DARMOWY AUDYT SEO

Mity dotyczące agencji digital marketingu i świadczonych przez nie usług

5 min czytania
Mity dotyczące agencji digital marketingu i świadczonych przez nie usług
Kategoria Marketing

Digital marketing to sposób, dzięki któremu większość firm ma możliwość dotarcia do swoich grup docelowych. Nie każdy właściciel zna jednak techniki optymalizacji treści pod kątem wyszukiwarek, wskutek czego skorzystanie z pomocy doświadczonego zespołu może okazać się wręcz niezbędne.

Niestety okazuje się, że pomimo wielu osiągnięć i skuteczności niemal w każdej branży, digital marketing wciąż budzi wiele kontrowersji i posiada licznych przeciwników. Oto pięć niezwykle powszechnych mitów, z którymi spotkali się specjaliści podczas przeprowadzania konsultacji marketingowych:

Spis treści:

1. Digital marketing koncentruje się na ilości, a nie jakości

Osoby, które nie mają do czynienia z marketingiem cyfrowym na co dzień, myślą, że branża ta polega na tworzeniu reklam Google i blogowaniu. Okazuje się jednak, że w skład digital marketingu wchodzi wiele technik, które w skuteczny sposób promują usługi i produkty w sieci, dzięki czemu marka zdobywa nowych klientów, a sprzedaż rośnie.

Profesjonalne agencje zajmujące się digital marketingiem koncentrują, się na stworzeniu strategii dopasowanej do potrzeb i oczekiwań klienta. Niektórzy z nich wymagają bowiem audytu treści, a inni mogą potrzebować wyłącznie reklam PPC, aby generowana sprzedaż osiągnęła satysfakcjonujący poziom. Niektórzy klienci chcą też zwiększyć popularność produktu lub marki, co zapewnić może dobrze opracowana strategia marketingu w mediach społecznościowych. Najlepsze wyniki można osiągnąć dzięki specjalistom, którzy dokładnie badają działalność firmy klienta i tworzą plan dostosowany do jego potrzeb.

Sprawdź: Marketing na rynku nieruchomości

2. Digital marketing działa wyłącznie na korzyść firmy

Jednym z największych mitów, jakie krążą wokół branży marketingu cyfrowego, jest to, że kampania ma przynieść korzyści tylko Twojej firmie. Nie ulega wątpliwości, że jest to ważnym punktem każdej strategii, ale jako najważniejszy cel uważa się dotarcie do docelowych odbiorców.

Kampania marketingowa w sieci to doskonały sposób na pokazanie prawdziwych wartości i celów marki, a także przedstawienie jej cech szerszej publiczności. Dzięki tworzeniu wysokiej jakości treści, postów w mediach społecznościowych i używaniu trafnych słów kluczowych marketing cyfrowy może sprawić, że Twoja firma zyska nowych klientów, a wyniki sprzedażowe znacznie wzrosną.

Umów się na darmowy audyt Twojej strony
DARMOWY AUDYT SEO

3. Media społecznościowe nie są aż tak skuteczne

Większość współczesnych konsumentów na co dzień korzysta z mediów społecznościowych, a publikowane tam treści mają znaczny wpływ na ich decyzje zakupowe. Facebook, Instagram i Twitter mogą być czymś znacznie więcej niż narzędziami do komunikacji czy publikowania zabawnych treści. Okazuje się bowiem, że stanowią doskonałą formę marketingową.

Rozrywka nie jest więc jedynym celem obecności w mediach społecznościowych. Wielu użytkowników korzysta z najpopularniejszych platform, aby znaleźć informacje o bieżących wydarzeniach i produktach, którymi są faktycznie zainteresowani.

Dzięki marketingowi w mediach społecznościowych jesteś w stanie wypromować swoje produkty i usługi, nawiązać kontakt z odbiorcami, pozyskać wiele recenzji i zyskać popularność w swojej branży.

Jak widać, media społecznościowe to doskonałe narzędzie marketingowe, które może przenieść Twój biznes na wyższy poziom, dzięki czemu z łatwością pokonasz branżowych rywali. Nie rezygnuj z tego!

Pamiętaj też, że nawet jeśli większość docelowych odbiorców nie odwiedza mediów społecznościowych, część z nich jest tam obecna. W swojej strategii musisz wziąć pod uwagę nie tylko faktycznego klienta, ale też każdą inną osobę, która mogłaby mieć wpływ na jego decyzję. Dzięki wybraniu odpowiedniej platformy, Twoja firma może zaprezentować reklamy, które z pewnością dotrą do choćby części grupy docelowych odbiorców.

Sprawdź: Czym zajmuje się agencja marketingowa?

4. Agencja digital marketingu działa dla własnych korzyści

Wyżej wspomniana strategia marketingu w mediach społecznościowych nie wystarczy, aby osiągnąć satysfakcjonujące wyniki. Doskonała strona internetowa będzie lepiej pozycjonować się w wyszukiwarkach, przyciągać więcej potencjalnych klientów i osiągać lepsze wyniki sprzedażowe, jeśli zostanie odpowiednio zoptymalizowana.

Profesjonalna agencja digital marketingu jest w stanie dokładnie zbadać Twoją witrynę i wskazać elementy, które wymagają poprawy. Pamiętaj, że strona internetowa to główny generator konwersji, dlatego warto zainwestować we współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów, dzięki któremu osiągniesz pożądane efekty.

5. Grupa docelowych odbiorców nie robi zakupów w sieci

Żyjemy w erze internetu i każdego dnia miliardy ludzi dokonuje zakupów online, szczególnie za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Okazuje się bowiem, że niemal każdy ma dziś stały dostęp do wszelkich stron internetowych.

Należy zauważyć, że chociaż rzeczywisty zakup nie zawsze musi być dokonywany w sieci, większość decyzji konsumenci podejmują na podstawie informacji zawartych w internecie, a swoje wybory opierają chociażby na recenzjach czy poradnikach. Okazuje się więc, że promowanie marki online może przynieść niesamowite efekty, nawet jeśli faktyczne zakupy nie zostaną dokonane za pośrednictwem strony internetowej.

Sprawdź: Czym zajmują się agencje reklamowe?

Podsumowanie

To tylko kilka z najpopularniejszych mitów dotyczących funkcjonowania agencji digital marketingu i przeprowadzanych przez nie procesów. Zadaniem zespołu doświadczonych specjalistów jest dołożenie wszelkich starań, aby każdy klient osiągnął swoje cele i był zadowolony z podjętej współpracy. Jeśli więc szukasz ekspertów, którzy pomogą Ci w opracowaniu skutecznej strategii marketingowej, koniecznie skontaktuj się z nami, a pokażemy Ci, że mity, o których właśnie przeczytałeś, nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

Chciałbyś zacząć pozycjonować swoją stronę? Zapraszamy do kontaktu! Nasi specjaliści z agencji SEO Grupa iCEA chętnie odpowiedzą na każde pytania! Pozycjonowanie twojej strony pomoże Ci rozwinąć skrzydła.

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

Oceń tekst
Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 5

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

Najlepsza nazwa kanału YouTube – jaką wybrać i dlaczego jest tak ważna?
Najlepsza nazwa kanału YouTube – jaką wybrać i dlaczego jest tak ważna?
Chcesz zmienić nazwę kanału YouTube, ale nie wiesz jak? Dobrze trafiłeś! W tym artykule dowiesz się, jak to zrobić.
Yelp — czy można usunąć negatywne recenzje użytkowników?
Yelp — czy można usunąć negatywne recenzje użytkowników?
Zastanawiałeś się kiedyś, czy usuwać negatywne recenzje, czy je zostawić? Jak reagować na negatywne komentarze użytkowników? Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc!
Czym jest język korzyści stosowany w marketingu?
Czym jest język korzyści stosowany w marketingu?
Content potrafi zdziałać sprzedażowe cuda, ale czy zawsze jest tak efektywny, jak o nim mówią? Co zrobić, aby osiągnąć korzyści za pomocą treści?

Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę
    Umów spotkanie