Google to najczęściej wybierana wyszukiwarka w naszym kraju (i na świecie). Za jej pośrednictwem zwykle konsumenci dokonują zakupu w wybranym przez siebie e-commerce. Z takich przyczyn warto uwzględnić właśnie pozycjonowanie Ebexo pod Google.
Inną nazwą, z którą można się spotkać, to key words lub key phrases. Słowo kluczowe, jako pojedynczy wyraz, jest bardziej ogólne. W dodatku – droższe od fraz. Frazy składają się z przynajmniej dwóch wyrazów, często zawierają w sobie konkretne cechy produktu.
Description to opis odnoszący się do informacji nad linkiem, który wyświetli się w Google po wpisaniu określonej frazy, a title to tytuł strony sprzedażowej, jaki ukaże się w zakładce w przeglądarce.
Pozycjonowanie na Ebexo jest o wiele bardziej skuteczne, gdy uwzględni się te dwa parametry, ściśle związane z językiem programowania HTML.
Często w takim opisie pojawia się zwrot Call To Action (CTA), który sugeruje, by wykonać określoną czynność, czyli kliknięcie w link prowadzący do sklepu na Ebexo.
Działania na stronie serwisu sprzedażowego określa się mianem On Site lub On Page. Natomiast poza stroną noszą nazwę Off Site lub Off Page. Wśród działań na Ebexo warto jeszcze uwzględnić:
Czytelny link można przeczytać jako ścieżkę dostępu do treści. Jeżeli nie da się tego zrobić, internauta może nie wiedzieć, na jakiej podstronie się znajduje i jaka jest struktura strony.
To alternatywna nazwa dla plików graficznych i multimedialnych, znajdujących się na stronie sklepu. Można zamieścić w niej słowo kluczowe, np. nazwę produktu, do którego odnosi się dana podstrona.
Pozwalają one zadbać o dobrą nawigację, a tym samym o szybkość wczytywania się witryny.
Unikalność to nie tylko niepowtarzające się zdania, ale nawet pewne sformułowania. Wyjątkiem pod tym względem jest wezwanie CTA.
Są to treści dodatkowe, które mogą pojawić się w opisie sklepu pod linkiem w wyszukiwarce Google.
Wyszukiwarka „docenia” w swoim rankingu stron internetowych regularnie publikowane treści.
Są to znaczniki w których „zamyka” się nagłówki i tytuły stron oraz podkategorii. Są powiązane z językiem projektowania witryn WWW – HTML.
Mają one na celu pozyskać link zwrotny do pozycjonowanego sklepu, dzięki któremu serwis uzyska lepsze miejsce w wynikach wyszukiwania. Mogą być związane z:
Link Building to budowa listy odnośników prowadzących do pozycjonowanej strony.
Bardzo wartościowe linki pochodzą z serwisów o wysokim wskaźniku Page Rank. Czyli ze stron, które Google „uważa” za wyjątkowo dobre pod względem zawartości merytorycznej, pojawiających się nowych treści czy zainteresowania, jakie witryna wzbudza wśród internautów.
Średnio wartościowe linki zwrotne pochodzą z wartościowej, ale nieaktualizowanej strony.
Linki bezwartościowe pochodzą z serwisów ani niepowiązanych tematycznie, ani niemających dobrego wskaźnika Page Rank.
Jeżeli okaże się, że stronę trzeba powiększać, by wygodnie kliknąć w jedną z opcji w menu, sklep na Ebexo znajdzie się na odległej pozycji – nawet, gdy pozycjonowanie strony Ebexo jest w pełni profesjonalne.
Responsywna strona internetowa jest dopasowana do urządzeń mobilnych.
Wiele osób ustawia Google jako stronę startową, gdyż nie wyobraża sobie, by mogło poszukiwać ofert produktów w inny sposób. Serwis na Ebexo może więc znaleźć się wysoko w wynikach organicznych (naturalnych).
Popularność serwisu sprzedażowego na Ebexo w Google zawsze przekłada się na większy dochód ze sprzedaży. To, jak szybko będzie wzrastać liczba zamawianych towarów, może zależeć m.in. od:
Pozycjonowanie sklepu Ebexo ułatwia kreowanie wizerunku pozytywnej marki czy firmy, która cieszy się dobrą reputacją. Google to serwis, który ma w swojej bazie wyłącznie witryny godne odwiedzenia.
Jak tego dokonać? Należy optymalizować sklep pod jak najwięcej słów i fraz kluczowych, które są bezpośrednio związane z ofertą sklepu.
Sklep na Ebexo umożliwia integrację z Allegro. To obecnie najpopularniejszy i największy serwis sprzedażowy w Polsce.
Oprócz fraz i słów kluczowych trzeba uwzględnić dodatkowy wyraz, czyli „Allegro”. Powinien znaleźć się też w opisach produktów, description, Rich Snippets czy title.
Wyniki sklepów na Allegro wyświetlają się jako pierwsze. Pozycjonowanie sklepu Ebexo pod Allegro pozwala zatem zmaksymalizować dochód ze sprzedaży z wykorzystaniem wyszukiwarki Google, a jednocześnie reklamować serwis na Allegro i w Google.
Można to zrobić np. poprzez dodanie w zachęcie typu CTA wyraz „Allegro”.
Warto dodać w opisie towaru np. płeć czy zainteresowania odbiorcy powiązane z kategoriami produktów dostępnych w sklepie na marketplace.
Warto w ten sposób promować produkty dostępne na Allegro, które klienci kupują najczęściej.
Z usług SEO dla Ebexo mogą skorzystać przede wszystkim ci, którzy:
Działania SEO przydają się w każdej sytuacji, niezależnie od tego, jak duży prowadzi się sklep na Ebexo.
To frazy z tzw. długiego ogona. Dzięki nim można uzyskać najlepsze pozycje w Google w najkrótszym czasie, przeznaczając minimum środków finansowych.
Promując sklep na Ebexo poprzez działania SEO, można zdecydować się np. na pozycjonowanie lokalne – czyli pod konkretne miasto lub szerszy/ węższy zakres, jeśli chodzi o rejon. Dzięki temu można precyzyjnie określić, do kogo kieruje się ofertę sklepu internetowego.
Im lepsza pozycja w tej wyszukiwarce, tym więcej szans na to, że użytkownicy Google zrobią zakupy właśnie w sklepie postawionym na Ebexo.
Google premiuje serwisy, które zgłasza się do zaindeksowania w tej wyszukiwarce. Chociażby przez sam ten fakt warto rozważyć pozycjonowanie sklepu internetowego Ebexo.
Pozycjonowanie dla Ebexo zawsze ma sens, jeśli dba się m.in. o:
Właściciel może zadbać o dobry wizerunek swojej marki poprzez pozycjonowanie dla Ebexo pod Google. Udaje się też pozyskać stosunkowo wielu nowych odbiorców, poświęcając na działania promocyjne minimum czasu i środków finansowych.
Poprzez promocję SEO pod Google udaje się dotrzeć do klienta w sposób bezpośredni, przeznaczając na ten cel niewielką kwotę (wszystko zależy od efektów, jakie będą kogoś satysfakcjonować).
Trzeba wziąć pod uwagę takie aspekty, jak:
W promocji lokalnej uwzględnia się konkretne dodatkowe słowa kluczowe lub frazy, odnoszące się do określonej lokalizacji. Z kolei promocja SEO na cały kraj nie zakłada już żadnych dodatkowych fraz.
Z pozycjonowania lokalnego warto skorzystać wtedy, gdy sprzedawca prowadzi sprzedaż nie tylko w sieci, ale również w wybranym mieście.
W zakładce kontakt można zamieścić informację, że sklep zajmuje się też sprzedażą na terenie całego kraju. Uda się w ten sposób promować punkt stacjonarny lokalnie poprzez pozycjonowanie dla Ebexo.
Lokalni internauci chętniej zamawiają produkty ze sklepu dostępnego na miejscu. Podświadomie mają większe zaufanie do takich serwisów. Wiedzą też, że szybciej otrzymają zakupiony produkt.
„Lokalne” rankingi stron są dostępne przed „krajowymi” – promując się lokalnie, można liczyć na lepszą pozycję w Google w krótszym terminie.
Jeżeli oprócz e-commerce na Ebexo prowadzi się też sklep stacjonarny, promocja tego drugiego staje się prostsza poprzez optymalizację SEO na Ebexo pod Google. Wystarczy utworzyć mapę witryny i podlinkować w Google, a także założyć wizytówkę Moja Firma.
Pozycjonowanie stron internetowych pod wybraną lokalizację jest skuteczne, ponieważ:
Doświadczony pozycjoner, który specjalizuje się w SEO dla Ebexo, będzie wiedzieć, jak postępować, by osiągnąć zadowalające efekty.
Wybierając profesjonalne usługi SEO, można spodziewać się, że sklep na Ebexo będzie pozycjonowany zgodnie z dobrymi praktykami, tzw. Białego Kapelusza (z ang. White Hat SEO). Dzięki nim udaje się wdrożyć optymalizację SEO i pozycjonowanie poza siecią, które zapewniają systematyczny, stabilny wzrost znaczenia e-commerce w Google i nie tylko.
Fachowiec zajmujący się pozycjonowaniem będzie na bieżąco informować o poczynionych postępach poprzez specjalnie sporządzony raport.
Fachowa firma zajmująca się pozycjonowaniem sklepu Ebexo ma już wypracowaną pewną strategię, odnoszącą się np. do sposobu analizowania efektywności strony sprzedażowej.
Można do nich zaliczyć:
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.