DARMOWY AUDYT SEO

Oszuści targetują wizytówki restauracji

Oszuści targetują wizytówki restauracji

Nigeryjski książę zdetronizowany przez indyjskiego bombelka. Nowy scam to jednak nie wszystko, co działo się ostatnio w świecie SEO.

Wideo w Google Search Console

Jeśli Google wykryje na Twojej witrynie film, to na lewym pasku nawigacyjnym w sekcji zasięgu pojawi się raport indeksowania wideo. Dzięki niemu dowiesz się m.in. na ilu stronach Google zidentyfikowało wideo, które filmy zostały zaindeksowane z powodzeniem lub jakie problemy uniemożliwiają ich indeksację.

Google potwierdza trwający problem z indeksacją

W poprzednich odcinkach wspominaliśmy o problemach z indeksacją nowych podstron. Problem jest jednak na tyle duży, że w końcu oficjalnie odniosło się do niego samo Google. 15 lipca na twitterowym koncie Google Search Central pojawił się następujący komunikat: Trwa problem z indeksowaniem w wyszukiwarce Google, który dotyczy dużej liczby witryn. Witryny mogą doświadczać opóźnień w indeksowaniu. Pracujemy nad zidentyfikowaniem przyczyny. Następna aktualizacja nastąpi w ciągu 12 godzin.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-confirms-indexing-issue-affecting-large-number-of-sites/457767/

Scam metodą na “jedną gwiazdkę”

Metoda na wnuczka to już przeszłość.

Oszuści idą z duchem czasu i przenoszą się na wizytówki Google’a. New York Times informuje o nowym popularnym scamie – metodzie na jedną gwiazdkę. Oszuści kontaktują się z małymi restauracjami i grożą im wystawieniem złej opinii, jeśli nie dostaną pieniędzy w formie cyfrowych kart podarunkowych. W wiadomości bardzo przepraszają, tłumacząc, że nie mają innego wyboru, bo dzięki odsprzedaży kart są w stanie wyżywić swoją rodzinę w Indiach.

Google wie już o problemie i prosi o to, by po prostu zgłaszać im fałszywe opinie.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-one-star-review-scams-blackmail-33764.html

Zmiany w wytycznych dot. znaczników <title>

Do tej pory w dokumentacji proszono nas o jasne zaznaczenie, który nagłówek jest tym głównym dla danej strony. Ostatnia aktualizacja nieco to doprecyzowuje. Teraz ma być jasne, który TEKST jest głównym tytułem dla strony. Zmiana niby kosmetyczna, ale potwierdza teorię, że tekst mający font o wielkości 50px może być ważniejszy niż oznaczenie fragmentu tekstu nagłówkiem h1.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-clarifies-title-tag-guidance/458156/#close

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 9

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jak działa WooCommerce? Kiedy warto go wybrać?
    Jak działa WooCommerce? Kiedy warto go wybrać?
    Spośród licznych wtyczek e-commerce do WordPressa największą popularnością cieszy się WooCommerce. Co to jest, jak działa i w jaki sposób może ułatwić prowadzenie sprzedaży online?
    Czym jest świadomość marki?
    Czym jest świadomość marki?
    Chcesz, aby Twoja firma jako pierwsza pojawiała się w umysłach odbiorców przy każdej potrzebie zakupowej? Sprawdź, czym jest świadomość marki!
    Kampania Discovery Google Ads
    Kampania Discovery Google Ads
    Kampania Discovery Google Ads to nietypowy sposób na dotarcie do nowych użytkowników oraz na remarketing. Czym jest taka forma reklamy i czy się sprawdza?

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę