurowaniu profilu jesteś oficjalnie widoczny w wyszukiwarce jako firma. Dzięki temu pojawia się ona w wynikach wyszukiwania, w Mapach Google oraz za każdym razem, gdy ktoś wyszukuje lokalne firmy z branży, w której działasz. W ten sposób ułatwiasz potencjalnym klientom znalezienie Twojej firmy. Dlatego każde lokalne przedsiębiorstwo powinno ulepszyć swój profil w Google Moja Firma.

Jeśli prowadzisz lokalny biznes, możesz pomóc znaleźć Cię potencjalnym klientom, kiedy będą tego potrzebowali. Pamiętaj, że im łatwiej Cię znaleźć w Mapach Google lub jako lokalną firmę w wyszukiwarce, tym większe jest prawdopodobieństwo, że potencjalni klienci trafią akurat do Twojej firmy, a nie do konkurencji.

Sprawdź: Google Moja Firma – jak zoptymalizować swoją wizytówkę?

Jak Google Moja Firma wpływa na SEO?

Za każdym razem, kiedy potencjalny klient szuka firmy w Twojej okolicy, najpopularniejsze okazują się te witryny, które są zoptymalizowane pod kątem SEO oraz mają profil w Google Moja Firma.

Źródło: Nao Triponez/pexels.com

Wyszukiwarki zawsze wybierają te firmy, które są najbardziej aktywne w sieci. Niekiedy wystarczą opinie od użytkowników, aby znaleźć się wyżej od swojej konkurencji.

Wystarczy, że skoncentrujesz się na dostarczaniu potencjalnym klientom takich wiadomości na swojej stronie, które będą oficjalnie widniały jako informacje na temat firmy. Dlatego profil Google Moja Firma jest Ci potrzebny do optymalizacji tych niezbędnych informacji.

Niezbędne wskazówki do ulepszenia Twojego profilu w Google Moja Firma

Dodaj dodatkowe informacje o firmie

Chodzi tutaj o umieszczenie w profilu firmy dokładnych danych na temat Twojej lokalizacji, informacji o obszarze dostawy, kategorii Twojej działalności oraz witryny, a także numer telefonu firmy. Jest to ważne, kiedy chcesz, aby potencjalni klienci mogli w łatwy i szybki sposób się z Tobą skontaktować, a przede wszystkim zlokalizować firmę. Niestety bez tych danych nie jesteś brany pod uwagę podczas pozycjonowania, ponieważ nikt nie bierze Cię na poważnie! Dodaj niezbędne informacje i pokaż się z lepszej strony!

Zoptymalizuj swój opis firmy

Dokładny opis działalności w Google Moja Firma to świetny sposób na przekazanie dodatkowych informacji o niej zarówno wyszukiwarce, jak i osobom odwiedzającym Twój profil w Google Moja Firma. To także dobra okazja do wybicia się, pokazania osobowości firmy i zaangażowania wobec klientów.

Upewnij się, że zawarte informacje są prawidłowe

Jeśli już stworzysz swój firmowy profil, to upewnij się, że wszystkie, zawarte w nim informacje są poprawne. Chodzi tutaj o godziny pracy firmy, dokładną nazwę działalności czy lokalizację. Jeśli posiadasz pewne udogodnienia w firmie, typu “zwierzęta mile widziane”, warto to również dodać w swoim profilu Google Moja Firma.

Zaktualizuj zdjęcia swojej firmy

Pamiętaj, że warto zamieścić w profilu Google Moja Firma aktualne zdjęcia swojej siedziby, a także wnętrza i otoczenia wokół firmy. Dodatkowo dołączenie zdjęcia zespołu sprawi, że będziesz bardziej lubiany i odbierany przyjaźniej niż konkurencja.

Im więcej zdjęć dodasz, tym więcej klientów będziesz generował w swojej firmie.

Zweryfikuj swoje konto Google Moja Firma

Jedną z ważniejszych porad dotyczących profilu w Google Moja Firma jest zweryfikowanie konta firmowego. Aby to zrobić, wejdź na google.com/business. Następnie kliknij „Rozpocznij teraz”.

Udostępnij swoje wpisy wyszukiwarce Google

Na sam koniec musisz pamiętać o przesłaniu swoich informacji oraz wpisów do wyszukiwarki. Chodzi o to, aby Google mógł Cię indeksować i zauważać. Dzięki temu przyciągniesz uwagę wyszukiwarek, które będą udostępniać Cię dalszym użytkownikom. Wpisy Google obejmują posty promocyjne, takie jak nowe produkty, oferty, wydarzenia specjalne i nowości.

Można również dołączyć wezwanie do działania, które przekona potencjalnych klientów do skontaktowania się z Twoją firmą w celu umówienia spotkania.

Sprawdź: Najczęstsze grzeszki użytkowników z narzędziem “Moja firma” od Google

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że teraz już rozumiesz, na czym polega profil w Google Moja Firma i podejmiesz się tego wyzwania w swojej działalności. Pomyśl o optymalizacji swojej strony internetowej pod kątem SEO już teraz, a zobaczysz różnicę!

Google Moja Firma pomoże Ci odnieść sukces.

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 11
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Pozycjonowanie branży fotograficznej

    Pozycjonowanie branży fotograficznej

    Każdy współczesny fotograf powinien pozycjonować swoją stronę w Google. Warto więc wiedzieć, na czym polega ten proces i jakie zapewnia efekty.
    Czy warto dodawać emoji w meta title i meta description

    Czy warto dodawać emoji w meta title i meta description

    Ten jeden mały trik sprawi, że Twoją stronę internetową odwiedzi więcej osób. Zobacz, czym są emoji i w jaki sposób mogą rozwinąć Twój biznes.
    Dobry content SEO – co to znaczy?

    Dobry content SEO – co to znaczy?

    Dobry content SEO jest na wagę złota. Jak tworzyć skuteczne, wspierające pozycjonowanie treści na stronę internetową? Poznaj wskazówki!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę