News SEO

Google wyjaśnia, jak działają fragmenty z odpowiedzią (polecane fragmenty) w wyszukiwarce

Na pewno kiedyś już spotkaliście się z sytuacją, gdy podczas wyszukiwania w Google wyświetla się dłuższy fragment tekstu z podstrony […]

Optymalizacja szybkości działania strony internetowej (PageSpeed) nie będzie wpływać na indeksację witryny

Jak wiecie lub też nie, Google ostatnio ogłosiło swoją najnowszą aktualizację algorytmu Google PageSpeed, która zostanie uruchomiona już w lipcu. […]

Google ostrzega: nie używaj markera wydarzeń do promocji produktów i usług

Jeśli na Twojej stronie znajdują się informacje o wydarzeniach, które mają się odbyć w danym czasie w przyszłości, możesz skorzystać […]

Google eksperymentuje z długością tagów meta description wyświetlanych w wynikach wyszukiwania

Pod koniec listopada mogliśmy zaobserwować pewne zmiany w wyglądzie wyników wyszukiwania Google. Do tej pory opis strony mógł składać się […]

Nie działa pół internetu! Awaria zasilania OVH – wpływ na SEO

Zapewne Twoja strona dziś nie działa i boisz się, że Twoja strona internetowa zaliczy dziś spadek w rankingu? Musisz wiedzieć, […]

Nowe oznaczenia dla mobilnych wyników wyszukiwania?

Google testuje nowe oznaczenie w stron wykonanych w technologii AMP dla wyników mobilnych. Podziel się z nami swoją opinią 🙂

Odświeżona geolokalizacja Google

Google zmieniło sposób geolokalizacji wyników wyszukiwania. Podziel się z nami swoją opinią 🙂

Nagłówki na stronie WWW

Jednym z kluczowych elementów optymalizacji SEO on-site jest użycie nagłówków dla treści. To, w jaki sposób należy ich używać, po […]

10 ograniczeń Google, o których nie wiedziałeś

Google udostępnia wiele różnych narzędzi, a jednocześnie obsługuje ogromne ilości danych. Nawet taki gigant ma jednak pewne ograniczenia. Podziel się […]