Blog o marketingu

pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy
Marketing Blog
Marketing
Czy reklamy na TikToku są skuteczne?

Czy reklamy na TikToku są skuteczne?

TikTok to aplikacja, której znaczenie marketingowe wzrasta każdego dnia. Przyjrzyjmy się zatem formom reklamy, które warto tam wykorzystać!

Wady i zalety reklamy internetowej

Wady i zalety reklamy internetowej

Reklama internetowa to obecnie najważniejszy sposób promocji usług i produktów. Wysoka skuteczność wiąże się zarówno z wieloma zaletami, jak i wadami – warto rozważyć wszystkie z nich przed opracowaniem strategii.

Reklama dźwignią handlu. Jak powinny się reklamować małe firmy w sieci?

Reklama dźwignią handlu. Jak powinny się reklamować małe firmy w sieci?

Marketing w świecie wirtualnym. Czym są płatne wyniki wyszukiwania (SEM) oraz czym charakteryzuje się reklama internetowa. PPC i landing page to początek.

Czy opłaca się korzystać z WordPressa?

Czy opłaca się korzystać z WordPressa?

Postanowiliśmy opisać przydatność narzędzia WordPress dla stron internetowych. Okazuje się, że wcale nie jest ono tak opłacalne, jak się wydaje!

Jak skutecznie zareklamować wybrany produkt w internecie?

Jak skutecznie zareklamować wybrany produkt w internecie?

Prowadzisz sklep internetowy, ale nie wiesz, jak pozyskiwać nowych klientów? Jak wybrać najlepszy sposób na reklamowanie produktu w sieci? Sprawdź!

Czym jest reklama displayowa?

Czym jest reklama displayowa?

Czym charakteryzują się reklamy displayowe? Co stoi za stałą popularnością tego typu metod marketingowych? Przedstawiamy najważniejsze aspekty reklam display i korzyści, które płyną z ich stosowania.

LTV marketing

LTV marketing

Wartość klientów jest bardzo istotna w marketingu – aby ją ocenić, wykorzystuje się wskaźnik LTV. Warto wiedzieć, jakich informacji dostarcza ten parametr i w jaki sposób można go zwiększyć.

Jakie znaczenie dla marki ma event marketing?

Jakie znaczenie dla marki ma event marketing?

Event marketing to bardzo skuteczny rodzaj reklamy oraz budowania zaufania klientów. Co warto wiedzieć o marketingu wydarzeniowym?

Na czym polega marketing rekomendacyjny?

Na czym polega marketing rekomendacyjny?

Marketing rekomendacyjny jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie świadomości marki, a także na zbudowanie bazy lojalnych klientów. Dlaczego warto postawić na marketing polecający?

Marketing wirusowy – czyli jak zwiększyć świadomość marki

Marketing wirusowy – czyli jak zwiększyć świadomość marki

Marketing wirusowy to jedna z najskuteczniejszych metod promocji produktów lub usług. Dlaczego warto stosować taką strategię reklamową? Zapraszamy do lektury.

Czym jest reklama społeczna a reklama komercyjna?

Czym jest reklama społeczna a reklama komercyjna?

W kontekście marketingu możemy spotkać się z dwoma głównymi typami reklam: społecznymi i komercyjnymi. Czym charakteryzują się te rodzaje i w jakim celu się je wykorzystuje?

Marketing mix – czym jest?

Marketing mix – czym jest?

Zastanawiasz się, od czego zacząć przy planowaniu kampanii marketingowej? Na pojęcie marketing mix składa się kilka koncepcji, które mogą skutecznie wpłynąć na wizerunek Twojej firmy. Czytaj dalej.

Sposoby na promowanie strony w internecie

Sposoby na promowanie strony w internecie

Jeśli chcesz dowiedzieć się, gdzie promować stronę internetową, aby zwiększyć jej popularność i widoczność w sieci, koniecznie przeczytaj ten artykuł.

Sposoby na zachęcenie do zakupu produktu

Sposoby na zachęcenie do zakupu produktu

Zastanawiasz się, jak przekonać klienta, by dokonał zakupu w Twoim sklepie? Poznaj kilka skutecznych sposobów.

Jak tworzyć i do czego służy feed produktowy?

Jak tworzyć i do czego służy feed produktowy?

Feed produktowy może ułatwić Ci przeprowadzenie wielu działań marketingowych w e-commerce. Sprawdź, do czego możesz go wykorzystać i jak go stworzyć!

Jak tworzyć skuteczny mailing?

Jak tworzyć skuteczny mailing?

Poczta elektroniczna odgrywa ważną rolę w digital marketingu. Trzeba tylko wiedzieć, jak dobrze ją wykorzystać. Podpowiadamy, jak stworzyć skuteczny mailing!

Jak prowadzić firmowego Facebooka?

Jak prowadzić firmowego Facebooka?

Fanpage na Facebooku to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych, z których możesz dziś korzystać. Podpowiadamy, jak go skutecznie prowadzić.

Jak wykupić i zareklamować swój produkt na Facebooku?

Jak wykupić i zareklamować swój produkt na Facebooku?

Wielu Twoich potencjalnych klientów na pewno korzysta z Facebooka. Warto zatem przenieść część swoich działań marketingowych właśnie tam. Jak to zrobić?

Jak reklamować się na Instagramie?

Jak reklamować się na Instagramie?

Chcesz dotrzeć z ofertą swojej firmy do szerokiego grona odbiorców na Instagramie? Sprawdź, jak prowadzić skutecznie kampanie reklamowe na tej platformie.

Neuromarketing – co to?

Neuromarketing – co to?

Weryfikacja skuteczności reklam jest kluczowa dla powodzenia strategii marketingowych. Sprawdź, jakie możliwości w tym zakresie daje neuromarketing.

Jak skutecznie tworzyć marketing lokalny?

Jak skutecznie tworzyć marketing lokalny?

Sprawdź, jak wdrożyć działania z zakresu marketingu lokalnego, aby Twoja firma rozwinęła skrzydła, dotarła do nowych klientów i odniosła sukces na rynku.

DARMOWY AUDYT SEO

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Dziękujemy za kontakt.

    Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

    Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą
      w ciągu kilku minut!
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.