Przekierowanie (ang. redirect)

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

28 kwietnia 2017

działanie polegające na wyświetleniu strony o innym adresie w przeglądarce internetowej mimo wpisania danego adresu URL. Technika stosowana przy przenoszeniu podstrony pod inny adres w taki sposób, aby stary był nadal dostępny.

Wyróżniamy przekierowania:

  • 300 multiple choise – kilka możliwości, zwykle ta sama strona w różnych językach
  • 301 – przekierowanie permanentne
  • 302 found – przekierowanie tymczasowe
  • 303 see other – przekierowane stosowane gdy odpowiedź na żądanie znajduje się pod innym adresem. Znajduje zastosowanie gdy dane wysyłane są metodą POST
  • 307 Temporary Redirect – przekierowanie tymczasowe