SEM Blog

pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy
SEM
SEM
Inteligentna kampania produktowa

Inteligentna kampania produktowa

Sztuczna inteligencja zawładnęła niemal każdą dziedziną naszego życia. Zautomatyzowane rozwiązania dają przedsiębiorcom nowe możliwości w promocji marki.

Reklama na Youtube

Reklama na Youtube

Platformy mainstreamowe to pożądane miejsce promocji świadczonych usług bądź oferowanych produktów. Czy na to przedsięwzięcie może pozwolić sobie każdy?

GSP Adwords – czym jest?

GSP Adwords – czym jest?

Poczta jest sprawdzana przez użytkowników nawet kilkanaście razy dziennie. Nikt nie lubi spamu, jednak warto poznać inną perspektywę e-mail marketingu.

CPC a CPM – różnice

CPC a CPM – różnice

Jeśli zastanawiasz się nad prowadzeniem kampanii reklamowych w Internecie, musisz poznać różne modele płatności. Poznaj różnice między CPC a CPM.

Jak wykorzystać parametr UTM w kampaniach Google Ads?

Jak wykorzystać parametr UTM w kampaniach Google Ads?

Analiza reklam w Google Ads pozwala zebrać ważne dane o ich skuteczności. Jednym ze sposobów śledzenia kluczowych parametrów są znaczniki UTM.

Rozszerzenia reklam Google Ads

Rozszerzenia reklam Google Ads

Rozszerzenia reklam to doskonały sposób na wyróżnienie kampanii i zwiększenie jej skuteczności. Wyjaśniamy, czym są rozszerzenia w Google Ads.

Od czego zależy cena za kliknięcia w Google Ads?

Od czego zależy cena za kliknięcia w Google Ads?

Planujesz kampanię w Google Ads, ale boisz się wysokich kosztów? Dowiedz się, ile możesz zapłacić za jedno kliknięcie i oszacuj swój budżet reklamowy.

Czym charakteryzuje się strategia SEM?

Czym charakteryzuje się strategia SEM?

SEM jest ważną częścią działań marketingowych w sieci i skupia się na promocji zasobu w wyszukiwarkach. W artykule przyjrzymy się jego cechom i zaletom.

Nazwa konkurencji w reklamach Google Ads — czy jest to dozwolone?

Nazwa konkurencji w reklamach Google Ads — czy jest to dozwolone?

Czy myślałeś kiedyś, by targetować kampanie reklamowe na markowe frazy konkurentów? Czym jest Brand Bidding i co myśli o nim Google! Warto wiedzieć.

Czym jest Planer słów kluczowych?

Czym jest Planer słów kluczowych?

Problem z wymyśleniem słów kluczowych dla kampanii lub tekstów na stronę? Z pomocą przyjdzie Planer słów kluczowych Google. Poznaj jego możliwości!

Poznaj typy dopasowań słów kluczowych w Google Ads

Poznaj typy dopasowań słów kluczowych w Google Ads

Korzystanie z różnych rodzajów dopasowania słów kluczowych daje możliwość optymalizowania kampanii. Poznaj dopasowanie przybliżone, do wyrażenia i ścisłe.

Kampania Discovery Google Ads

Kampania Discovery Google Ads

Discovery Google Ads to nowa forma reklamy, zależna od algorytmu Google. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą liczyć na spore zyski i szerokie grono klientów.

Jak wybrać agencję Google Ads?

Jak wybrać agencję Google Ads?

Przedsiębiorcy prowadzący biznes online dążą do profesjonalnego wsparcia kampanii reklamowych. Często decydują się więc na pomoc agencji Google Ads.

Co warto wiedzieć o certyfikacie Google Ads?

Co warto wiedzieć o certyfikacie Google Ads?

Mając e-biznes, dążysz do zdobycia zaufania jak największej grupy osób. Jak więc udowodnić status profesjonalisty w swojej branży i zyskać uwagę klientów?

Wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat SEO, SMM, SEM i SMO

Wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat SEO, SMM, SEM i SMO

Istnieje tyle metod, które wpływają na pozycjonowanie Twojej witryny, że możesz nie wiedzieć, którą powinieneś wybrać… Jednak my znamy na to odpowiedź!

Jak zarabiać z AdSense?

Jak zarabiać z AdSense?

Google AdSense to program, który pomoże Ci zarabiać na swojej stronie internetowej. Wystarczy, że odpowiednio ją rozwiniesz. Sprawdź, co musisz zrobić.

Jak zaprojektować baner reklamowy, żeby w niego klikano?

Jak zaprojektować baner reklamowy, żeby w niego klikano?

Dopracowanie grafik, optymalizacja to kroki kluczowe podczas tworzenia banerów reklamowych. Sprawdź, o czym powinieneś pamiętać, by zwrócić uwagę odbiorców.

Strona docelowa (landing page) w kontekście reklam Pay Per Click

Strona docelowa (landing page) w kontekście reklam Pay Per Click

Zapewnij sobie miękkie lądowanie w internecie. Dowiedz się, czym jest landing page, a także jak wykorzystać jej potencjał w zwiększeniu swojej promocji!

Co wiesz o pay-per-click? – podstawy strategii PPC

Co wiesz o pay-per-click? – podstawy strategii PPC

Czy znasz szczegóły prowadzenia kampanii PPC? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak korzystać z płatnych reklam i co możesz dzięki nim osiągnąć.

Jak ROAS wpływa na Twoją reklamę PPC w E-Commerce?

Jak ROAS wpływa na Twoją reklamę PPC w E-Commerce?

Chciałbyś generować więcej zysków ze swojej sprzedaży w sklepie internetowym, ale nie wiesz jakie podjąć działania w tym kierunku? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj ROAS!

Co powinno zadecydować o wyborze narzędzia? – najlepsze rozwiązanie dla raportowania PPC

Co powinno zadecydować o wyborze narzędzia? – najlepsze rozwiązanie dla raportowania PPC

Klienci pragną widzieć z jaką skutecznością realizowana jest ich kampania promocyjna – pokaż im to czarno na białym!

DARMOWY AUDYT SEO

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Dziękujemy za kontakt.

    Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

    Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.

      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę