Przykładowe narzędzia SEO, które możesz zastosować w swojej firmie

Przykładowe narzędzia SEO, które możesz zastosować w swojej firmie

Polina Zimmerman/pexels.com

Z pewnością chciałbyś poprawić swoje działania na stronie internetowej i zyskać popularność w wyszukiwarce. SEO (Search Engine Optimization) jest idealnym sposobem na to, aby znaleźć się na samej górze organicznych wyników wyszukiwania. Aby przygotować skuteczną strategię SEO, będziesz musiał poświęcić swój czas na dokładną analizę słów kluczowych. Okazuje się, że istnieje kilka narzędzi, które pomogą Ci na tym etapie.

Jeżeli dopiero planujesz rozpocząć swoją przygodę z działaniami SEO, skorzystaj z naszej listy narzędzi, które dobrze sprawdzą się podczas badania słów kluczowych:

Long Tail Pro

To narzędzie pozwala znaleźć dochodowe, ukierunkowane słowa kluczowe i obliczyć ich konkurencyjność. Umożliwia również określenie trudności poszczególnych fraz w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania Google. System metryczny służy użytkownikowi do określenia wielu kluczowych cech, takich jak siła domeny, zaindeksowane adresy URL czy liczba zawartych linków na stronie. Wszystkie te specjalistyczne funkcje, które oferuje Long Tail Pro, wyróżniają go spośród innych narzędzi. Long Tail Pro oferuje tydzień bezpłatnego okresu próbnego, podczas którego będziesz mieć możliwość przetestowania z wszystkich możliwości, jakie daje to narzędzie. Po tym czasie dostępny jest wybór spośród wielu opcji cenowych – w zależności od wielkości Twojej firmy możesz skorzystać z pakietu, który będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni i dostosowany do Twoich potrzeb.

Sprawdź: TOP 6 narzędzi stosowanych w SEO

Planer słów kluczowych

Planer słów kluczowych Google pomaga znaleźć odpowiednie słowa kluczowe, porównać ich konkurencyjność oraz stworzyć dokładną strategię. To narzędzie pozwala użytkownikowi przeanalizować popularność słów kluczowych w przeszłości, aby lepiej przewidzieć najbliższe trendy. Fakt, że planer słów kluczowych Google jest zupełnie bezpłatny, tylko zachęca do skorzystania z jego możliwości. Największą wadą tego narzędzia jest to, że nie można ustalić, z jakiego urządzenia najczęściej korzystają odbiorcy Twojej strony. W związku z tym nie będziesz mógł przeanalizować, jakie słowa kluczowe, na jakich urządzeniach sprawdzają się najlepiej.

Źródło: Andrea Piacquadio/pexels.com

Wordstream

Narzędzie Wordstream jest o wiele dokładniejsze niż planer słów kluczowych Google. Dzięki Wordstream możesz analizować słowa kluczowe z różnych kategorii, takich jak frazy kluczowe, słowa kluczowe z długim ogonem, a także meta frazy i wiele innych. To narzędzie zapewnia ponad miliard słów kluczowych, które później możesz wykorzystać na swojej stronie internetowej. Wordstream pomaga kierować reklamy na określone frazy, przy czym pokazuje, które słowa kluczowe najlepiej wybrać do tego konkretnego komunikatu. Do jego zalet można zaliczyć również dostępne dane analizy słów kluczowych, funkcję sugerowania słów kluczowych i miernik częstotliwości występowania danych fraz. Największą wadą tego narzędzia jest fakt, że po 30 bezpłatnych wyszukiwaniach, musisz założyć płatne konto.

Sprawdź: Jak wybrać najlepsze narzędzie CMS?

Moz Pro

Moz Pro jest jednym z wielu narzędzi stosowanych w celu poprawy działań SEO. Zapewnia on wiele skutecznych funkcji, takich jak sugestie słów kluczowych, dostęp do różnych wskaźników czy łatwy w użyciu interfejs służący do analizy stron wyników wyszukiwania. Ponadto funkcja grupowania umożliwia umieszczanie propozycji słów kluczowych w szersze foldery w celu lepszej organizacji. Moz Pro wyświetla dane za pomocą łatwo dostępnych grafik i arkuszy, aby analiza była przyjemniejsza dla oczu.

SEMrush

SEMrush zapewnia optymalizację słów kluczowych pod kątem SEO. To narzędzie zwiększa możliwość obecności Twojej strony internetowej na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Narzędzie SEMrush zapewnia sprawdzone słowa kluczowe, dzięki którym znajdziesz się ponad konkurencją. Dostarcza on również użytkownikowi przydatne dane dotyczące słów kluczowych, takie jak CPC, największe trendy, liczby wyników wyszukiwania i inne. Do zalet SEMrush można zaliczyć szybkość, znajomość backlinków i audytów witryn, rozległa sieć stron internetowych i słów kluczowych w bazie danych oraz możliwość zobaczenia, jak radzą sobie witryny konkurencji. Największą wadą jest niestety koszt, ponieważ jest to dość drogie narzędzie, jednak zdecydowanie warto zapłacić za nie każde pieniądze.

Sprawdź: 11 najlepszych darmowych narzędzi SEO (wypróbowanych i przetestowanych)

Podsumowanie

Mimo że na rynku istnieje wiele skutecznych narzędzi do analizy słów kluczowych, nie każde z nich jest odpowiednie dla Twojej firmy. Wszystko zależy od konkurencji w branży, użytych słów kluczowych, kwoty, którą jesteś w stanie przeznaczyć na tego typu usługi czy samych odbiorców. Tak więc wybór należy do Ciebie. Musisz ustalić, jakie są cele Twoich działań i które narzędzie pomoże Ci w ich realizacji. Wprowadzenie wybranych narzędzi do swojej strategii sprawi, że stanie się ona szybka i prosta oraz zacznie przynosić satysfakcjonujące efekty.

Jeśli jednak obawiasz się, że będziesz mieć problem z obsługą tego typu narzędzi, skorzystaj z pomocy specjalistów. Doświadczona agencja SEO dokona wyboru odpowiednich narzędzi i sprawi, że Twoje działania staną się jeszcze skuteczniejsze!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Linkowanie wewnętrzne – jak stworzyć skuteczną strategię?

    Linkowanie wewnętrzne – jak stworzyć skuteczną strategię?

    Dlaczego linkowanie wewnętrzne jest ważnym elementem strategii SEO? Jakie techniki wchodzą w jego skład? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule!
    Metatag noindex – czym jest i jak z niego korzystać?

    Metatag noindex – czym jest i jak z niego korzystać?

    Masz silnie rozbudowaną strukturę własnej strony internetowej? Dowiedz się, jak kontrolować jej zawartość za pomocą meta tagu noindex w kontekście SEO.
    Poznaj najskuteczniejsze praktyki dotyczące optymalizacji treści

    Poznaj najskuteczniejsze praktyki dotyczące optymalizacji treści

    Zdarza się, że techniczne SEO to za mało. Jakie działania należy więc podjąć? Czym jest evergreen content i jak podążać za trendami?
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą
        w ciągu kilku minut!
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.