Blog o marketingu

pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy
Marketing
Marketing
Czwarta edycja programu “Zwykli-Niezwykli” ruszyła. Wspieramy pasje naszych pracowników

Czwarta edycja programu “Zwykli-Niezwykli” ruszyła. Wspieramy pasje naszych pracowników

W styczniu wystartowaliśmy z kolejną, już czwartą edycją programu “Zwykli-Niezwykli”. To program wsparcia dla pracowników, którzy mają niecodzienne pasje oraz […]

Trendy w social mediach 2022

Trendy w social mediach 2022

Koniec i początek roku w branży marketingu to specyficzny czas. W grudniu zwykle podsumowujemy minione miesiące, natomiast w styczniu planujemy […]

Co to jest marketing i jaka jest jego definicja?

Co to jest marketing i jaka jest jego definicja?

Marketing – czy wiesz czym jest i co się na niego składa? Jeżeli nie, zachęcamy do zapoznania się z naszym artykułem!

Influence Marketing w e-commerce – jak planować działania?

Influence Marketing w e-commerce – jak planować działania?

Chcesz skutecznie promować się w sieci? W takim razie koniecznie zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się, czym jest Influence marketing!

15 lat minęło jak jeden dzień. Zobacz, co się stało z Nasza Klasą

15 lat minęło jak jeden dzień. Zobacz, co się stało z Nasza Klasą

Pamiętasz eurogąbki, śledzika i zdjęcia z klasowych wycieczek? Już wkrótce serwis, który łączył ze sobą całe pokolenia klasowych przyjaciół, zniknie na zawsze. Czy można było tego uniknąć?

Wirtualni influencerzy – czy czeka nas digitalowa rewolucja?

Wirtualni influencerzy – czy czeka nas digitalowa rewolucja?

Czy to możliwe, że obserwowany przez Ciebie influencer tak naprawdę… nie istnieje? Przeczytaj, jak AI przejmuje świat reklamy i dlaczego współpraca z robotem może Cię kosztować nawet 8500$.

Storytelling w komunikacji marketingowej

Storytelling w komunikacji marketingowej

W marketingu nie chodzi o to, byś mówił o sobie, a o kliencie i jego potrzebach. Jeśli nie zacząłeś jeszcze działań storytellingowych, to najwyższy moment, by znaleźć dla nich przestrzeń.

Jak dopasować styl komunikacji do Twojej marki?

Jak dopasować styl komunikacji do Twojej marki?

Każda branża rządzi się swoimi prawami. To, co w jednej będzie sukcesem, w innej okaże się porażką. Przeczytaj, jak zbudować komunikację, która będzie mówić głosem Twoich klientów.

8 elementów e-sklepu, które sprawdzają klienci zanim Ci zaufają

8 elementów e-sklepu, które sprawdzają klienci zanim Ci zaufają

Sklepy online w ostatnich latach przeżyły ogromny wzrost. Jak nie zginąć wśród licznej konkurencji i zadbać o każdy detal na stronie? Podpowiada nasz ekspert, Jacek.

Cybersquatting – czym jest piractwo domen i jak skutecznie z nim walczyć?

Cybersquatting – czym jest piractwo domen i jak skutecznie z nim walczyć?

Strona internetowa jako zasób cenniejszy niż złoto, czyli wszystko to, co powinieneś wiedzieć o piractwie domen w Polsce.

Witamy w klubie, czyli czym jest Clubhouse

Witamy w klubie, czyli czym jest Clubhouse

Do 2021 roku aplikację tę pobrało ponad 8 milionów użytkowników! Sprawdź na czym polega jej fenomen i dlaczego dostęp do niej wcale nie jest taki prosty, jakby się mogło wydawać.

Czy powinieneś być na TikToku?

Czy powinieneś być na TikToku?

Każdy, kto myśli, że TikTok jest dla dzieci, powinien przeczytać ten artykuł! Przekonaj się, że ta viralowa platforma może sporo zaoferować także Twojej firmie.

Nowy podatek od reklamy: kto będzie musiał go zapłacić?

Nowy podatek od reklamy: kto będzie musiał go zapłacić?

Na tym świecie pewne są podobno tylko dwie rzeczy, a jedną z nich są podatki. Zobacz, kogo dotknie nowy podatek od reklamy i dlaczego wywołał on falę prawdziwego oburzenia.

Krótka historia internetu: od zimnej wojny do zakupów online

Krótka historia internetu: od zimnej wojny do zakupów online

Zapraszamy na krótką podróż w czasie, która przypomni Ci, że Internet wcale nie jest z nami „od zawsze”, a świat online to nie tylko możliwości, ale też zagrożenia.

Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje?

Czy e-mail marketing jeszcze sprzedaje?

Szukasz najlepszego kanału komunikacji z klientem? Być może w Twojej branży okaże się nim e-mail marketing. Sprawdź, jak realizować go tak, by nie trafić do folderu ze SPAM-em.

Czym jest efekt ROPO?

Czym jest efekt ROPO?

Z pewnością nieraz mu uległeś. Znasz też wiele osób, na które działa regularnie. Sprawdź, o jakim efekcie mowa i czy możesz go zniwelować w swoim sklepie online.

Możliwości reklamy online – współpraca z influencerami

Możliwości reklamy online – współpraca z influencerami

Influencerzy mają wpływ na wybory konsumentów, nie tylko w najmłodszej grupie wiekowej. Jednak czy wiesz, w jaki sposób wybrać tego, który rzeczywiście pasuje do Twojej marki?

Jak przygotować swoją firmę na kryzys wizerunkowy?

Jak przygotować swoją firmę na kryzys wizerunkowy?

Czasem nadciąga nagle, czasem skrada się dłużej, ale zawsze naraża Twoją firmę na potężne straty. Sprawdź, jak poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym i dbać o komunikację firmy w internecie.

Bezpłatny audyt

    Powiedz nam jaki zakres usług Cię interesuje,
    a skontaktujemy się w odpowiednim dla Ciebie terminie

      Jeżeli chciałbyś dołączyć do naszego zespółu, ale masz wątpliwości - skontaktuj się z nami.
      Wypełnij formularz kontaktowy: