Prowadzenie profilu w social mediach wymaga czasu i wiedzy
Dobór atrakcyjnych treści, które pokażą Twoją markę w możliwie jak najlepszym świetle, a także przyciągną i zaktywizują odbiorców, nie jest łatwym zadaniem.
Jednocześnie trzeba pamiętać, że starannie i umiejętnie prowadzony fanpage firmy nie tylko napędza sprzedaż, ale też jest wartością samą w sobie - wizytówką firmy.
Profil powinien promować ofertę firmy
Profil w mediach społecznościowych musi przekierowywać ruch na stronę internetową i pozytywnie wpływać na pozycjonowanie.
Traktujemy social media jako narzędzie do rozwijania Twojego biznesu. Nie zapominamy przy tym o celach wizerunkowych, bo one też są bardzo ważne. Wpływają na to, jak potencjalni klienci postrzegają Twoją markę, co o niej mówią, czy lubią ją i szanują.
Firma o złej opinii nie budzi zaufania. Przez to mniej użytkowników zdecyduje się na skorzystanie z jej usług.