Topical Authority

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

28 kwietnia 2020

Pojęcie określające autorytet domeny / strony w kontekście danego zagadnienia. Google zdecydowanie lepiej ocenia serwisy, które dostarczają użytkownikom wartościowego, wyczerpującego contentu na dany temat.

Wyższy topical authority będzie miał sklep internetowy z elektronarzędziami, który będzie na swojej stronie publikować rankingi marek narzędzi, ich recenzje, artykuły eksperckie spełniające funkcję doradczą itd. niż sklep, który nie będzie tego posiadać.

Teoretycznie topical authority można odnosić do pojęcia rankingu witryny jako całości, co oznacza, że im więcej kategorii i przede wszystkim produktów, co determinuje większe ale bardzo naturalne nasycenie słowem kluczowym, tym więcej podstron traktujących o danym zagadnieniu i wyższy topical authority.

Graficzna prezentacja Topical Authority:

topical authority przyklad

Artykuł warty uwagi: https://www.senuto.com/pl/blog/topical-authority-case-study/