DARMOWY AUDYT SEO

SEM Blog - Strona 2

pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy
SEM
SEM
CPC a CPM – różnice
CPC a CPM – różnice

Jeśli zastanawiasz się nad prowadzeniem kampanii reklamowych w Internecie, musisz poznać różne modele płatności. Poznaj różnice między CPC a CPM.

Jak wykorzystać parametr UTM w kampaniach Google Ads?
Jak wykorzystać parametr UTM w kampaniach Google Ads?

Analiza reklam w Google Ads pozwala zebrać ważne dane o ich skuteczności. Jednym ze sposobów śledzenia kluczowych parametrów są znaczniki UTM.

Rozszerzenia reklam Google Ads
Rozszerzenia reklam Google Ads

Rozszerzenia reklam to doskonały sposób na wyróżnienie kampanii i zwiększenie jej skuteczności. Wyjaśniamy, czym są rozszerzenia w Google Ads.

Od czego zależy cena za kliknięcia w Google Ads?
Od czego zależy cena za kliknięcia w Google Ads?

Planujesz kampanię w Google Ads, ale boisz się wysokich kosztów? Dowiedz się, ile możesz zapłacić za jedno kliknięcie i oszacuj swój budżet reklamowy.

Czym charakteryzuje się strategia SEM?
Czym charakteryzuje się strategia SEM?

SEM jest ważną częścią działań marketingowych w sieci i skupia się na promocji zasobu w wyszukiwarkach. W artykule przyjrzymy się jego cechom i zaletom.

Nazwa konkurencji w reklamach Google Ads — czy jest to dozwolone?
Nazwa konkurencji w reklamach Google Ads — czy jest to dozwolone?

Czy myślałeś kiedyś, by targetować kampanie reklamowe na markowe frazy konkurentów? Czym jest Brand Bidding i co myśli o nim Google! Warto wiedzieć.

Czym jest Planer słów kluczowych?
Czym jest Planer słów kluczowych?

Analiza słów kluczowych to nieodłączny element każdej strategii SEO i Google Ads. Przeprowadzisz ją za pomocą darmowego Planera słów kluczowych od Google.

Poznaj typy dopasowań słów kluczowych w Google Ads
Poznaj typy dopasowań słów kluczowych w Google Ads

Korzystanie z różnych rodzajów dopasowania słów kluczowych daje możliwość optymalizowania kampanii. Poznaj dopasowanie przybliżone, do wyrażenia i ścisłe.

Kampania Discovery Google Ads
Kampania Discovery Google Ads

Kampania Discovery Google Ads to nietypowy sposób na dotarcie do nowych użytkowników oraz na remarketing. Czym jest taka forma reklamy i czy się sprawdza?

Jak wybrać agencję Google Ads?
Jak wybrać agencję Google Ads?

Przedsiębiorcy prowadzący biznes online dążą do profesjonalnego wsparcia kampanii reklamowych. Często decydują się więc na pomoc agencji Google Ads.

Co warto wiedzieć o certyfikacie Google Ads?
Co warto wiedzieć o certyfikacie Google Ads?

Mając e-biznes, dążysz do zdobycia zaufania jak największej grupy osób. Jak więc udowodnić status profesjonalisty w swojej branży i zyskać uwagę klientów?

Wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat SEO, SMM, SEM i SMO
Wszystko, co powinieneś wiedzieć na temat SEO, SMM, SEM i SMO

Istnieje tyle metod, które wpływają na pozycjonowanie Twojej witryny, że możesz nie wiedzieć, którą powinieneś wybrać… Jednak my znamy na to odpowiedź!

Jak zarabiać z AdSense?
Jak zarabiać z AdSense?

Google AdSense to program, który pomoże Ci zarabiać na swojej stronie internetowej. Wystarczy, że odpowiednio ją rozwiniesz. Sprawdź, co musisz zrobić.

Jak zaprojektować baner reklamowy, żeby w niego klikano?
Jak zaprojektować baner reklamowy, żeby w niego klikano?

Dopracowanie grafik, optymalizacja to kroki kluczowe podczas tworzenia banerów reklamowych. Sprawdź, o czym powinieneś pamiętać, by zwrócić uwagę odbiorców.

Strona docelowa (landing page) w kontekście reklam Pay Per Click
Strona docelowa (landing page) w kontekście reklam Pay Per Click

Zapewnij sobie miękkie lądowanie w internecie. Dowiedz się, czym jest landing page, a także jak wykorzystać jej potencjał w zwiększeniu swojej promocji!

Co wiesz o pay-per-click? – podstawy strategii PPC
Co wiesz o pay-per-click? – podstawy strategii PPC

Czy znasz szczegóły prowadzenia kampanii PPC? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak korzystać z płatnych reklam i co możesz dzięki nim osiągnąć.

Jak ROAS wpływa na Twoją reklamę PPC w E-Commerce?
Jak ROAS wpływa na Twoją reklamę PPC w E-Commerce?

Chciałbyś generować więcej zysków ze swojej sprzedaży w sklepie internetowym, ale nie wiesz jakie podjąć działania w tym kierunku? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj ROAS!

Co powinno zadecydować o wyborze narzędzia? – najlepsze rozwiązanie dla raportowania PPC
Co powinno zadecydować o wyborze narzędzia? – najlepsze rozwiązanie dla raportowania PPC

Klienci pragną widzieć z jaką skutecznością realizowana jest ich kampania promocyjna – pokaż im to czarno na białym!

Reorientacja atrybucji Google AdWords – co musisz mieć na uwadze?
Reorientacja atrybucji Google AdWords – co musisz mieć na uwadze?

Spersonalizowany dobór atrybucji Google AdWords? Owszem, taką możliwość otrzymali reklamodawcy PPC, co z tego wynika?

Jakie korzyści płyną z kampanii PPC?
Jakie korzyści płyną z kampanii PPC?

Zastanawiasz się, jakie korzyści płyną z reklamy typu PPC? Chcesz odnieść sukces ze sprzedaży swoich produktów, ale nie wiesz jak? Musisz przeczytać ten artykuł!

Czy wciąż popularne jest budowanie zaplecza SEO?
Czy wciąż popularne jest budowanie zaplecza SEO?

Tworzenie zaplecza SEO wspiera stronę, która ma być widoczna w Google. Czy jest to proste i czy każdy może prowadzić takie zaplecze – sprawdź!


Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę