Marketing

Cybersquatting – czym jest piractwo domen i jak skutecznie z nim walczyć?

Rozwój nowych technologii to niezliczone korzyści dla wielu użytkowników, ale jak się okazuje, nie każdy korzysta z nich tak, jak […]

Witamy w klubie, czyli czym jest Clubhouse

Sporo szumu w ostatnim czasie narobił Clubhouse. Czy jest to wyłącznie efekt odpowiednio przemyślanej kampanii marketingowej? A może portal ten […]

Czy powinieneś być na TikToku?

Najczęściej pobieraną aplikacją w 2020 roku był TikTok. Aplikacja uplasowała się na 8 miejscu pod względem liczby użytkowników, zaraz za […]

Nowy podatek od reklamy: kto będzie musiał go zapłacić?

Część prywatnych mediów bierze dzisiaj udział we wspólnej akcji „Media bez wyboru”, protestując przeciwko projektowi ustawy wprowadzającej podatek od reklamy. […]

Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje?

Ze skrzynek mailowych korzystamy praktycznie każdego dnia. Oprócz funkcji komunikacyjnej poczty elektronicznej ten kanał jest również wykorzystywany przez marketerów do […]

Czym jest efekt ROPO?

Poszukujesz produktu w internecie, czytasz o nim opinie, porównujesz różne opcje, a ostatecznie i tak nie decydujesz się na zamówienie […]

Możliwości reklamy online – współpraca z influencerami

Bez wątpienia influencerzy wspierają skuteczność kampanii marketingowych i to nie bez przyczyny. Konsumenci są coraz bardziej nieczuli na tradycyjne formy […]

Jak przygotować swoją firmę na kryzys wizerunkowy?

Obecność firmy w internecie to dzisiaj konieczność, niezależnie czy prowadzimy mały lokalny biznes, czy dużą firmę. Musimy jednak pamiętać, że […]

InPost skasował sasina, czyli o polityce na firmowych social mediach

Czy firmy na swoich social mediach powinny nawiązywać do kwestii związanych z bieżącą polityką? Ostatnia afera wokół żartobliwego wpisu InPostu […]