DARMOWY AUDYT SEO

Nie korzystasz z reklamy PPC? Te korzyści traci twoja firma!

5 min czytania
Nie korzystasz z reklamy PPC? Te korzyści traci twoja firma!
Kategoria SEM
Spis treści:

Szczęśliwa siódemka – 7 walorów modelu PPC

Algorytm Google nie będzie Cię więcej martwić

Przypomnij sobie Twoje ostatnie zmagania z pozycjonowaniem, liczne próby, aby uzyskać przyzwoitą pozycję w SERP (Search Engine Result Page), nieprzynoszące oczekiwanych rezultatów. Wobec tego daj szansę PPC – model ten, poniekąd wyręcza cię w działaniach mających na celu uzyskanie zadowalającej pozycji. Nie opiera się on na algorytmach, co więcej Twoja promocja i tak króluje na szczycie wyników wyszukiwania! Prawdziwa emerytura od dostosowywania się do wymagań algorytmu – spraw sobie tą przyjemność i nie pozostawaj dłużej na łasce nieprzewidywalnego kodu.

Z PPC, możesz zostać prawdziwym badaczem strategii marketingowych

Z Pay Per Click, otrzymujesz niemałe pole do eksperymentowania ze strategią swojej promocji. Testuj przeróżnych strategii, jednocześnie bez obawy o rosnących za tym kosztami. Zapewne nie jest Ci obcy koszt realizacji całokształtu kampanii, wraz z każdorazowo towarzyszącej jej ryzykiem niepowodzenia – czy naprawdę chcesz ponownie doświadczać tego stresu?

Dane przetwarzane w zawrotnym tempie, pozwalające na interpretację oraz naniesienie poprawek, z chwilą, gdy zauważysz, że coś można by zrobić lepiej. Oszczędność czasu i pieniędzy, do spółki z możliwość weryfikacji jakości Twojej strategii na przestrzeni dni lub tygodni – coś wspaniałego!

To niecodzienne dobrodziejstwo, móc poznać efekty swojej pracy w tak niedługim czasie. A jeszcze większą korzyścią jest możliwość kolejnej szansy, której mógłbyś nie otrzymać decydując się na klasyczną kampanię marketingową.

Jednym słowem – konkurencyjność

Na wspólnym rynku chwila słabości konkurenta, jest szansą na wyjście przed szereg. Wyobraź sobie, że witryna konkurencyjnej firmy doświadczyła awarii, klienci są poddenerwowani, mają potrzebę skorzystania z usług, tymczasem Ty, który postawiłeś na kartę PPC, stajesz się dla nich widoczny, niczym koło ratunkowe na głębokiej wodzie. Pay Per Click działa natychmiastowo, jest to reakcja w czasie rzeczywistym – a zwycięzcą jesteś Ty, bo konkurencja wciąż realizuje tradycyjną kampanię marketingową.

Rozwiązanie, które Cię nie ogranicza

Złożoność strategii marketingowych, niekiedy przerasta nawet doświadczonych przedsiębiorców. Warto skorzystać z pomocy, tym bardziej, że zespół specjalistów ds. content marketingu, tylko czeka na kontakt z Twojej strony. PPC bardzo lubi się z SEO i nie mniej optymistycznie, a co najważniejsze skutecznie, współpracuje z pozostałymi, klasycznymi kanałami prowadzącymi do klientów. Złożona, ale prawidłowo zorganizowana strategia marketingowa, to dobro najwyższe, na które możesz sobie pozwolić – zdobywaj szczegółowe i aktualne dane, kontroluj sytuację i zdobywaj jeszcze więcej kontrahentów.

Mały? Skądże – lokalny gigant

Firma o charakterze stricte lokalnym, zmusza nas do pracy nad kompletowaniem lokalnej bazy klientów – zasadniczo stanowi to klucz do powodzenia naszej działalności. Decydując się na PPC, możesz być pewny, że zostaniesz zauważony. Jest to wynik doskonałej skuteczności modelu Pay Per Click, który maksymalizuje wyszukiwanie o charakterze lokalnym. Statystyki nie kłamią – zdobywasz klientów, ponieważ jesteś widoczny. Jesteś widoczny, ponieważ inwestujesz w skuteczną promocję!

Ekspresowa promocja

W sytuacji, gdy tempo odgrywa znaczącą rolę dla konkurencyjności, nie możemy sobie pozwolić na zwłokę, zwłaszcza gdy chodzi o naszą promocję. PPC dostarcza wynik najszybciej ze wszystkich dostępnych platform reklamowych. A to nie wszystko – aktywacja PPC jest niewiele mniej ekspresowa, wystarczy stworzyć stronę internetową, założyć konto Google, a konfiguracja pochłonie od kilku do kilkunastu minut. Te chwila jest tego warta!

Prosty sposób na dotarcie do klientów, których poszukujesz

Wyniki wynikami, ważne żeby były jak najlepsze, jednakże ich wartość jest wątpliwa, jeżeli nie docierasz do ustalonej przez Ciebie, docelowej grupy odbiorców. PPC i w tym przypadku okazuje się pomocne, pozwalając spersonalizować promocję dla określonej grupy.

Dokładność personalizacji przekroczy twoje oczekiwania – nie powinno to wcale dziwić, model ten stawia na precyzję i czas, toteż o półśrodkach nie ma mowy. Wyobraź sobie jak bardzo ucierpiałby Twój budżet, w przypadku kampanii, która być może dotarłaby do odbiorców, jednak nie byliby oni z najmniejszym stopniu zainteresowani Twoją ofertą.

Wykorzystanie Pay Per Click jest gwarantem reklamy dostarczonej w miejsce, do którego powinna dotrzeć i tym samym przyprowadzi ona w Twoje progi osoby, które być może zostaną na dłużej.

Sprawdź: Jak ROAS wpływa na Twoją reklamę PPC w E-Commerce?

Pay Per Click z pełną skutecznością

Co ważne, wykorzystanie opisywanego modelu w praktyce, nie jest ani skomplikowane, ani czasochłonne, natomiast bardzo opłacalne. Rewolucja w marketingu, którą model zapoczątkował, dodała skrzydeł firmom, których budżet nie umożliwiał korzystania z metod tradycyjnej promocji, mimo to osiągnęli dużo więcej, niż pierwotnie zakładali. W połączeniu z Google AdWords, uzyskujemy wszystko czego potrzebujemy, aby zaistnieć. Przestań się zastanawiać i postaw na skuteczną promocję swojej firmy już dziś!

Nasz zespół SEO, tylko czeka na możliwość wsparcia Twojej działalności, jeżeli oczekujesz marketingu na poziomie, skontaktuj się z nami już teraz!

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

Oceń tekst
Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 10

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

Jak wybrać agencję Google Ads?
Jak wybrać agencję Google Ads?
Przedsiębiorcy prowadzący biznes online dążą do profesjonalnego wsparcia kampanii reklamowych. Często decydują się więc na pomoc agencji Google Ads.
Reklama w Google – ile kosztuje?
Reklama w Google – ile kosztuje?
Każdy reklamodawca samodzielnie ustala miesięczny oraz dzienny budżet na kampanię Google Ads. Sprawdź, ile musisz zainwestować, aby zobaczyć efekty!
Jak optymalizować kampanie reklamowe?
Jak optymalizować kampanie reklamowe?
Ustawienie reklam to nie koniec. Sprawdź, o czym należy pamiętać przy optymalizacji kampanii reklamowych, by nie przepalać budżetu i osiągać lepsze wyniki.

Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę