Marketing automation

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

28 kwietnia 2020

Rozwiązania z gatunku automatyzacji działań marketingowych na podstawie określonych scenariuszy zachowań użytkowników. Jednocześnie jest to rodzaj głębokiej analizy użytkowników odwiedzających dany serwis, maszynowe uczenie się ich zachowań, analiza ich potrzeb, segmentacja, w celu zastosowania spersonalizowanych komunikatów reklamowych. Tego rodzaju rozwiązań dostarcza np. EDRONE. Przykład:

Scenariusz: użytkownik dodaje produkt do koszyka, ale nie dokonuje transakcji w ciągu 2h od momentu skompletowania koszyka.

Działanie systemu: wysłanie wiadomości e-mail z linkami do przeglądanych przez użytkownika produktów.

Scenariusz: użytkownik w ciągu 48h od momentu wysłania wiadomości z linkami do przeglądanych produktów nie powrócił na sklep i nie sfinalizował transakcji.

Działanie systemu: wysłanie wiadomości e-mail z kodem rabatowym na przeglądane produkty.