Google Tag Manager

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

28 kwietnia 2020

Narzędzie dostarczane przez Google, które pozwala na dodawanie do strony różnych “tagów” (np. kod śledzący Yandex, FB Pixel itd.) w jednym miejscu, ale też na zachowanie wszystkiego w jednym spójnymi miejscu i łatwe zarządzanie dodanymi elementami.

Narzędzie może ułatwić konfigurację mierzenia poszczególnych zdarzeń w Google Analytics. Wystarczy wkleić w kodzie kontener obejmując całość kodu:

google tak menager przykład

oraz skonfigurować odpowiednie tagi przypisane do naszego konta GA, które po wykonaniu przez użytkownika określonych czynności na stronie, wyślą do GA tzw. hity informujące o wykonaniu pewnego zdarzenia.

Narzędzie będzie rozpoznawać poszczególne rodzaje zdarzeń na stronie, jak np. kliknięcie w dany element. Dzięki temu konfiguracja celów w GA jest o wiele prostsza.