Kurs SEO

Jak poprawnie tworzyć meta tagi dla strony internetowej? Meta Title & Meta Description w praktyce

W naszym słowniku pojęć związanych z pozycjonowaniem wyjaśnialiśmy już znaczenie meta tagów, title i description. W tym kursie pragniemy zaprezentować, […]

Jak pisać teksty pod SEO?

Algorytm wyszukiwarki Google od lat jest dopracowywany w taki sposób, żeby w wynikach organicznych użytkownicy znajdowali strony internetowe z najlepszą […]

Jaki system zarządzania treścią (CMS) wybrać na początek?

Systemy zarządzania treścią (z ang. Content Management Systems) to systemy, które pozwalają na tworzenie stron internetowych bez konieczności posiadania wiedzy […]

Monitorowanie pozycji słów kluczowych w Google

Często w trakcie współpracy z firmami oferującymi usługi SEO, klienci pytają, na jakiej podstawie generowane są raporty pozycji słów kluczowych […]

Poprawa pozycji w Google Maps

Dla firm, które dopiero wchodzą na rynek, bardzo ważne jest szybkie dotarcie do lokalnych odbiorców. Mapy Google dają możliwość łatwego […]

Yoast SEO czy All in One SEO Pack: który plugin wybrać?

Wybór odpowiedniej wtyczki do optymalizacji strony to dylemat, przed którym staje wielu użytkowników systemu WordPress. Dwie najpopularniejsze możliwości to Yoast […]

Optymalizacja PageSpeed w pięciu łatwych krokach

PageSpeed, czyli szybkość ładowania się strony internetowej, to dla biznesu w sieci bardzo ważne zagadnienie. Od tego, jak szybko załaduje […]

Jak zoptymalizować grafikę na stronie internetowej dla potrzeb SEO?

Strony internetowe różnią się technologią, treścią i wyglądem. Dobrze zoptymalizowana strona internetowa, zapewniająca szybki dostęp do swojej zawartości, to klucz […]

Kreatywne sposoby na link building, czyli jak zdobyć wartościowe linki do strony internetowej?

Algorytm Google, oceniając każdą stronę internetową podczas ustalania pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, bierze pod uwagę kilkaset czynników. Jednak od lat […]