DARMOWY AUDYT SEO

Poznaj model trójkąta projektu!

Poznaj model trójkąta projektu!

Pixabay / pexels.com

Słyszałeś kiedyś o modelu trójkąta projektu? Ilustruje prawdopodobieństwo, że projekt zakończy się w danym czasie lub będzie miał pewne przesunięcie, a także określa budżet projektu oraz jego zakres działania. Chodzi o to, że każdy bok trójkąta posiada swoją “nazwę”, to znaczy: czas, pieniądze i zakres. Musisz zdecydować się zawsze na dwa z nich, tworząc konkretną strategię marketingu internetowego. Wtedy trzeci bok trójkąta i jego korzyść zostanie wykluczona lub znacznie zmniejszona.

Przykładem tutaj może okazać się budowa domu, to znaczy możesz zbudować dom w terminie, niskiej ceny i niskiej jakości lub dom na czas, drogi i dobrej jakości. Musisz wiedzieć, że jeśli zależy Ci na terminowości i jakości, to nie będzie to tania strategia, a jeżeli chcesz, żeby wszystko było na czas, ale niskim kosztem, to finalnie będzie to niskiej jakości.

Model trójkąta a strategie marketingowe

  1. Szybko + wysokiej jakości (nie należy do tanich strategii)

    Umieszczanie swojej firmy na innych stronach – można robić to na wiele sposobów, np. reklamując się na grouponie, czy innych kanałach, na których jest duży ruch. Jest to bardzo droga forma strategii.
    Kampanie typu pay per click – są one najbardziej skuteczne i najszybsze. Płaci się w nich za kliknięcie użytkownika w reklamę wyświetlaną w wynikach wyszukiwania. Można zaliczyć tę formę również do drogich strategii marketingowych. Jednak jest ona warta każdej złotówki, ponieważ przynosi bardzo duże korzyści dla firmy!
    Twórcy treści w twojej firmie — Jeżeli Twoja firma ma budżet, aby zatrudnić specjalistów do tworzenia treści, to polecamy to zrobić. Sam możesz nie mieć czasu ani głowy, aby się tym zajmować, dlatego lepiej oddać te zadania doświadczonym ekspertom w danej dziedzinie, a z pewnością będziesz miał wszystkie treści na czas.

  2. Szybki czas + tani koszt (nie najskuteczniejszy)

    E-maile do obecnych klientów — Na pewno posiadasz bazę klientów, którzy zapisali się do Twojego newslettera. Wysyłanie do nich wiadomości e-mail to świetny sposób na utrzymanie z nimi kontaktu. Możesz wysyłać im nowości, aktualne promocyjne lub informacje o produkcie.
    Media społecznościowe – Założenie konta jest szybkie i tanie, ale im mniej czasu poświęcisz na swoim profilu, tym mniej efektywna będzie Twoja obecność w mediach społecznościowych. Z pewnością nie jest to szybkie rozwiązanie, jeśli chcesz zdobyć popularność.
    Pozycjonowanie na stronie — Spróbuj wykonać badanie słów kluczowych i tworzyć treści zgodne z podanymi frazami. Czasami wystarczy prosta zmiana zagłówków, czy tagów, aby zaistnieć w swojej branży!
    Znaki nawiązujące do Twojej strony internetowej — W swoim sklepie stacjonarnym możesz rozwiesić kody QR lub rozdawać wizytówki i przypominać swoim klientom, że posiadasz również sklep internetowy!

  3. Tani + skuteczny marketing (nie zalicza się do szybkich)

    Blog firmowy — jedna z najlepszych dostępnych technik SEO w Twojej witrynie. Jednak treści muszą nieść pewną wartość i być dobrej jakości, w innym przypadku nie ma to sensu.
    Marketing w mediach społecznościowych – jest to skuteczna forma reklamy, ale odłożona w czasie. Kampanie w mediach społecznościowych to duże zobowiązanie. Wymaga to dobrej strategii i kreatywności. Pamiętaj, że prowadząc profil w mediach społecznościowych musisz nieustannie dostarczać wartościowy content swoim odbiorcom, inaczej możesz się z nimi pożegnać.
    Social Networking – Może warto zainteresować się tym tematem, ponieważ istnieje wiele stron, które zrzeszają różne firmy i się tym dzielą oraz pomagają sobie nawzajem. Warto założyć profil na LinkedIn i poznać innych przedsiębiorców, może ktoś pomoże Ci rozwinąć skrzydła, bo zobaczy w Tobie potencjał? Jednak musisz pamiętać, że to wymaga czasu…
    Marketing mailowy — Możesz tworzyć dobre strategie mailowe. Zazwyczaj wymaga to czasu i kreatywności. Pokaż ludziom, że o nich pamiętasz i są dla Ciebie wartościowi. Daj im coś od siebie i spraw, żeby poczuli się wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju, że są z Tobą dalej. Czasami wystarczy coś niewielkiego, zwykłe pokazanie, że o nich pamiętasz, a na pewno zdziała cuda…
Sprawdź: Jakie strategie marki wyróżniamy?

Z chęcią Ci pomożemy!

Zapamiętaj, że najskuteczniejsze strategie marketingowe to takie, które łączą ze sobą model trójkąta projektu. Czasami wystarczy niewiele, aby osiągnąć sukces w swojej branży. Nie możesz myśleć, że wszystko przyjdzie samo, tylko musisz zmotywować się do działania! Jeżeli będziesz trzymał się tego modelu, to z pewnością będzie Ci łatwiej dążyć do swojego celu i planować długotrwałe kampanie marketingowe.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, skontaktuj się z naszą agencją SEO już teraz. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO dzięki nam! Czekamy na Ciebie!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Marketing
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 10

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Facebook jako doskonałe narzędzie do budowania sieci linków zwrotnych
    Facebook jako doskonałe narzędzie do budowania sieci linków zwrotnych
    Masz konto na Facebooku i chcesz wykorzystać je w celach marketingowych? Sprawdź, co możesz zrobić, aby zbudować sieć wysokiej jakości linków zwrotnych!
    Czym jest rebranding?
    Czym jest rebranding?
    Skutecznym sposobem na utrzymanie odbiorców i poprawę pozycji firmy na rynku jest rebranding. Opowiemy, na czym polega i kiedy marka go potrzebuje.
    Czego potrzebuje klient? Dowiedz się, jak spełnić jego oczekiwania
    Czego potrzebuje klient? Dowiedz się, jak spełnić jego oczekiwania
    Klient nasz pan? Poznaj potrzeby i oczekiwania swoich odbiorców. Zdobądź ich zaufanie, popraw swój wizerunek i generuj zyski. Podpowiadamy, jak to zrobić.

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę