Widoki w sklepie internetowym

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

28 kwietnia 2020

Layout, czyli układ poszczególnych podstron. Można wyróżnić np.:

  • widok strony głównej
  • widok strony kategorii /podkategorii / filtrów
  • widok karty produktowej
  • widok podstron typu kontakt, regulamin, polityka prywatności itd.
  • widok koszyka
  • widok ścieżki zakupowej (kolejne jej kroki)
  • blog: kategorie, tagi, wpisy (artykuły)

Dobrą praktyką jest stworzenie osobno widoków dla wersji desktop i mobile:

  • strona powinna być projektowana z myślą o urządzeniu mobilnym (zasada: mobile first), a w drugiej kolejności o desktopach
  • “osobne widoki” powinny prezentować zawartość w taki sposób, by jej przeglądanie było wygodne dla użytkowników wykorzystujących daną wielkość ekranu