Linki przyjemne w odbiorze

Linki przyjemne w odbiorze

Yan Krukov/pexels.com

Umieszczanie linków w witrynie często jest postrzegane jako niepożądane marketingowo, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę walory estetyczne. Właśnie z tego powodu niezwykle ważna jest przemyślana taktyka dotycząca ich umieszczania, zwłaszcza pod kątem wymagających odbiorców. W artykule przedstawiamy kilka “tipów”, za sprawą których budowanie linków ukaże się w bardziej…korzystnym świetle.

Aby zrozumieć, co autor miał na myśli, wyjaśnijmy sobie czym właściwie są zasoby treści. To te fragmenty w witrynie, które mają za zadanie przykuć uwagę odbiorcy i zachęcić do działania. To wszelkie elementy, których firma używa, aby poinformować klienta o posiadanych produktach, oferowanych usługach bądź marce.

Proste rozwiązania, najlepsze rezultaty - o potencjale infografik

To zasób treści, który pomaga w intuicyjny sposób wykorzystać linki. Przyjemną dla oka wizualizację na stronie internetowej można wykorzystać w kontekście publikacji posta gościnnego, stanowiącego część kampanii informacyjnej. To działanie ma na celu zachęcić blogerów do upowszechniania tworzonych infografik bądź zamieszczania linków (do niej) w różnych serwisach społecznościowych.

Komu dedykowane są infografiki?

Treść nie zawsze przemówi do klienta, co więcej, jeżeli dana branża jest monotonna tematycznie bądź nie wyróżnia się innowacyjnością, koncepcja z grafikami może okazać się ciekawszą alternatywą.

Sprawdź: Atrybuty linków – co musisz o nich wiedzieć?

E-booki to nie tylko baza subskrybentów

E-booki, czyli książki w formie cyfrowej, to kolejna wskazówka dotycząca sposobu implementacji linków. To narzędzie, które jest niezbędne w ekspozycji marki online i rozwijania jej świadomości w umysłach konsumentów. Sprawdza się w pozyskiwaniu wspomnianych “odnośników”.

Źródło: LinkedIn Sales Navigator/pexels.com

Elektroniczną wersję publikacji możesz wykorzystać jako sposób na generowanie linków oraz wzmianek zamieszczanych na stronie Twojego klienta. Zyskaj uwagę, dzięki wypromowaniu darmowego wydania książki online w social mediach. W zamian możesz oczekiwać wszelkich informacji, niezbędnych dla Twojego klienta.

Darmowe narzędzia i wiele możliwości

Stworzenie darmowych instrumentów dla określonej grupy użytkowników przynosi wiele korzyści. Jedną z nich jest gromadzenie listy subskrybentów. Kolejnym atutem jest pozyskiwanie linków i wzmianek w Internecie.

Stworzenie przydatnego narzędzia, chętnie użytkowanego przez internautów, stwarza szansę na pojawienie się w artykułach blogowych. To z kolei otwiera drogę do zaistnienia w świadomości klienta. Co więcej, opublikowane wpisy zazwyczaj zawierają informacje o twórcy instrumentu SEO, a za pośrednictwem linku odsyłają do niego.

Sprawdź: Jak prawidłowo budować linki?

Zapomniane ankiety

Ustalmy coś. Nikt nie lubi czasochłonnej procedury badawczej i trudności, które się z nią wiążą. Jest jednak pewne “ale”. To niebagatelna okazja dla firmy, zwłaszcza w kontekście pozyskiwania linków, które stanowią podstawę wiarygodności firmy w oczach odbiorcy.

Systematycznie przeprowadzaj badania

Badanie spostrzeżeń klientów dotyczących pewnych zagadnień z obszaru marketingu oraz udostępnienie wyników przykuje uwagę internautów. Bardzo ważne jest, aby formularze zostały upowszechnione na platformach społecznościowych oraz w formie wpisu na blogu, właśnie w postaci wygenerowanych linków. Za ich pośrednictwem konsument treści przeniesie się do ogólnodostępnego rankingu.

Jaki jest minus? Ograniczenia czasowe. Badanie przeprowadzane jest w określonych ramach czasowych, a linki z wynikami zaczynają się dezaktualizować i po pewnym czasie znikają.

Wskazówka: zastanów się nad systematycznym przeprowadzaniem ankiety dla swoich klientów.

Vlogging to przyszłość

O tym, że nagrania video wypierają tekst i formę obrazkową, nie trzeba nikogo przekonywać. Wykorzystaj możliwości prezentacji audiowizualnej w marketingu Twojej branży, twórz zasoby, które można linkować, zarówno w serwisach społecznościowych, jak i na stronie internetowej.

Interakcja z użytkownikami

Przekazy w formie video umożliwiają Ci nawiązanie relacji z publicznością. Publikuj vlogi w serwisach hostingowych typu YouTube i czerp korzyści z ruchu powstałego w wyszukiwaniach.

Dużym atutem tego rozwiązania jest łatwość umieszczania nagrań w postach na blogu. To okazja do tego, aby ktoś podlinkował stworzony przez Ciebie film w swojej twórczości bądź odniósł się do Twojej wypowiedzi.

Sprawdź: Trudna sztuka link buildingu. Co warto wiedzieć o backlinkach, aby nie wpaść w ich pułapkę?

Strony z zasobami - naturalne środowisko linków

Ta specjalnie stworzona część witryny internetowej to “naturalne środowisko” dla linków oraz zbiór informacji na określony temat. Czym powinna się wyróżniać? Na pewno prostotą w nawigacji i przejrzystością. Musi też posiadać opis serwisu, do którego odsyłasz użytkownika.

Strony z zasobami są percypowane jako rzetelne źródło informacji, co generuje wiele możliwości w postaci pozyskiwania kolejnych linków w przyszłości.

Twoim wyborem jest…

Zastanów się, które zasoby treści posiada Twoja strona i w jaki sposób możesz wykorzystać ich potencjał. Budowanie linków nie musi być nachalne czy wymuszone. Za ich pomocą możesz zyskać popularność i zwiększyć zainteresowanie potencjalnych klientów.

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Lokalne cytaty – czym są i jaki mają wpływ na pozycjonowanie stron internetowych?

    Lokalne cytaty – czym są i jaki mają wpływ na pozycjonowanie stron internetowych?

    Czym są lokalne cytaty? Jaki mają związek z SEO? Jak wdrożyć je do swojej strategii optymalizacyjnej? To bardzo ważne! Przeczytasz o tym w naszym artykule.
    Jakie zapytania wpisuje w pasek wyszukiwania Twój potencjalny klient?

    Jakie zapytania wpisuje w pasek wyszukiwania Twój potencjalny klient?

    Pasek wyszukiwania może być dla niektórych przedsiębiorców zagadką, jednak my postanowiliśmy rozwiać wszelkie wątpliwości na jego temat w naszym artykule.
    Nowości w Google Search Console – bądź na bieżąco!

    Nowości w Google Search Console – bądź na bieżąco!

    Żyj w przyjaźni z Google i wykorzystaj wachlarz możliwości, jaki Ci oferuje. Dowiedz się, co nowego w konsoli Google Search Console i o czym warto pamiętać.
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą
        w ciągu kilku minut!
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.