Pozycjonowanie USA

DARMOWA KONSULTACJA SEO

    NEED real SEO?
    Zostaw kontakt i zamów bezpłatną konsultację SEO z naszym doradcą.

    Korzystając z rozwoju technologii, możemy utworzyć lub powiększyć firmę działającą na terenie Stanów Zjednoczonych, będąc w Polsce. Warto postawić na pozycjonowanie stron internetowych w USA, by biznes jeszcze szybciej zaczął przynosić duże zyski.

    Czym różni się SEO w USA od SEO w Polsce?

    W przypadku procesu, jakim jest pozycjonowanie USA ilość różnic jest raczej mniejsza niż większa. Trzeba jednak o nich pamiętać, by osiągnąć satysfakcjonujący efekt.

    Analiza konsumentów

    Analiza potencjalnych klientów i dopasowanie do nich dalszych poczynań to podstawa każdego działania SEO. Liczba ludności, obszar kraju, zróżnicowanie kulturowe, zwyczaje, język – te czynniki muszą zostać zawarte w analizie. Wpływają bowiem na pozycjonowanie stron w Stanach, a także zmieniają profil konsumenta.

    Odpowiednia wyszukiwarka

    Według badań Statcounter 81% użytkowników wyszukiwarek desktopowych oraz 95% użytkowników wyszukiwarek mobilnych w USA wybiera wyszukiwarkę Google. Drugie miejsce zajmuje Microsoft Bing (12%), a trzecie Yahoo! (4%). W przypadku pozycjonowania stron USA trzeba przeliczyć te procenty na liczbę ludności.

    Pochodzenie linków

    Linkowanie to element strategii pozycjonowania stron WWW USA jak na każdym innym rynku. Ewoluuje praktycznie z każdym miesiącem czy rokiem i do tej ewolucji musi dopasować się proces pozycjonowania USA.

    Umiejętne przeprowadzenie działań pomoże umieścić stronę na wysokich miejscach w wyszukiwarce, co przełoży się na wejścia na witrynę i sprzedaż.

    Cierpliwość, gorliwość i wytrwałość

    Jeśli ktoś będzie oczekiwał oszałamiających wyników po miesiącu od wdrożenia działań i na tej podstawie zacznie dokonywać zmian w strategii, to raczej jego działania na rynku amerykańskim nie zakończą się sukcesem.

    Pozycjonowanie w Google.us

    Domeną najwyższego poziomu w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej jest ta z końcówką .us. Domena .com (skrót od commercial) została stworzona w celach biznesowych i wówczas rozwinęła się także działalność niekomercyjna. Warto rozważyć wybór domeny .com, gdyż możemy dotrzeć wtedy do innych anglojęzycznych rynków, takich jak: Wielka Brytania, Republika Południowej Afryki, Kanada, Australia, Irlandia czy Nowa Zelandia.

    Pilnuj regularności

    Ważna jest powtarzalność dodawania contentu. Warto stworzyć plan publikowania treści na stronie i się go trzymać.

    Uzupełnij metadane

    Meta description ma pośredni wpływ na pozycjonowanie stron internetowych USA. Każdy klient podczas analizy wzrokowej wyników wyszukiwania patrzy na 2 elementy – meta title oraz meta description. Jeśli przekonamy go opisem, wejdzie na naszą stronę i prawdopodobnie skorzysta z usługi. Możemy w ten sposób zwiększyć konwersję i sprzedaż, co jest celem działań pozycjonerskich.

    Pamiętaj o wartościowych linkach

    Linki muszą pochodzić ze stron o bardzo dobrej reputacji. Nie wybierajmy ilości kosztem jakości. Budujmy autorytet witryny także we współpracy z szanowanymi portalami. Warto rozważyć linkowanie z domen .edu, gdyż mają one ogromną renomę w Stanach Zjednoczonych.

    Używaj tagów alt

    Zdjęcia, grafiki czy infografiki pomagają uplastycznić treść naszych postów bądź przekazać wiedzę w pigułce. Przy ich umieszczaniu czy modyfikowaniu należy pamiętać o unikalności (stworzone przez właściciela lub specjalnie dla niego) oraz tagach alt (przekazanie informacji dla botów, które nie potrafią rozpoznać tego, co jest na grafice).

    Pozycjonowanie na domenie .us

    Wybór między domeną .us a .com musi zapaść po konsultacji webmastera z osobą zlecającą działania.

    Struktura strony internetowej

    Podczas pozycjonowania USA należy zaplanować kategorie i podkategorie na stronie (jeśli strona dopiero powstaje) oraz przeanalizować, czy dotychczasowe struktury są stworzone w sposób logiczny. Przeładowanie strony kategoriami, podkategoriami i zdjęciami może wpłynąć na współczynnik odrzuceń. W żaden sposób nie przełoży się na zwiększenie liczby klientów oraz wyników sprzedaży.

    Efektywny link building

    Linkowanie pozwala zwiększyć ruch na stronie przy stosunkowo niskich kosztach. Możemy skorzystać z katalogów linków, które w łatwy sposób pozwolą na dodanie odnośnika do naszej strony. Musimy zwracać uwagę na autorytet strony oraz naturalność linku.

    Użyteczność

    Pozycjonowanie stron w Stanach w aspekcie strukturalnym opiera się na analizie i poprawkach w kodzie źródłowym strony. Użyteczność – UI (User Interface) – to wszystko to, co widzimy na stronie. Im większa użyteczność strony, tym łatwiej powinno się klientowi po niej poruszać i wykonywać interakcje.

    Content

    Treść, którą umieszczamy na stronie, odgrywa bardzo ważną rolę w działaniach pozycjonerskich. Trzeba wybrać język, jakim nasza strona będzie operowała. Najbardziej prawdopodobny jest wybór między angielskim brytyjskim a amerykańskim. Należy dopasować dialekt do grupy docelowej.

    Optymalizacja SEO strony na USA

    Działania optymalizowania strony internetowej można porównać do kupna garnituru. Można wejść do pierwszego lepszego sklepu i kupić gotowy zestaw, ale nie ma pewności czy będzie na nas dobrze leżał. Taką pewność daje szycie garnituru na miarę i tak też powinniśmy wybierać wykonawców. Muszą być dopasowane do rynku docelowego i wtedy będą przynosić spodziewane efekty.

    Dopasuj słowa kluczowe

    Analiza słów kluczowych pozwala na dopasowanie oferty do klienta, znajdowanie odpowiedzi na pytania lub dopasowanie do nich produktu. Działania te można zmierzyć za pomocą współczynnika konwersji – określa procentowy współczynnik osób, które po wejściu na stronę wykonały działanie.

    Stwórz portfolio linków

    Dla algorytmu ważne są linki wewnętrzne (internal link) i zewnętrzne (external link). Pozycjonowanie stron w Stanach nie powinno też odrzucać linków z atrybutem rel o wartości nofollow. Linki możemy czerpać z katalogów, blogów, forów internetowych, mediów społecznościowych czy artykułów sponsorowanych. Im więcej źródeł wybierzemy, tym bardziej naturalnie będzie wyglądało nasze portfolio.

    Sporządź kalendarz contentu

    Plan contentu warto uzupełnić o kalendarz, dzięki któremu będziemy mogli kontrolować, co i kiedy dodać na stronę. Pozycjonowanie stron w Stanach, jeśli ma się zakończyć sukcesem, musi być przemyślane. W przypadku licznej grupy roboczej przydatna może być integracja z systemami SEO czy SEM.

    Zrozum swojego odbiorcę

    Trzeba zrozumieć charakter odbiorcy, jego otoczenie, sposób myślenia, a w konsekwencji wybory konsumenckie. Im większa wiedza na temat grupy docelowej, tym łatwiej do niej dotrzeć.

    Pozycjonowanie USA – czy warto?

    Analiza korzyści powinna objąć ilość konkurencji na rynku oraz wzrost wskaźników takich jak współczynnik konwersji czy dochody przedsiębiorstwa.

    Zaufanie

    Jeśli relacja B2C (business-to-consumer) jest zbudowana na zaufaniu, to jej trwałość znacznie wzrośnie. Łatwiej wówczas biznes skalować czy rozwijać na rynki międzynarodowe. USA to mocarstwo i lider wyścigu gospodarczego. Dyktuje warunki dla większości innych rynków świata.

    Widoczność

    W dzisiejszych czasach powiedzenie: „jeśli nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz” brzmi jeszcze bardziej prawdziwie niż kilka lat temu. Internet to centrum życia znacznej większości ludzi, a rynek e-commerce rozrasta się z roku na rok. Na drugą stronę wyników wyszukiwania przechodzi ok. 5% użytkowników, a ponad 25% z nich klika pierwszą wyświetlaną pozycję. Dlatego warto brać udział w tym wyścigu poprzez pozycjonowanie.

    Koszty

    Koszty działań pozycjonerskich są stosunkowo niższe niż dedykowanych kampanii reklamowych. Dodatkową korzyścią pozycjonowania stron w Stanach Zjednoczonych jest utrzymywanie wyników działań nawet po zakończeniu współpracy. Budżet reklamowy w znacznej mierze uzależniony jest od konkurencji i założonego przez nas celu.

    Uodpornienie na blokowanie reklam

    Według badań około 26% internautów w USA ma na swoim komputerze zainstalowany program do blokowania reklam. To spory problem z perspektywy reklamodawców. Z pomocą przychodzi pozycjonowanie, odporne na tego typu programy. Zwiększa ruch organiczny, który jest bezpłatny i zależy jedynie od dopasowania strony do algorytmów wyszukiwania.

    Pozycjonowanie stron w Stanach - korzyści

    Warto zwrócić uwagę na korzyści opisane 4 literami – DEST. W perspektywie czasu mogą przynieść naszej firmie dużo dobrego.

    Długofalowość

    Pozycjonowanie strony w Stanach Zjednoczonych trzeba analizować w perspektywie dłuższej niż miesiąc, a ze względu na wielkość kraju i różnorodność społeczną ten czas może się wydłużyć. Następnie trzeba wdrożyć zmiany do struktury strony oraz przemyśleć content plan. Jeśli korzystamy z usług agencji SEO, link building może być dość szybkim działaniem w początkach działań webmastera.

    Efektywność

    To współczynnik uzyskanych efektów do poniesionych kosztów. Jeśli przestaniemy wydawać środki na pozycjonowanie, nadal mamy szansę na osiąganie zamierzonych efektów. Dlaczego? Dobrze wypozycjonowana strona pozwala utrzymać się w górnych wynikach wyszukiwania nawet przez kilka lat.

    Stabilność

    Aby kampanie reklamowe i pozycjonowanie USA dawały naszej firmie stabilność, muszą być dobrze poprowadzone, a wybór doświadczonej agencji jest dużym krokiem w kierunku uzyskania takiej stabilności.

    Trwałość

    Trwałość efektu pozycjonowania pomoże zbudować w oczach potencjalnego klienta wizerunek firmy o ugruntowanej pozycji na rynku. Uznana marka i solidna pozycja na rynku sprzyjają klimatowi zakupów, a trwałość pozycjonowania USA pozwala jeszcze wzmocnić te zachowania.

    Pozycjonowanie lokalne USA

    Wraz ze wzrostem powierzchni kraju rośnie znaczenie pozycjonowania lokalnego. Wpływ na to mają przede wszystkim odległości pomiędzy sprzedający a kupującym oraz koszty ewentualnej dostawy.

    Google Moja Firma

    Pozycjonowanie lokalne USA powinno się rozpocząć od stworzenia Google Moja Firma. To swoista wizytówka naszej firmy w wyszukiwarce Google. Znajdziemy w niej miejsce na opinie od klientów, dane o godzinach otwarcia firmy, odnośnik do wskazówek dojazdu czy do strony firmowej. Wizytówka pozycjonuje się ponad wynikami organicznymi.

    Zakładanie konta GMF odbywa się w kilku prostych krokach i jest bardzo intuicyjne. Każdy użytkownik Google Maps będzie widział dane naszej firmy, gdy będzie przeglądał mapę okolicy.

    Lokalny link building

    Warto przeanalizować katalogi czy portale i wybrać te linki, które odnoszą się do lokalnych stron. Amerykanie bardzo szanują swoje sąsiedztwo, więc zaistnienie w lokalnej świadomości może być ważnym krokiem do osiągnięcia wysokich wyników w Google.

    Lokalne frazy kluczowe

    Najlepsze efekty przynosi pozycjonowanie na miasto lub hrabstwo, czyli im mniejsza jednostka terytorialna, tym mniejsza konkurencja, co rzutuje na łatwiejsze pozycjonowanie strony internetowej. Trzeba także przeanalizować język, jakim posługują się mieszkańcy danego obszaru.

    NAP – Name, Address, Phone

    Akronim NAP pochodzi od 3 wyrazów z języka angielskiego – Name (nazwa), Address (adres) oraz Phone (telefon). To bardzo ważna wiadomość dla algorytmów Google, dlatego pozycjonowanie w USA powinno zadbać o dane NAP. To bowiem łatwy i bardzo szybki sposób na dotarcie przez klientów do naszej firmy.

    Sprawdź również naszą ofertę na:
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 13
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.