TikTok to aplikacja, której znaczenie marketingowe wzrasta każdego dnia. Przyjrzyjmy się zatem formom reklamy, które warto tam wykorzystać!
TikTok to aplikacja, której znaczenie marketingowe wzrasta każdego dnia. Przyjrzyjmy się zatem formom reklamy, które warto tam wykorzystać!
Reklama internetowa to obecnie najważniejszy sposób promocji usług i produktów. Wysoka skuteczność wiąże się zarówno z wieloma zaletami, jak i wadami – warto rozważyć wszystkie z nich przed opracowaniem strategii.
Marketing w świecie wirtualnym. Czym są płatne wyniki wyszukiwania (SEM) oraz czym charakteryzuje się reklama internetowa. PPC i landing page to początek.
Postanowiliśmy opisać przydatność narzędzia WordPress dla stron internetowych. Okazuje się, że wcale nie jest ono tak opłacalne, jak się wydaje!
Prowadzisz sklep internetowy, ale nie wiesz, jak pozyskiwać nowych klientów? Jak wybrać najlepszy sposób na reklamowanie produktu w sieci? Sprawdź!
Czym charakteryzują się reklamy displayowe? Co stoi za stałą popularnością tego typu metod marketingowych? Przedstawiamy najważniejsze aspekty reklam display i korzyści, które płyną z ich stosowania.
Wartość klientów jest bardzo istotna w marketingu – aby ją ocenić, wykorzystuje się wskaźnik LTV. Warto wiedzieć, jakich informacji dostarcza ten parametr i w jaki sposób można go zwiększyć.
Event marketing to bardzo skuteczny rodzaj reklamy oraz budowania zaufania klientów. Co warto wiedzieć o marketingu wydarzeniowym?
Marketing rekomendacyjny jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie świadomości marki, a także na zbudowanie bazy lojalnych klientów. Dlaczego warto postawić na marketing polecający?
Marketing wirusowy to jedna z najskuteczniejszych metod promocji produktów lub usług. Dlaczego warto stosować taką strategię reklamową? Zapraszamy do lektury.
W kontekście marketingu możemy spotkać się z dwoma głównymi typami reklam: społecznymi i komercyjnymi. Czym charakteryzują się te rodzaje i w jakim celu się je wykorzystuje?
Zastanawiasz się, od czego zacząć przy planowaniu kampanii marketingowej? Na pojęcie marketing mix składa się kilka koncepcji, które mogą skutecznie wpłynąć na wizerunek Twojej firmy. Czytaj dalej.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, gdzie promować stronę internetową, aby zwiększyć jej popularność i widoczność w sieci, koniecznie przeczytaj ten artykuł.
Zastanawiasz się, jak przekonać klienta, by dokonał zakupu w Twoim sklepie? Poznaj kilka skutecznych sposobów.
Feed produktowy może ułatwić Ci przeprowadzenie wielu działań marketingowych w e-commerce. Sprawdź, do czego możesz go wykorzystać i jak go stworzyć!
Poczta elektroniczna odgrywa ważną rolę w digital marketingu. Trzeba tylko wiedzieć, jak dobrze ją wykorzystać. Podpowiadamy, jak stworzyć skuteczny mailing!
Fanpage na Facebooku to jedno z najpotężniejszych narzędzi marketingowych, z których możesz dziś korzystać. Podpowiadamy, jak go skutecznie prowadzić.
Wielu Twoich potencjalnych klientów na pewno korzysta z Facebooka. Warto zatem przenieść część swoich działań marketingowych właśnie tam. Jak to zrobić?
Chcesz dotrzeć z ofertą swojej firmy do szerokiego grona odbiorców na Instagramie? Sprawdź, jak prowadzić skutecznie kampanie reklamowe na tej platformie.
Weryfikacja skuteczności reklam jest kluczowa dla powodzenia strategii marketingowych. Sprawdź, jakie możliwości w tym zakresie daje neuromarketing.
Sprawdź, jak wdrożyć działania z zakresu marketingu lokalnego, aby Twoja firma rozwinęła skrzydła, dotarła do nowych klientów i odniosła sukces na rynku.
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.
Dziękujemy za kontakt.
Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!
Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.