DARMOWY AUDYT SEO

Poszukiwana…agencja reklamowa!

Poszukiwana…agencja reklamowa!

Kampus Production/pexels.com

Branża marketingu cyfrowego oferuje nam coraz więcej, dlatego znalezienie agencji, która przyniesie korzyści i sprosta naszym oczekiwaniom to nie lada wyzwanie. To, co mrozi krew w żyłach to brak doświadczenia, a nawet podstawowej wiedzy związanej z tworzeniem i zarządzaniem efektywnymi kampaniami reklamowymi.

W tym artykule przedstawiamy wskazówki, które pomogą Ci w świadomym procesie decyzyjnym agencji reklamowej.

Bez doświadczenia nie mamy o czym mówić

Wykwalifikowany zespół agencji połączony z doświadczeniem to murowany sukces kampanii. Warto wziąć pod uwagę to, co decyduje o statusie eksperckim. Jednym z wyznaczników sukcesu jest dysponowanie przez agencję nagrodami za działania w zakresie PPC. Dlaczego? Świadczy to na rynku branżowym o wysokiej jakości usług. Wzmacniane jest zaufanie osób, które nie są obeznane w tym obszarze marketingu. Nie zapominajmy o sile referencji i opinii dotychczasowych klientów.

Ogólna wiedza dotycząca prowadzonych kampanii reklamowych to jedno, ale trzeba też pamiętać, aby wybrana przez Ciebie agencja posiadała doświadczenie w tworzeniu określonego rodzaju reklam. Dobro klienta jest najważniejsze i to od założonych przez niego celów w dużej mierze zależy to, jak finalnie będzie wyglądać kampania. Wiąże to z kolejną wskazówką…

Sprawdź: Współpraca z agencją SEO. Jak ją wybrać, aby nie dać się oszukać?

Poznanie klienta od podszewki

Zapoznanie się z funkcjonowaniem firmy, obszarem jej zainteresowania, poznanie celów, które sobie stawia i wypracowanie sposobu komunikacji z Tobą to clou, prowadzące do osiągnięcia sukcesu. Dobrze zarządzana agencja reklamowa to taka, która zna grupę docelową, do której ma dotrzeć w kampanii oraz ofertę przedsiębiorstwa. Przysłowiowo “czuje produkt”, zna konkurencję, a nowinki branżowe nie są jej obce.

Źródło: Kampus Production/pexels.com

Kwintesencją dobrze wybranej agencji jest zadowolenie klienta. Jeżeli współpraca przebiega pomyślnie, zastanów się, co o tym zadecydowało. To ważne w ustaleniu własnych priorytetów.

Budowanie relacji powinno mieć charakter dwustronny, a to wiąże się z poznaniem wartości reprezentowanych przez firmę marketingową. Wyznacznikiem solidnego zaufania jest rekomendacja bądź jej brak, udzielona przez osoby korzystające z usług agencji. Weź pod uwagę zdanie innych, w końcu to oni tworzą wizerunek przedsiębiorstwa.

Profesjonalne pomiary

Mamy tu na myśli, przede wszystkim, pomiar efektywności prowadzonych kampanii. Bazowanie wyłącznie na samych kliknięciach i wyświetleniach to wciąż za mało. Klient XXI wieku oczekuje uwagi i wymaga, aby poświęcić mu swój czas. Firma marketingowa to zapewni i zadba o to, co jest ważne w prowadzonej dla niego działalności.

Pamiętaj, że wciąż istnieją pewne parametry, które są nierozerwalne w ocenie efektywnie funkcjonującej agencji Google Ads. Jeżeli usłyszysz pytanie dotyczące znaczenia KPI dla Twojej firmy, zastanów się nad podjęciem współpracy. To dobry trop.

Sprawdź: 8 cech, które powinien posiadać Twój ekspert SEO

Kampanie wizytówką agencji

Przeanalizuj, jakie działania wdraża agencja reklamowa dla samej siebie. Dowodem na wiarygodność przedsiębiorstwa jest fakt, że zachowuje staranność w realizowaniu prowadzonych dla siebie kampanii. Nie bój się pytać – kto pyta, nie błądzi. Dowiedz się, jak firma reklamowa radzi sobie z kreowaniem leadów, a także jak zarządza kampaniami skupionymi na ROI.

Certyfikaty jako dowód statusu eksperta

Wymarzona agencja PPC, to taka, która może poszczycić się partnerstwem z Google Ads. To podręcznikowa konieczność w rozpatrywaniu jej w ramach specjalisty w dziedzinie reklamy. Ciekawym spostrzeżeniem jest to, że tylko niewielka liczba firm decyduje się publicznie informować o aprobacie Google’a i posiadanej odznace specjalisty z zakresu reklamy internetowej. Dla klienta to również informacja odnośnie do biegłości w użytkowaniu narzędzia Google Ads.

Specjalistów nie weryfikujemy tylko po przyznanych im odznakach. Na to miano zasługują agencje, które personalizują instrumenty pod kątem profilu działalności prowadzonej przez klienta. Koncentrują się na efektywnym zarządzaniu grupami reklam, a w tym celu wyborem adekwatnych kryteriów.

Sprawdź: Czym zajmuje się specjalista SEO?

Koniec końców to…

Zaufaj intuicji. Wśród ofert, które pojawiają się w branży marketingowej trudno wskazać jeden, właściwy trop, którym należałoby podążać. Staraj się skrupulatnie analizować i nie poddawać emocjom, a przede wszystkim…wyjątkowo niskim cenom za usługi. To haczyk, którego pokusie trudno się oprzeć. Kolejną “czerwoną flagą”, na którą powinieneś zwrócić uwagę jest nadmiar specjalistycznego słownictwa i różnorodność grafik, prezentujących niezwykły charakter usług firmy. Nie mamy wątpliwości, że kolory cieszą oko, a promocyjne oferty zwiększają tempo bicia naszego serca. We wszystkim trzeba zachować złoty środek.

Skoncentruj się na celach, do których dążysz w prowadzonym biznesie i nie poddawaj się presji relatywnie zaniżonych cen czy barwnym obrazkom. W końcu zależy Ci na wynikach i właściwie zarządzanych kampaniach Google Ads.

Chciałbyś zacząć pozycjonować swoją stronę? Zapraszamy do kontaktu! Nasi specjaliści z agencji SEO Grupa iCEA chętnie odpowiedzą na każde pytanie! Pozycjonowanie Twojej strony pomoże Ci rozwinąć skrzydła.

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Marketing
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 9
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Czy Twoja firma potrzebuje doradztwa cyfrowego?
    Czy Twoja firma potrzebuje doradztwa cyfrowego?
    Prowadzisz stronę internetową i zależy Ci na wypromowaniu jej w internecie? Sprawdź, jak pomóc Ci w tym może współpraca z agencją cyfrową.
    Yelp — czy można usunąć negatywne recenzje użytkowników?
    Yelp — czy można usunąć negatywne recenzje użytkowników?
    Zastanawiałeś się kiedyś, czy usuwać negatywne recenzje, czy je zostawić? Jak reagować na negatywne komentarze użytkowników? Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc!
    Influencer marketing od A do Z
    Influencer marketing od A do Z
    Influencer marketing daje wiele możliwości pod względem zasięgu i zaangażowania odbiorców. Dowiedz się, jakie czynniki mają wpływ na powodzenie kampanii.

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę