Nowe sekcje w SERPach, produkty specjalne i testy komunikatów

Nowe sekcje w SERPach, produkty specjalne i testy komunikatów

Nowy rok – nowe SEO Newsy! Jakie wiadomości ze świata SEO przygotowaliśmy dla Was w tym tygodniu? Spoiler: jak zawsze ciekawe, ale nie musicie nam wierzyć na słowo. Zapraszamy do czytania i oglądania.

Top Categorized Results – nowa sekcja w SERPach grafik dla wersji mobilnej

W Google grafika dla wersji mobilnej można zauważyć nową sekcję – „top categorized results”. Wyszukiwarka grafiki Google na telefonach komórkowych posiada takie etykiety dla sekcji obrazów. Na chwilę obecną nie wiadomo jednak co konkretnie trzeba zrobić, aby pojawić się w tej sekcji.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-images-top-categorized-results-32633.html

Google umożliwia teraz umieszczanie produktów na górze wpisów lokalnych i wpisów w Mapach

Google Business Profile, dawniej Google My Business, ma nową funkcję w sekcji produktów, która pozwala oznaczyć produkt jako „produkt specjalny”. Oznaczona w ten sposób rzecz zostaje przeniesiona na górę produktów widocznych w Wizytówce Google.

Źródło:

https://searchengineland.com/google-now-lets-you-place-products-at-the-top-of-your-local-and-maps-listing-378044

Google Search Console testuje pasek komunikatów dotyczących domeny

Google Search Console testuje nowy pasek komunikatów widoczny u góry interfejsu. Znajdą się tam trzy rodzaje komunikatów w zależności od tego, jak pilne działanie wymagane jest od właściciela domeny:

  • Informational announcement – Komunikat informacyjny (oznaczony kolorem niebieskim).
  • Minor issue announcement – Komunikat o ostrzeżeniu (oznaczony kolorem żółtym).
  • Major issue announcement – Istotny komunikat (oznaczony kolorem czerwonym).

Źródło:

https://searchengineland.com/google-search-console-testing-announcement-bar-378064

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Trendy w social mediach 2022

    Trendy w social mediach 2022

    Koniec i początek roku w branży marketingu to specyficzny czas. W grudniu zwykle podsumowujemy minione miesiące, natomiast w styczniu planujemy […]
    Jak indeksują się strony w Google?

    Jak indeksują się strony w Google?

    Czy strony w wyszukiwarce pojawiają się same? I skąd wujek Google wie, że Twoja witryna ma nowe treści? Przeczytaj i dowiedz się więcej o indeksowaniu stron!
    Czym jest certyfikat SSL? Czy ma wpływ na SEO?

    Czym jest certyfikat SSL? Czy ma wpływ na SEO?

    Użytkownicy Twojej strony zakładają, że jest ona bezpieczna i mogą bez obaw z niej skorzystać. Dowiedz się, czym jest certyfikat SSL, jak wpływa na widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania Google i bezpieczeństwo internautów.
    Bezpłatny audyt

      Powiedz nam jaki zakres usług Cię interesuje,
      a skontaktujemy się w odpowiednim dla Ciebie terminie

        Jeżeli chciałbyś dołączyć do naszego zespółu, ale masz wątpliwości - skontaktuj się z nami.
        Wypełnij formularz kontaktowy: