News SEO

Błędy 404 nie świadczą o niskiej jakości strony internetowej

Google informuje: Błędy 404 nie są negatywnie odbierane przez wyszukiwarkę i nie świadczą o niskiej jakości strony internetowej. Naturalna część […]

Algorytm Fred potwierdzony przez Google

W marcu Google wprowadziło najnowszą aktualizację algorytmu uderzającą w strony o niskiej jakości treści. Aktualizacja została nazwana przez branżę SEO […]

Katalog DMOZ zamyka się po 18 latach

DMOZ, jeden z najstarszych i najbardziej zaufanych katalogów stron ogłosił na swojej stronie głównej komunikat o planowanym zamknięciu serwisu. Strona […]

Phantom V – Aktualizacja jakościowa

Na początku lutego pojawiło się zamieszanie w wynikach organicznych, w świecie pozycjonerów istnieje podejrzenie, że mieliśmy do czynienia z aktualizacją […]

Co wydarzyło się w branży SEO w 2016 roku?

SEO to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż. Każdego roku zmiany w algorytmach Google objawiają się sporym zamieszaniem. Jakie […]

Złośliwe grafiki w obrazach Google Moja Firma

Szkodliwość złośliwych grafik Sucuri, firma specjalizująca się dostarczaniu i wdrażaniu rozwiań z zakresu bezpieczeństwa stron i aplikacji internetowych, wykryła nową […]

Z końcem stycznia 2017 wprowadzony zostaje wymóg stosowania protokołu HTTPS

  Protokuł HTTPS, a gromadzenie haseł „Włączanie protokołu HTTPS dla całej witryny jest istotne, jeśli witryna gromadzi hasła, informacje o […]

Google dodaje wsparcie dla restauracji i kursów online do kart rozszerzonych

Czym są karty rozszerzone? Karty rozszerzone (Rich Cards) to nowy sposób wyświetlania wyników wyszukiwania w Google na urządzeniach mobilnych. Korzystają […]

Google zmienia przycisk “Dodaj do indeksu”

Przycisk „Poproś o indeksację„ W Google Search Console zmieniona została treść przycisku „Dodaj do indeksu” na „Poproś o indeksację”. Zmiana […]