Marketing LinkedIn? Naprawdę warto! – poznaj 5 sposobów na odświeżenie wizerunku firmy na LinkedIn

Marketing LinkedIn? Naprawdę warto! – poznaj 5 sposobów na odświeżenie wizerunku firmy na LinkedIn

Andrea Piacquadio / pexels.com

Oprócz promowania, platforma służy również informowaniu, toteż tworzone profile, powinny posiadać aktualne dane, zarówno kontaktowe, jak i ogólne dotyczące np. charakteru działalności. Dziś oddajemy w Twoje ręce 5 sposobów, dzięki którym przywrócisz dawną świetność na swoim, lub firmowym profilu LinkedIn.

Profil LinkedIn – reanimacja pacjenta

Odświeżanie kanałów, lub ich tworzenie, nie stanowią skomplikowanych procesów, jednocześnie dając okazję do przywołania wspomnień, ze wcześniejszych lat działalności, pozyskania nowej formy nawiązywania interakcji, czy też rozprowadzania treści. Poniżej prezentujemy sposoby, dzięki którym ponownie, lub po raz pierwszy, zadziałacie z korzyścią dla wizerunku.

Strona dopełniająca Twoją markę

To powinno być rozumiane samo przez siebie, że jeżeli mówimy o dopełnieniu, musimy postawić na oryginalność. Jeżeli posiadasz już inne kanały, zrezygnuj z przepisywania treści na nich zawartych do LinkedIn, zastanów się nad czymś nowym, być może tym, czego brakuje gdzie indziej, ale możesz umieścić to tutaj. LinkedIn to miejsce przeznaczone, przede wszystkim dla biznesu i pracowników, dlatego Twoja firma powinna się prezentować tutaj, w jak najlepszy sposób – wykorzystaj logotyp firmy, uwzględnij wszelkie niezbędne informacje o działalności i postaw na nowy, niezbyt przesycony opis, liczy się klarowność i prostota – ona jest zawsze w modzie. Pamiętaj każda kolejna strona, lub profil, tak jak w tym przypadku LinkedIn, to dodatkowy ton dla głosu Twojej marki.

Publikować treści? Oczywiście, jednak tylko autorskie

Niezależnie od miejsca, w którym opublikujesz nowy tekst, najważniejszym jest, aby należał on do Ciebie. Nie musimy tłumaczyć jak fatalnym zagraniem jest plagiat, prawda? Ponadto Twoje wpisy, lub artykuły, stanowić mają kluczowy element strategii marketingu treści i choćby to, powinno motywować do stworzenia czegoś zupełnie nowego. Podejść do tego można w jeszcze inny sposób. Wykorzystując swoją wiedzę i doświadczenie do napisania artykułu, osoby, które będą go czytać, dostrzegą Twoją znajomość tematu. W ten sposób stopniowo tworzy się ekspercki wizerunek, który z czasem może zagwarantować Ci niemałą bazę osób, które regularnie odwiedzać Cię będą, aby czerpać z Twojej wiedzy.

Pokaż innym, że nie jesteś robotem – wchodzenie w interakcję

Zajmując się działalnością e-commerce, nie sposób funkcjonować, za pominięciem interakcji z klientem. Zasadniczo to Twój stosunek i podejście do niego determinuje to, czy do jakiejkolwiek transakcji, czy zawiązania kontraktu w ogóle dojdzie. W biznesie, który istnieje dziś w wirtualnej przestrzenii, pierwiastka ludzkiego możemy szukać ze świecą, jak igły w stogu siana. Tutaj uwydatnia się rola portali społecznościowych, które częściowo łatają tę dziurę braku relacji z klientem i umożliwiają wiązanie silniejszych więzi. LinkedIn to platforma, na której takie więzi jesteś w stanie zawiązać, zbudować dobrą relację z potencjalnym klientem, a to zdecydowanie przybliży Was do pozytywnego zakończenia rozmów. Emocjonalny branding to działanie, które w większości przypadków, notuje pozytywne rezultaty, jednak aby go stosować, musisz istnieć w miejscach większej aktywności społecznej, choćby wirtualnej.

Regularność w publikacji postów

Ten podpunkt był bardzo przewidywalny, ale również bardzo ważnym jest, aby o tym nie zapominać. Utrzymywanie odpowiedniej częstotliwości publikacji, nawet kilkukrotnej dziennie, świadczy o Twoim zaangażowaniu, zwiększa prawdopodobieństwo nawiązania rozmowy i rzecz jasna, przyciągnie uwagę odbiorców. Publikacja treści tematycznych, newsów branżowych, ciekawostek, wskazówek np. dzienna porada itp. pomagają w kreowaniu naszego wizerunku i są bardzo ciepło odbierane przez innych użytkowników, analogicznie prowadząc do zaobserwowania naszych profili.

Źródło: Andrea Piacquadio / pexels.com

LinkedIn po prostu się opłaca

Przy pomocy tego serwisu poznasz nie tylko osoby, które interesują się i mają pewne doświadczenie w biznesie, ale także potencjalnych pracowników, być może takich, których potrzebuje Twoja firma. Platforma sprawdza się jako element strategii marketingowych, przy czym pozwala na nawiązywanie relacji z klientami, lub budowaniu pozytywnych stosunków z innymi firmami. Zaznaczanie swojej obecności w Internecie zawsze będzie istotne, a LinkedIn stanowi jeden z tych kanałów, na których szczególnie opłacalnym jest tego dokonać. Platforma na przestrzeni czasu swojej działalności, zyskała pozytywny rozgłos, a samo przynależnictwo do społeczności, którą zbudowała, niekiedy traktowane jest jako oznaka naszego odpowiedzialnego podejścia do biznesu i ambicji stania się konkurencyjnymi na rynku.

Podsumowanie

Teraz już wiesz dlaczego warto postawić na LinkedIn i musisz przyznać, że to naprawdę ciekawa opcja. Każda dodatkowa odnoga naszej działalności, która pozwala na prowadzenie wysokiej jakości marketingu, jest warta poświęcenia czasu i uwagi. Skontaktuj się z naszą agencją SEO już teraz jeśli chcesz dowiedzieć się więcej. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO dzięki nam! Czekamy na Ciebie!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Marketing
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Call to action – jak stworzyć skuteczne wezwania do działania?

    Call to action – jak stworzyć skuteczne wezwania do działania?

    Czym są przyciski call to action? Jakie formy mogą przybrać? Dlaczego są tak skuteczne? Piszemy o tym w dzisiejszym artykule!
    Jak założyć i promować kanał na YouTube?

    Jak założyć i promować kanał na YouTube?

    Czy wiesz, że kanał na Youtube można pozycjonować? Choć na jego widoczność wpływa głównie zainteresowanie odbiorców, kilka sztuczek SEO może podbije widoczność Twoich filmów!
    Jak lokalne recenzje wpływają na Twoją markę?

    Jak lokalne recenzje wpływają na Twoją markę?

    Zastanawiałeś się kiedyś, czy recenzje na temat Twojej firmy mają sens? Dowiesz się tego z naszego artykułu.
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.