Razem możemy więcej! Kilka słów o współpracy edrone i Grupy iCEA

Nowoczesne SEO realizowane przez zespół Grupy iCEA w parze z nowatorskim systemem eCRM firmy edrone. Doskonała, owocna współpraca i niepodlegające dyskusji korzyści dla naszych klientów. Oto przyszłość marketingu internetowego!

Dynamiczne SEO wymaga kompleksowych działań

W portfolio usług realizowanych przez Grupę iCEA znaleźć można szeroki zakres działań związanych z branżą SEO/SEM. Choć może brzmieć to stosunkowo niepozornie, w istocie sprowadza się do niesłychanie różnorodnych realizacji. Obsługujemy naszych klientów kompleksowo, więc jeśli trzeba – przebudowujemy całe strony, mając na uwadze trendy w projektowaniu witryn z przyjaznym UX. Ponadto zmieniamy identyfikację wizualną, wzmacniamy świadomość marki, realizujemy działania o charakterze PR-owym oraz działamy w social media. Wszystko to zaś stanowi ledwie wierzchołek góry lodowej długiej listy zadań wykonywanych w prowadzonych przez nas kampaniach SEO.

O sprawną obsługę umów zawieranych z prężnie działającymi na rynku firmami, dba zespół niemal 100 specjalistów. Nie spoczywamy jednak na laurach, gdyż wiemy, że nowoczesne i dynamiczne SEO nie może obejść się bez specjalistycznych narzędzi oraz pomocy specjalistów z różnych dziedzin. Tu z pomocą przychodzą nowatorskie rozwiązania naszego partnera – edrone i pierwszy system CRM dedykowany dla sektora e-commerce. Obie firmy spotkały się z końcem ubiegłego roku, a celem spotkania było szkolenie z zakresu Marketing Automation oraz przedstawienie możliwości autorskiej platformy eCRM.

Jak poznać potrzeby klientów? Kluczem jest inteligentna personalizacja oferty

System eCRM firmy edrone to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych, nastawionych na zysk i pokonywanie barier przedsiębiorstw, działających w sektorze e-commerce. System bazuje na fuzji zagadnień z zakresu Customer Intelligence, Marketing Automation oraz Marketing AI. W praktyce integruje on wielokanałową obsługę komunikacji transakcyjnej i marketingowej, a także pozwala na poznanie zachowań użytkowników określonego e-sklepu, określenie ich potrzeb i dopasowanie oferty do ich preferencji oraz oczekiwań.

System pozwala na dostosowanie komunikacji do określonych klientów i proponowanie produktów bądź usług, którymi w istocie winni być zainteresowani. Od wiadomości e-mail lub SMS, po komunikaty na stronie – informacje otrzymywane przez użytkowników są opracowane na bazie autorskich scenariuszy edrone. Sprawną komunikację wspierają również analizy transakcji i zachowań na stronie, które opracowuje eCRM naszego partnera.

iCEA i edrone – razem możemy więcej

Scenariusze działań budowane dla grup klientów są na tyle wiernie dopasowane, że pozwalają na ich skuteczną aktywizację. To przy wsparciu kampanii reklamowych, opartych na zautomatyzowanych mechanizmach, pozwala na stworzenie koszyków potrzeb, które użytkownicy po prostu chcą zrealizować. edrone wykreowało mechanizm pozwalający zrozumieć klienta, zaktywizować go, zatrzymać na stronie e-sklepu i zainteresować wyselekcjonowanym specjalnie dla niego asortymentem.

Możliwości systemu oraz orientacja edrone na rozwijanie automatyzmów przeznaczonych do rozumienia potrzeb współczesnych konsumentów, doskonale czują się w parze z dynamicznym, kompleksowo zaprojektowanym i stawiającym na jakość SEO. Takim podejściem oraz takim sortem usług pochwalić się może zespół iCEA, więc naturalną konsekwencją było nawiązanie współpracy między dwoma spółkami.

Nasze działania, których celem jest poprawa pozycji określonych serwisów w wynikach wyszukiwania, a pobocznie zwiększenie rozpoznawalności brandu, wzrost konwersji i poprawienie doświadczenia użytkownika, nabierają jeszcze większej mocy dzięki wsparciu systemu eCRM firmy edrone. Innymi słowy, specjaliści iCEA dążą do tego, by jak najwięcej internautów odnalazło stronę naszego klienta, zaś edrone dba o to, by możliwe było poznanie zachowań, przyzwyczajeń i oczekiwań konsumentów.

Zgrabne połączenie obu procesów zwiększa przychód e-sklepu, jednocześnie dbając o potrzeby i usprawniając przebieg zakupów klientów końcowych. Nasza współpraca generuje więc korzyści nie tylko dla nas, ale również dla obsługiwanych, na wielu płaszczyznach procesu zakupowego, podmiotów. Wspólnie możemy więcej i jesteśmy przekonani, że nasze możliwości będą stale rosnąć.

Dodaj komentarz