Kradzież contentu popłaca?

Kradzież contentu popłaca?

Dziś powiemy między innymi o planowanych zmianach w mobilnej wyszukiwarce, ale najpierw o tym, że zbrodnia popłaca… a przynajmniej w SEO.

Kradzież contentu popłaca

CelebrityNetWorth.com, strona zajmująca się wyceną majątków gwiazd show businessu, po wrześniowej aktualizacji algorytmu spadła w rankingach. Została przegoniona przez portale, które żywcem kopiują informacje z jej artykułów bez podawania źródła. Krótko mówiąc: kradną oryginalny content.

CelebrityNetWorth jest tym wszystkim mocno wkurzone i trudno się im dziwić. Co w takiej sytuacji mogą zrobić? Danny Sullivan z Google doradził, by zgłosili się do “zainspirowanych” stron z prośbą o podanie i podlinkowanie źródła, powinni też mocniej podkreślić u siebie unikalność danych. Danny wyjaśnił, że cała sytuacja może wynikać z problemów z jakością strony albo nałożoną na nią karą.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-copy-sites-outrank-your-original-content-34190.html

Link juice to fikcja?

Danny Sullivan nie jest jedynym pracownikiem Google, który lubi rzucać złotymi radami. John Mueller doradził na Twitterze, by ignorować wszystkie informacje na temat mocy linków i zamiast tego skupiać się po prostu na tworzeniu niesamowitych stron, stron bogatych w treści, które są przydatne i inspirujące dla prawdziwych ludzi.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-link-juice-ignore-34179.html

Zmiany w Google Tag Manager

W sierpniu Google wypuściło Google tag, prosty, globalny i przeznaczony do wielokrotnego użytku tag, którego zadaniem była poprawa jakości danych i wdrażanie rozwiązań bez konieczności modyfikacji kodu witryny.

Teraz Google Tag zyskał aż trzy nowe funkcje: integrację z CMS-ami, podsumowanie zasięgu tagu oraz integrację z Google Ads i Analytics. Zmiany upraszczają proces konfiguracji oraz zapewniają lepszy wgląd w zasięg pomiaru witryny. Raport dotyczący tagowania znajdziecie bezpośrednio w Google Tag Managerze w zakładce Administracja, ale pamiętajcie, że jest to póki co tylko wersja beta.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-integrates-the-google-tag-with-ads-analytics/467009/#close

Google zapowiada 5 zmian w mobilnej wyszukiwarce

A na koniec mamy dla Was 5 zmian, które Google zapowiedziało w mobilnej wyszukiwarce. Jakie nowości nas czekają? A więc po kolei:

  • skróty do zaawansowanych funkcji wyszukiwarki dla użytkowników iOS,
  • wyświetlanie linków na pasku wyszukiwania już na etapie wpisywania zapytania,
  • udoskonalony system sugestii,
  • większa niż dotychczas rola Google Web Stories,
  • scalenie tekstów, obrazów i wideo, wszystko ma się wyświetlać na jednej stronie.

Google się nie ociąga i część z tych zmian możecie już zauważyć na swoich telefonach.

Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-announces-changes-coming-to-mobile-search/466444/#close

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 6
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Nierentowna strategia PPC, wskazujemy gdzie leży przyczyna

    Nierentowna strategia PPC, wskazujemy gdzie leży przyczyna

    Strategia marketingowa Pay Per Click, stanowi jedną z najczęściej obieranych dróg promocji biznesowej – dlaczego czasem nie przynosi pożądanych rezultatów?
    Czym są linki sponsorowane?

    Czym są linki sponsorowane?

    Najpopularniejszy format reklamy w wynikach wyszukiwania - opowiadamy o tym, czym są linki sponsorowane, jak wyglądają i ile kosztują. Warto wiedzieć.
    Jak semantyczne wyszukiwanie wpływa na SEO?

    Jak semantyczne wyszukiwanie wpływa na SEO?

    Wyszukiwanie semantyczne jest przyszłością SEO, dlatego warto wiedzieć, na czym ono polega i jak prawidłowo generować treści w witrynie.
    DARMOWY AUDYT SEO

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę