Przypomnij sobie Twoje ostatnie zmagania z pozycjonowaniem, liczne próby, aby uzyskać przyzwoitą pozycję w SERP (Search Engine Result Page), nieprzynoszące oczekiwanych rezultatów. Wobec tego daj szansę PPC – model ten, poniekąd wyręcza cię w działaniach mających na celu uzyskanie zadowalającej pozycji. Nie opiera się on na algorytmach, co więcej Twoja promocja i tak króluje na szczycie wyników wyszukiwania! Prawdziwa emerytura od dostosowywania się do wymagań algorytmu – spraw sobie tą przyjemność i nie pozostawaj dłużej na łasce nieprzewidywalnego kodu.
Z Pay Per Click, otrzymujesz niemałe pole do eksperymentowania ze strategią swojej promocji. Testuj przeróżnych strategii, jednocześnie bez obawy o rosnących za tym kosztami. Zapewne nie jest Ci obcy koszt realizacji całokształtu kampanii, wraz z każdorazowo towarzyszącej jej ryzykiem niepowodzenia – czy naprawdę chcesz ponownie doświadczać tego stresu?
Dane przetwarzane w zawrotnym tempie, pozwalające na interpretację oraz naniesienie poprawek, z chwilą, gdy zauważysz, że coś można by zrobić lepiej. Oszczędność czasu i pieniędzy, do spółki z możliwość weryfikacji jakości Twojej strategii na przestrzeni dni lub tygodni – coś wspaniałego!
To niecodzienne dobrodziejstwo, móc poznać efekty swojej pracy w tak niedługim czasie. A jeszcze większą korzyścią jest możliwość kolejnej szansy, której mógłbyś nie otrzymać decydując się na klasyczną kampanię marketingową.
Na wspólnym rynku chwila słabości konkurenta, jest szansą na wyjście przed szereg. Wyobraź sobie, że witryna konkurencyjnej firmy doświadczyła awarii, klienci są poddenerwowani, mają potrzebę skorzystania z usług, tymczasem Ty, który postawiłeś na kartę PPC, stajesz się dla nich widoczny, niczym koło ratunkowe na głębokiej wodzie. Pay Per Click działa natychmiastowo, jest to reakcja w czasie rzeczywistym – a zwycięzcą jesteś Ty, bo konkurencja wciąż realizuje tradycyjną kampanię marketingową.
Złożoność strategii marketingowych, niekiedy przerasta nawet doświadczonych przedsiębiorców. Warto skorzystać z pomocy, tym bardziej, że zespół specjalistów ds. content marketingu, tylko czeka na kontakt z Twojej strony. PPC bardzo lubi się z SEO i nie mniej optymistycznie, a co najważniejsze skutecznie, współpracuje z pozostałymi, klasycznymi kanałami prowadzącymi do klientów. Złożona, ale prawidłowo zorganizowana strategia marketingowa, to dobro najwyższe, na które możesz sobie pozwolić – zdobywaj szczegółowe i aktualne dane, kontroluj sytuację i zdobywaj jeszcze więcej kontrahentów.
Firma o charakterze stricte lokalnym, zmusza nas do pracy nad kompletowaniem lokalnej bazy klientów – zasadniczo stanowi to klucz do powodzenia naszej działalności. Decydując się na PPC, możesz być pewny, że zostaniesz zauważony. Jest to wynik doskonałej skuteczności modelu Pay Per Click, który maksymalizuje wyszukiwanie o charakterze lokalnym. Statystyki nie kłamią – zdobywasz klientów, ponieważ jesteś widoczny. Jesteś widoczny, ponieważ inwestujesz w skuteczną promocję!
W sytuacji, gdy tempo odgrywa znaczącą rolę dla konkurencyjności, nie możemy sobie pozwolić na zwłokę, zwłaszcza gdy chodzi o naszą promocję. PPC dostarcza wynik najszybciej ze wszystkich dostępnych platform reklamowych. A to nie wszystko – aktywacja PPC jest niewiele mniej ekspresowa, wystarczy stworzyć stronę internetową, założyć konto Google, a konfiguracja pochłonie od kilku do kilkunastu minut. Te chwila jest tego warta!
Wyniki wynikami, ważne żeby były jak najlepsze, jednakże ich wartość jest wątpliwa, jeżeli nie docierasz do ustalonej przez Ciebie, docelowej grupy odbiorców. PPC i w tym przypadku okazuje się pomocne, pozwalając spersonalizować promocję dla określonej grupy.
Dokładność personalizacji przekroczy twoje oczekiwania – nie powinno to wcale dziwić, model ten stawia na precyzję i czas, toteż o półśrodkach nie ma mowy. Wyobraź sobie jak bardzo ucierpiałby Twój budżet, w przypadku kampanii, która być może dotarłaby do odbiorców, jednak nie byliby oni z najmniejszym stopniu zainteresowani Twoją ofertą.
Wykorzystanie Pay Per Click jest gwarantem reklamy dostarczonej w miejsce, do którego powinna dotrzeć i tym samym przyprowadzi ona w Twoje progi osoby, które być może zostaną na dłużej.
Co ważne, wykorzystanie opisywanego modelu w praktyce, nie jest ani skomplikowane, ani czasochłonne, natomiast bardzo opłacalne. Rewolucja w marketingu, którą model zapoczątkował, dodała skrzydeł firmom, których budżet nie umożliwiał korzystania z metod tradycyjnej promocji, mimo to osiągnęli dużo więcej, niż pierwotnie zakładali. W połączeniu z Google AdWords, uzyskujemy wszystko czego potrzebujemy, aby zaistnieć. Przestań się zastanawiać i postaw na skuteczną promocję swojej firmy już dziś!
Nasz zespół SEO, tylko czeka na możliwość wsparcia Twojej działalności, jeżeli oczekujesz marketingu na poziomie, skontaktuj się z nami już teraz!
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.