MUM odsyła BERTa na emeryturę

MUM odsyła BERTa na emeryturę

Kolejny tydzień, kolejne aktualności! Co ciekawego działo się w zeszłym tygodniu w świecie SEO? Dlaczego jednym zaczęło spadać, a innym rosnąć? Co kryje się pod literami MUM? I jak wielkość liter w adresie wpływa na pozycjonowanie stron internetowych? Odpowiedzi znajdziecie w naszym cyklicznym przeglądzie wiadomości.

Duża aktualizacja algorytmu Google 24 i 25 września

W zeszły weekend 24 i 25 września prawdopodobnie miała miejsce kolejna aktualizacja algorytmu Google. Nie została jeszcze potwierdzona, ale wydaje się, że jest to bardzo duża aktualizacja, patrząc na narzędzia śledzące.

Źródło: https://www.seroundtable.com/google-search-ranking-algorithm-update-32159.html

Google: W adresach URL uwzględniana jest wielkość liter

Zdaniem Johna wielkość liter ma znaczenie w adresach URL. Sytuację można przyrównać do sytuacji z trailling slash, kiedy to Google wybiera sobie za pomocą linków kanonicznych „właściwą wersję” i to ją pokazuję w serpach. Co ciekawe wielkość liter ma też znaczenie w robots.txt

Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-urls-are-case-sensitive/421264/

Google ogłasza przeprojektowanie wyszukiwania przy użyciu algorytmu MUM

Nie od dziś wiadomo, że Google tak bardzo uwielbia swoich użytkowników, że chce coraz lepiej zaspokajać ich potrzeby i udzielać kompleksowych odpowiedzi, szczególnie na złożone zapytania. Tak powstał nowy algorytm, następca znanego wszystkim BERTa, MUM. Jedną z jego nowych funkcji jest “co warto wiedzieć?”. Wyświetla ona najpopularniejsze ścieżki, jakie użytkownicy obierają w celu zgłębienia danego tematu.

Źródło: https://www.searchenginejournal.com/google-search-redesign/421415/

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Co oznacza filtr Google? Jak go uniknąć?

    Co oznacza filtr Google? Jak go uniknąć?

    Zastanawiasz się, czym jest filtr Google, a czym ban? Nie wiesz, z czego może wynikać taka sytuacja? Z naszego kolejnego artykułu dowiesz się, kiedy Google nakłada takie kary na witryny i z czym one się wiążą.
    Storytelling w komunikacji marketingowej

    Storytelling w komunikacji marketingowej

    W marketingu nie chodzi o to, byś mówił o sobie, a o kliencie i jego potrzebach. Jeśli nie zacząłeś jeszcze działań storytellingowych, to najwyższy moment, by znaleźć dla nich przestrzeń.
    SXO – mały krok dla SEOwca, wielki krok w stronę użyteczności

    SXO – mały krok dla SEOwca, wielki krok w stronę użyteczności

    Sprawdź, czym dokładnie jest SXO, dlaczego narobiło wokół siebie tyle szumu i – co najważniejsze – jak może pomóc w zwiększeniu zysków także Twojej firmy!
    Bezpłatny audyt

      Powiedz nam jaki zakres usług Cię interesuje,
      a skontaktujemy się w odpowiednim dla Ciebie terminie