Google: linki ze stron z wysoką liczbą odwiedzin nie są bardziej wartościowe

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

22 sierpnia 2017

John Mueller, pracownik firmy Google, odpowiedział ostatnio na tweet, w którym ktoś stwierdził, że linki ze stron z wysoką ilością odwiedzin z Google są bardziej wartościowe niż te z rzadziej odwiedzanych witryn. Odpowiedź była krótka: Nope.


Warto jednak zaznaczyć, że strony, które otrzymują więcej odwiedzin, posiadają zazwyczaj również wyższy wskaźnik zaufania i, mówiąc oględnie, “większą moc” dla wyszukiwarki. A zatem linki z takich stron są na pewno więcej warte niż linki ze stron, które są odwiedzane bardzo rzadko.

Źródło: SERoundtable

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *