DARMOWY AUDYT SEO

Niewidzialność, której nie chcemy – czy strona spełnia standardy SEO?

3 min czytania
Niewidzialność, której nie chcemy – czy strona spełnia standardy SEO?
Kategoria Pozycjonowanie

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie – tworząc stronę, której priorytetowym celem jest sprzedaż usług, oczywistą jest konieczność należytego jej zoptymalizowania pod kątem wyszukiwarek. Przemyślana struktura informacji zwróci nam się w postaci zadowalającego współczynnika konwersji.

Marka, w której rozwój wkładasz całe swoje serce, nie osiągnie sukcesu, mając “kulę u nogi”, w postaci strony internetowej odbijającej potencjalnych klientów. Nie bacząc na wymogi i standardy SEO, wydajemy na siebie wyrok, ostatecznie stając się niezauważalnymi w morzu konkurencji, która swoim serwisom poświęciła zwyczajnie więcej troski.

Spis treści:

Jak pozycjonować stronę, to z głową!

Wystarczy krótka chwila w rzeczywistości SEO, aby zrozumieć, jak wielkie znaczenie dla pozycjonowania stron mają słowa kluczowe. Miejsce na nie znajdziemy zarówno w litym tekście, jak i nagłówkach, przy czym te drugie stanowią podstawę wykorzystywaną przez Google do określenia wartości zawartego na stronie contentu. Musimy brać pod uwagę spójność wykorzystywanych nagłówków w odniesieniu do kryjących się pod nimi treści. Prawidłowo przygotowany nagłówek posiadać będzie słowo kluczowe, tak samo zresztą, jak zaopatrzony w nie lub w jego pochodne tekst – nie należy jednak traktować tej sugestii, jako nawoływania do nadmiernego pakowania kluczowych fraz w każde zdanie. Wystarczy znaleźć kompromis. Dla Google jak i użytkowników, z chwilą, gdy “mówisz” na swoich stronach o tym, czego odbiorcy chcą słuchać, stajesz się bardziej wartościowy.

Sprawdź: Pozycjonowanie salonu fryzjerskiego

Optymalizacja - ilość czy jakość?

Oczywiście jest to pytanie retoryczne – nawet mając na uwadze, że Google kocha treść, nie powinniśmy interpretować tego jako zachęty do publikowania jej zbyt dużej ilości. W teorii możemy przyjąć, że ilość jest wyznacznikiem wartości, jednak w praktyce w pierwszej kolejności pod uwagę brana jest jakość treści i jej użyteczność dla odbiorcy. Staraj się udzielić odpowiedzi na wszystkie prawdopodobne wątpliwości Twoich klientów, ale również sam sobie odpowiedz na pytanie – Czy to nie aby za dużo/mało? Z lekkim piórem i w tej kwestii odnajdziesz złoty środek, my jednak podkreślamy, że determinantem jakości jest wartość merytoryczna i pozostawienie klienta w świadomości, że uzyskał wszelkie niezbędne informacje.

Umów się na darmowy audyt Twojej strony
DARMOWY AUDYT SEO

Content marketing a kwestia dostępności

Zasadniczo oferowane usługi powinny determinować grupę odbiorców; nie jest tak jednak zawsze. Wykorzystywanie specjalistycznego żargonu zauważalnie zredukuje grupę docelową odbiorców i tu przychodzi pora na kolejne pytanie – Komu chcesz oferować usługi? Internet to zróżnicowane środowisko, konwersja budowana jest zarówno przez pasjonatów, amatorów oraz specjalistów. Nawet mając na uwadzę sektor handlu, w którym specjalizuje się Twój biznes, staraj się mieć na uwadzę kwestię dostępności. Serwis przyjazny dla każdego to clue konwersji!

iCEA Group
Jako iCEA Group jesteśmy czołową agencją SEO w Polsce, z siedzibą w Poznaniu, specjalizującą się w biznesowym podejściu do pozycjonowania stron internetowych. Od 2007 roku ustanawiamy standardy w branży SEO/SEM i z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

Oceń tekst
Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 9

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

Sprawdź, czym jest growth hacking
Sprawdź, czym jest growth hacking
Czy marketing musi wiązać się z dużymi nakładami środków na reklamę oraz długim czasem oczekiwania na efekty? Niekoniecznie! Poznaj growth hacking, czyli metodę, która pozwala na uzyskanie szybkiego zwiększenia przychodów przedsiębiorstwa.
Jak prawidłowo zaprojektować architekturę witryny pod kątem SEO?
Jak prawidłowo zaprojektować architekturę witryny pod kątem SEO?
Prawidłowy projekt witryny jest kluczem do jej sukcesu. Dlatego warto wiedzieć, w jaki sposób ją zaprojektować, aby znaleźć się na wysokiej pozycji w SERP.
Jak znaleźć się na zerowej pozycji w Google?
Jak znaleźć się na zerowej pozycji w Google?
Zerowa pozycja wyszukiwania może okazać się sukcesem dla witryny. Warto podjąć kilka zadań, aby znaleźć się we fragmentach z odpowiedziami Google.

Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę