Kursy pozycjonowania

Jak możesz pomóc w pozycjonowaniu?

Jak możesz pomóc w pozycjonowaniu?

Rozpocząłeś działania pozycjonerskie. Super! Wybrana przez Ciebie firma już używa wszystkich swoich mocy, aby wynieść Twoją stronę internetową na same szczyty Google. Widzisz pierwsze efekty i myślisz: “Fajnie by było dodać coś od siebie. Dzięki temu, efekt może być jeszcze lepszy!”

Zastanawiasz się co zrobić, aby pomóc w pozycjonowaniu Twojej strony. Chcesz zrobić coś sam, ale… no właśnie. Zaczekaj! Czy aby na pewno Twoje działania na stronie przyczynią się do zwiększenia efektów pozycjonowania?

Zastanów się, zanim zaczniesz działać na żywym organizmie!

Jednymi z gorszych przypadków psucia dotychczasowej pracy są zmiany meta tagów, zmiany linkowania wewnątrz strony, usuwanie podstron, edycja lub usuwanie treści na pozycjonowanych podstronach bez kontaktu z pozycjonerem, przywracanie starszej wersji strony, dodawanie strony do katalogów SEO i kupowanie (!) dodatkowych linków prowadzących do serwisu www.

Meta tagi są ważnym elementem każdej witryny, które dostarczają wyszukiwarkom niezbędnych informacji. Dobrze skonstruowany tag, poprawia klikalność wyświetlonych przez wyszukiwarkę wyników.

W poprzednich artykułach wspominaliśmy już o edycji treści na stronie. Wszelkie zmiany, które chcesz w tym zakresie wykonać, konsultuj z pozycjonerem. Jest to ważne ze względu na nasycenie artykułu słowami kluczowymi. Jedną z gorszych rzeczy, jakie możesz wykonać jest przywracanie starej wersji strony. Takie działanie może zniweczyć dotychczasową pracę i będzie wymagało wielu czasochłonnych poprawek. Najważniejsze. Nie kupuj linków prowadzących do Twojej strony. Po prostu – nie. Zapisz, zapamiętaj, nie stosuj.

Co możesz zrobić?

Mamy dla Ciebie kilka praktycznych rad, dzięki którym nie pokłócisz się z pozycjonerami.

  1. Po pierwsze, konsultuj wprowadzanie wszystkich zmian na swojej stronie.
    Pytaj o radę, dowiedz się, czy to co chcesz zrobić jest konieczne?
  2. Po drugie, zredaguj teksty na stronie we własnym zakresie.
    Dlaczego? Pozycjonerzy pracują z naprawdę różnymi stronami. Jednego dnia pozycjonują stronę dla firmy, która zajmuje się zabawkami dla dzieci, a drugiego dla przedsiębiorstwa produkującego suwnice natorowe. Jak widzisz, rozbieżność jest całkiem spora. Poza tym, czasem trafiają się artykuły stricte branżowe. Redagując swoje teksty bardzo nam pomagasz, gdyż z pewnością posiadasz większą wiedzę techniczną na dany temat, dzięki czemu możesz podać więcej szczegółów dotyczących swoich produktów lub usług.
  3. Po trzecie – komunikuj!
    Możesz pośredniczyć w kontakcie z webmasterem i przypomnieć mu o zleceniu realizacji. Pracujemy również na autorskich rozwiązaniach CMS, gdzie optymalizacja czy zwykłe wprowadzenie tekstu wiąże się z wielogodzinną edycją kodu źródłowego. Współpracując na linii Ty – webmaster, a przede wszystkim komunikując i pytając, unikniesz nie tylko nieporozumień, ale i niepotrzebnego przedłużenia pracy nad pewnymi elementami, które można było wykonać o wiele wcześniej.

To tylko kilka krótkich punktów, ale bardzo znaczących. Przede wszystkim komunikuj, mów, pytaj. Pozycjoner też człowiek, który jest właśnie po to, aby Tobie pomóc.

Jak możesz pomóc w pozycjonowaniu?
5 (100%) 1 ocen
Grupa iCEA Grupa iCEA
Wróć do listy

Nasze marki