Czynniki behawioralne

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

28 kwietnia 2020

Czynniki związane z zachowaniem użytkowników. Czynniki behawioralne mają wpływ i są czynnikiem decydującym  o pozycji w wynikach wyszukiwania. Jeśli użytkownicy, po wpisaniu danej frazy, będą wybierać w wynikach wyszukiwania serwis, który będzie się znajdował np. na 8 pozycji, Google – widząc, że to tego oczekują użytkownicy – umieści go na wyższej, mimo tego, że zgodnie z zasadami algorytmu dotyczącej czynników on- i off-site serwis powinien zajmować niższą pozycję.

Finalnie jednym z najważniejszych wskaźników jakości strony, a co za tym idzie jej pozycji, jest sam użytkownik, który decyduje co jest dla niego najlepsze (np. strona na pozycji 8, a nie ta na pozycji 1).