obrazek alt

Chcesz się nauczyć pozycjonowania?

Szukasz aktualnych informacji
na temat SEO?

Chętnie podzielimy się z Tobą swoją wiedzą!

W tym dziale znajdziesz szereg artykułów na interesujące Cię tematy. Zaglądaj do niego regularnie: przeczytasz tu między innymi o tym, jak przeprowadzić analizę konkurencji, jak zdobyć cenne linki do strony... i o wielu innych zagadnieniach!

Zdradzamy nasze pozycjonerskie triki – nie przegap okazji!

Kursy pozycjonowania

Czym są dane FTP i dlaczego są potrzebne firmie pozycjonerskiej?

Internet to złożona globalna sieć komputerowa, która służy do wymiany informacji oraz sprawia, że różnego rodzaju pliki krążą po całym świecie. W czasach, gdy Internet był w początkowym stadium rozwoju, utworzono specjalny protokół służący do transmisji plików. Protokół...

Przeczytaj

Czy możesz negatywnie wpływać na pracę firmy pozycjonerskiej?

Sukces firmy w Internecie w dużej części zależy od jej pozycji w wyszukiwarce. Jest to oczywiste, ponieważ wysoka pozycja w bezpośredni sposób wpływa na ilość odwiedzin. Do dyspozycji Klienta jest wiele firm oferujących pozycjonowanie strony, jednak jak w każdej branży, tak również w...

Przeczytaj

Jak osiągnąć TOP pozycje na najpopularniejsze frazy?

Czy istnieje jedna, sprawdzona metoda na osiągnięcie TOP pozycji w Google przy założeniu, że wykorzystujemy do pozycjonowania najbardziej popularne, konkurencyjne frazy? Musimy Was zmartwić. Nie ma złotego środka, jednak można podjąć kilka sprytnych działań, aby pomóc wujkowi Google...

Przeczytaj

Jak możesz negatywnie wpływać na pracę firmy pozycjonerskiej?

Sukces firmy w Internecie w dużej części zależy od jej pozycji w wyszukiwarce. Jest to oczywiste, ponieważ wysoka pozycja w bezpośredni sposób wpływa na ilość odwiedzin. Do dyspozycji Klienta jest wiele firm oferujących pozycjonowanie strony, jednak jak w każdej branży, tak również w...

Przeczytaj

Podłączenie strony do Yandex Metrica

Yandex Metrica to darmowe narzędzie uzupełniające lub konkurencyjne dla usługi Google Analytics. Podobnie, jak usługa Google, Yandex pozwoli nam sprawdzić, skąd pozyskiwany jest ruch na naszą stronę, na jakie podstrony jest kierowany, kto odwiedza naszą stronę i wiele więcej...

Przeczytaj

Jak podłączyć stronę do Google Analytics?

Google Analytics jest narzędziem, które gromadzi bardzo rozległe statystyki dotyczące, przede wszystkim, odwiedzin serwisów internetowych. Został uruchomiony w 2005 roku po wykupieniu przez Google firmy Urchin Software i oddany do bezpłatnego użytku. Obecnie jest to jedno z podstawowych...

Przeczytaj

Google Grafika – wyszukiwanie obrazów w Internecie

Google Grafika to wyszukiwarka internetowa służąca do szybkiego i sprawnego wyszukiwania obrazów w sieci. Po raz pierwszy została uruchomiona w lipcu 2001 roku pod angielską nazwą Google Images Search. W polskiej wersji językowej pojawiła się 9 listopada 2002. Dzięki niej, użytkownicy...

Przeczytaj

Wykorzystanie fraz z potencjałem do podniesienia ruchu przy drobnej optymalizacji treści

Poniższy kurs dedykowany jest stronom internetowym posiadającym naturalny ruch organiczny. Najlepszy efekt wzrostu ruchu można uzyskać w przypadku stron z dużą ilością często pojawiających się treści (blogi, serwisy informacyjne). Strony posiadające bogatą treść powinny pojawiać...

Przeczytaj

Jak poprawnie tworzyć meta tagi dla strony internetowej? Meta Title & Meta Description w praktyce

W naszym słowniku pojęć związanych z pozycjonowaniem wyjaśnialiśmy już znaczenie meta tagów, title i description. W tym kursie pragniemy zaprezentować, jak je poprawnie tworzyć oraz na co zwracać uwagę. Zaprezentujemy również, jak zamieszczać meta w popularnych skryptach...

Przeczytaj

Jak pisać teksty pod SEO?

Algorytm wyszukiwarki Google od lat jest dopracowywany w taki sposób, żeby w wynikach organicznych użytkownicy znajdowali strony internetowe z najlepszą treścią, dopasowaną do wpisywanego zapytania. Dlatego obecnie trudno wyobrazić sobie skuteczne pozycjonowanie bez zadbania o teksty na...

Przeczytaj

Jaki system zarządzania treścią (CMS) wybrać na początek?

Systemy zarządzania treścią (z ang. Content Management Systems) to systemy, które pozwalają na tworzenie stron internetowych bez konieczności posiadania wiedzy technicznej. Jeżeli chciałbyś stworzyć stronę dla siebie lub swojej firmy, ale nie chcesz płacić małej fortuny za jej...

Przeczytaj

Monitorowanie pozycji słów kluczowych w Google

Często w trakcie współpracy z firmami oferującymi usługi SEO, klienci pytają, na jakiej podstawie generowane są raporty pozycji słów kluczowych w naturalnych wynikach wyszukiwania (SERP). Zdarza się, że pozycje przedstawione w raportach nie są zgodne z wynikami, jakie widzą klienci...

Przeczytaj

Poprawa pozycji w Google Maps

Dla firm, które dopiero wchodzą na rynek, bardzo ważne jest szybkie dotarcie do lokalnych odbiorców. Mapy Google dają możliwość łatwego pozyskania nowych klientów i zwiększenia ruchu na stronie internetowej firmy...

Przeczytaj

Yoast SEO czy All in One SEO Pack: który plugin wybrać?

Wybór odpowiedniej wtyczki do optymalizacji strony to dylemat, przed którym staje wielu użytkowników systemu WordPress. Dwie najpopularniejsze możliwości to Yoast SEO oraz All in One SEO Pack...

Przeczytaj

Optymalizacja PageSpeed w pięciu łatwych krokach

PageSpeed, czyli szybkość ładowania się strony internetowej, to dla biznesu w sieci bardzo ważne zagadnienie. Od tego, jak szybko załaduje się strona, może zależeć to, czy odwiedzający zdecydują się na niej pozostać, czy raczej przeniosą się w jakiś inny, bardziej przyjazny...

Przeczytaj

Jak zoptymalizować grafikę na stronie internetowej dla potrzeb SEO?

Strony internetowe różnią się technologią, treścią i wyglądem. Dobrze zoptymalizowana strona internetowa, zapewniająca szybki dostęp do swojej zawartości, to klucz do sukcesu. W dobie szybkiego Internetu dostęp do strony powinien być dla użytkownika jak najłatwiejszy, dlatego...

Przeczytaj

Kreatywne sposoby na link building, czyli jak zdobyć wartościowe linki do strony internetowej?

Algorytm Google, oceniając każdą stronę internetową podczas ustalania pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, bierze pod uwagę kilkaset czynników. Jednak od lat jednym z głównych elementów wpływających na pozycje w Google są linki przychodzące. Właśnie dlatego warto zadbać o...

Przeczytaj

Optymalizacja SEO sklepu internetowego

Jak zoptymalizować sklep internetowy zgodnie z SEO? Tworząc sklep internetowy, już podczas jego projektowania należy zwrócić uwagę na kilka kluczowych czynników, które pomogą w odniesieniu szybkiego sukcesu na rynku eCommerce. Przemyślane działanie od początku tworzenia projektu...

Przeczytaj

Czym są meta tagi i jak je stosować?

Każdy webmaster powinien znać podstawowe meta tagi, które służą do przekazywania wyszukiwarkom i przeglądarkom sprecyzowanych informacji. Dzięki meta tagom możemy zablokować dostęp dla robota wyszukiwarki, ustawić krótki opis strony, ustalić tytuł okna przeglądarki, a nawet...

Przeczytaj

Kurs korzystania z Google Search Console część 1

Co to jest Google Search Console ? Jest to narzędzie udostępniane przez firmę Google za darmo służące do monitorowania stanu strony internetowej w wyszukiwarce Google, analizowania pod kątem występowania błędów, czy wykrywania niebezpiecznych treści.Jedną z wielu pomocnych funkcji...

Przeczytaj

Analiza konkurencji w pigułce

Przystępując do pozycjonowania, analizę konkurencji uznajemy za konieczność w celu rozeznania się w działaniach podjętych przez naszych rywali. Przeprowadzoną wnikliwie analizę można porównać do audytu SEO, który pozwoli nam odkryć pewne schematy działania i doszukać się...

Przeczytaj

Nasze marki