Kolejny tydzień, kolejne aktualności! Co ciekawego działo się w zeszłym tygodniu w świecie SEO? Dlaczego jednym zaczęło spadać, a innym rosnąć? Co kryje się pod literami MUM? I jak wielkość liter w adresie wpływa na pozycjonowanie stron internetowych? Odpowiedzi znajdziecie w naszym cyklicznym przeglądzie wiadomości.
W zeszły weekend 24 i 25 września prawdopodobnie miała miejsce kolejna aktualizacja algorytmu Google. Nie została jeszcze potwierdzona, ale wydaje się, że jest to bardzo duża aktualizacja, patrząc na narzędzia śledzące.
Źródło: https://www.seroundtable.com/google-search-ranking-algorithm-update-32159.html
Zdaniem Johna wielkość liter ma znaczenie w adresach URL. Sytuację można przyrównać do sytuacji z trailling slash, kiedy to Google wybiera sobie za pomocą linków kanonicznych „właściwą wersję” i to ją pokazuję w serpach. Co ciekawe wielkość liter ma też znaczenie w robots.txt
Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-urls-are-case-sensitive/421264/
Nie od dziś wiadomo, że Google tak bardzo uwielbia swoich użytkowników, że chce coraz lepiej zaspokajać ich potrzeby i udzielać kompleksowych odpowiedzi, szczególnie na złożone zapytania. Tak powstał nowy algorytm, następca znanego wszystkim BERTa, MUM. Jedną z jego nowych funkcji jest “co warto wiedzieć?”. Wyświetla ona najpopularniejsze ścieżki, jakie użytkownicy obierają w celu zgłębienia danego tematu.
Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-search-redesign/421415/
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.
Dziękujemy za kontakt.
Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!
Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.