Niewidzialność, której nie chcemy – czy strona spełnia standardy SEO?

Niewidzialność, której nie chcemy – czy strona spełnia standardy SEO?

FreeBoilerGrants/pexels.com

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie – tworząc stronę, której priorytetowym celem jest sprzedaż usług, oczywistą jest konieczność należytego jej zoptymalizowania pod kątem wyszukiwarek. Przemyślana struktura informacji zwróci nam się w postaci zadowalającego współczynnika konwersji.

Marka, w której rozwój wkładasz całe swoje serce, nie osiągnie sukcesu, mając “kulę u nogi”, w postaci strony internetowej odbijającej potencjalnych klientów. Nie bacząc na wymogi i standardy SEO, wydajemy na siebie wyrok, ostatecznie stając się niezauważalnymi w morzu konkurencji, która swoim serwisom poświęciła zwyczajnie więcej troski.

Jak pozycjonować stronę, to z głową!

Wystarczy krótka chwila w rzeczywistości SEO, aby zrozumieć, jak wielkie znaczenie dla pozycjonowania stron mają słowa kluczowe. Miejsce na nie znajdziemy zarówno w litym tekście, jak i nagłówkach, przy czym te drugie stanowią podstawę wykorzystywaną przez Google do określenia wartości zawartego na stronie contentu. Musimy brać pod uwagę spójność wykorzystywanych nagłówków w odniesieniu do kryjących się pod nimi treści. Prawidłowo przygotowany nagłówek posiadać będzie słowo kluczowe, tak samo zresztą, jak zaopatrzony w nie lub w jego pochodne tekst – nie należy jednak traktować tej sugestii, jako nawoływania do nadmiernego pakowania kluczowych fraz w każde zdanie. Wystarczy znaleźć kompromis. Dla Google jak i użytkowników, z chwilą, gdy “mówisz” na swoich stronach o tym, czego odbiorcy chcą słuchać, stajesz się bardziej wartościowy.

Optymalizacja - ilość czy jakość?

Oczywiście jest to pytanie retoryczne – nawet mając na uwadze, że Google kocha treść, nie powinniśmy interpretować tego jako zachęty do publikowania jej zbyt dużej ilości. W teorii możemy przyjąć, że ilość jest wyznacznikiem wartości, jednak w praktyce w pierwszej kolejności pod uwagę brana jest jakość treści i jej użyteczność dla odbiorcy. Staraj się udzielić odpowiedzi na wszystkie prawdopodobne wątpliwości Twoich klientów, ale również sam sobie odpowiedz na pytanie – Czy to nie aby za dużo/mało? Z lekkim piórem i w tej kwestii odnajdziesz złoty środek, my jednak podkreślamy, że determinantem jakości jest wartość merytoryczna i pozostawienie klienta w świadomości, że uzyskał wszelkie niezbędne informacje.

Źródło: CoWomen/pexels.com

Content marketing a kwestia dostępności

Zasadniczo oferowane usługi powinny determinować grupę odbiorców; nie jest tak jednak zawsze. Wykorzystywanie specjalistycznego żargonu zauważalnie zredukuje grupę docelową odbiorców i tu przychodzi pora na kolejne pytanie – Komu chcesz oferować usługi? Internet to zróżnicowane środowisko, konwersja budowana jest zarówno przez pasjonatów, amatorów oraz specjalistów. Nawet mając na uwadzę sektor handlu, w którym specjalizuje się Twój biznes, staraj się mieć na uwadzę kwestię dostępności. Serwis przyjazny dla każdego to clue konwersji!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jak tworzyć treści na bloga firmowego zgodnie z SEO?

    Jak tworzyć treści na bloga firmowego zgodnie z SEO?

    Zawsze chciałeś tworzyć angażujące treści na swoim blogu firmowym? Przeczytaj ten artykuł, a dowiesz się jak być wyjątkowym!
    Indeksowanie – czym jest i jakie ma znaczenie dla SEO?

    Indeksowanie – czym jest i jakie ma znaczenie dla SEO?

    Czym jest indeksowanie stron internetowych? Jaki ma związek z SEO? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym artykule. Czytaj dalej!
    Nadążać za Google’em, czyli przewodnik po aktualizacjach algorytmów

    Nadążać za Google’em, czyli przewodnik po aktualizacjach algorytmów

    Jak zrozumieć wyszukiwarkę internetową? Czym są algorytmy Google oraz dlaczego należy śledzić aktualizacje wprowadzane przez wyszukiwarki? Czytaj dalej.
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.