SKUTECZNA AGENCJA SEO
E-COMMERCE 360

Stanowisko:

Specjalista SEO – Redaktor

Miejsce pracy: Poznań

Pozycjonowanie nie ma dla Ciebie tajemnic? Wiesz jak pisać, żeby inni chcieli czytać o SEO? Potrafisz świetnie operować językiem polskim? Jeśli ponadto znasz również podstawy HTML’a – jesteś osobą, której potrzebujemy! W Grupie iCEA, jednej z największych agencji SEO w Polsce, szukamy kreatywnego specjalistę SEO – Redaktora, który wesprze nasz własny dział marketingu.

Przykładowe zadania:

  • redagowanie treści na kanały własne np.: wpisy blogowe dotyczące SEO,
  • weryfikacja obecnych tekstów pod kątem słów kluczowych,
  • aktywne wsparcie w pozycjonowaniu witryny własnej.

Wymagania:

  • minimum 2 lata doświadczenia w projektach SEO,
  • lekkie pióro, umiejętność tworzenia contentu,
  • znajomość zasad pisowni i interpunkcji,
  • praktyczna umiejętność edycji treści i optymalizowania witryn pod kątem SEO,
  • znajomość narzędzi: Ahrefs, Senuto, Semstorm, GA, GSC,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość Google Tag Manager,
  • kreatywność, zaangażowanie i orientacja na cel,
  • umiejętność dobrej samoorganizacji czasu pracy.

Kilka sympatycznych dodatków i faktów:

  • regularne szkolenia podnoszące kompetencje,
  • dofinansowanie karty MultiSport,
  • możliwość korzystania z firmowego transportu,
  • urodzinowy dzień wolny,
  • elastyczne godziny pracy,
  • praca w młodym zespole,
  • biuro przyjazne psom,
  • praca zdalnie oraz stacjonarnie.

Jeśli jesteś osobą poszukującą nowych wyzwań na swojej ścieżce kariery, a powyższa oferta wygląda dla Ciebie interesująco – prześlij nam swoje CV w “Aplikuj teraz”! 

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Brodr. Jorgensen S.A. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.