Collegium Da Vinci oficjalnym partnerem Grupy iCEA

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Przemysław Jankowski

CMO w Grupie iCEA. Antropolog kulturowy, dr nauk humanistycznych, wykładowca, dziennikarz technologiczny z ponad 10-lenim doświadczeniem, dawniej związany z największymi redakcjami technologicznymi... Więcej

18 czerwca 2019

Świat e-marketingu rozwija się w niesamowitym tempie, a procesy zakupowe i komunikacja marek migrują na płaszczyznę internetową. Tak intensywny rozwój e-commerce idzie w parze z coraz wyższymi słupkami sumującymi złotówki przeznaczone na reklamę online. Jak mądrze to wykorzystać?

Marketing internetowy opłacalny nie tylko dla biznesu

Jak donosi IAB Polska w 2018 roku wartość reklamy online wzrosła o ponad 510 mln zł w skali roku. Tak szalone tempo i utrzymująca się od lat tendencja do rokrocznie zwiększanych budżetów przeznaczonych na tego typu działania zwraca uwagę na ważne aspekty. Świadczy to o tym, że przedsiębiorcy zaczęli doceniać rolę e-commerce i zaczęli w niego inwestować. Nic nie wskazuje na to, by ten trend miał się zmienić – wręcz przeciwnie.
Wymusza to zapotrzebowanie na specjalistów w branżach związanych z szeroko pojętym promowaniem się w Internecie. To oznacza tworzenie wielu nowych stanowisk pracy, odkrywanie gałęzi e-marketingu, które do tej pory były jeszcze nieznane i potrzebę nasycenia wyjątkowo chłonnego rynku świeżą krwią. Poszukiwani są specjaliści, którzy w przestrzeni online poruszają się z zamkniętymi oczami. A kto jest w stanie lepiej spełnić ten warunek niż świeżo upieczony absolwent kierunku marketing internetowy?

Zawód wyuczony: mediaworker

Jesteśmy firmą, która zdaje sobie sprawę z tych potrzeb rynku reklamy online, ponieważ sami działamy w przestrzeni e-commerce, pomagając naszym klientom w zwiększaniu ruchu w  ich witrynach oraz poprawie konwersji. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać naszą pozycję i wesprzeć proces kształcenia przyszłych specjalistów marketingu internetowego.
Collegium Da Vinci ma w swojej ofercie edukacyjnej kierunek mediaworking. To interdyscyplinarne studia pozwalające na zdobycie nie tylko teorii, ale i praktyki, aby student był gotowy do pracy w zawodach przyszłości od razu po uzyskaniu dyplomu (a nawet przed). Studia drugiego stopnia dają możliwość wyboru specjalności związanych z e-commerce i dziennikarstwem internetowym.

Chcemy dzielić się wiedzą i doświadczeniem

Współpraca z Collegium Da Vinci to dla nas duży krok naprzód, ponieważ możemy zacząć wspierać osoby, które dopiero wchodzą do branży. To duża odpowiedzialność, ale i duże wyróżnienie. Cieszymy się, że szkoła wyższa zaufała nam i wyraziła gotowość do powierzenia procesu kształcenia studentów w zakresie SEO/SEM. Wiedzę, którą zdobywamy od lat, będziemy mogli przekazać adeptom sztuki mediaworkingu.
Jesteśmy otwarci na doradztwo w zakresie sytuacji na rynku e-commerce, być może uda się także wziąć pod swoje skrzydła praktykantów z CDV, żeby jak najszybciej weszli w zawód pod czujnym okiem profesjonalistów. To dla nas nowy, ekscytujący etap. Bycie częścią procesu uefektywniania toku nauczania w branży, w której jesteśmy specjalistami, otwiera przed nami nowe szanse i rzuca nieznane dotąd wyzwania. Jesteśmy przekonani, że czeka nas owocna współpraca!

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Powiązane artykuły

Grupa iCEA partnerem Lech Poznań

Są takie marki, których przedstawiać nie trzeba. Jedną z nich jest KKS Lech Poznań. Klub piłkarski pochodzący z serca Wielkopolski […]

Marketing automation w najlepszej odsłonie, czyli CRM dla e-commerce od edrone

Osoby obserwujące świat e-commerce z daleka, widzieć go mogą jako transparentną platformę do wygodnego zawierania transakcji. Prosto, szybko, łatwo – […]

Czy kompleksowe usługi i specjalizacja mogą iść ze sobą w parze?

Specjalizacja jest kluczem do profesjonalnego świadczenia usług w danym zakresie. Skupienie się na jednym konkretnym zagadnieniu nie idzie jednak w […]