SEO Newsy #01: tajemnicza aktualizacja Google

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Redakcja SEO Newsów

Klaudia Pawłowska, Justyna Krupa, Michał Szylko i Michał Nawrocki trzymają rękę na pulsie, żeby co tydzień dostarczać Wam najważniejsze wiadomości ze świata SEO. Więcej

27 września 2021

Witamy w SEO Newsach, naszym cotygodniowym przeglądzie najważniejszych wiadomości ze świata algorytmów i wyszukiwarek. Na jakie wprowadzone ostatnio przez Google zmiany należy zwrócić uwagę? 

Możliwa aktualizacja algorytmu Google 16 i 17 września

Być może 16 i 17 września miała miejsce mała aktualizacja algorytmu Google. Aktualizacja nie została potwierdzona. Wahania mogą być również spowodowane zmianą sposobu wyświetlania linków w serpach przez co narzędzia mogły nieco zwariować.

Źródło: 

https://www.seroundtable.com/google-update-on-september-16th-17th-32120.html 

 

Dane strukturalne product prawidłowo działają również, gdy nie ma opinii produktowych.

John Mueller potwierdził, że nawet jeśli nie ma opinii na stronach produktowych, nadal można używać danych strukturalnych product i uzyskiwać szczegółowe/ rozszerzone wyniki produktów na stronie wyników wyszukiwania Google.

Źródło: 

https://www.seroundtable.com/google-product-rich-results-reviews-32118.html 

 

Google: Samoodnoszące się linki kanoniczne (self-referential canonical) pomagają w usuwaniu drobnych błędów SEO.

John Mueller z Google powiedział, że używanie self canonical jest dobrym sposobem na usunięcie drobnych błędów SEO. Np. jak ktoś linkuje po b.html?utm=cheese to serwer pokaże b.html

Źródło: 

https://www.seroundtable.com/google-self-referential-canonicals-clean-up-mistakes-32116.html