Kurs Social Media
Czego nie można promować na Facebooku?
Wszystkie treści, które są reklamowane na Facebooku, muszą przejść proces ścisłej weryfikacji. Z roku na rok wymagania, które powinny spełniać […]
Jak wykorzystać grupy na Facebooku do promocji marki?
Facebook daje ogromne możliwości jeśli chodzi o promocję marki. Większość firm wie już doskonale, że prowadzenie fanpage’a na tej platformie […]
Jak pozyskać fanów fanpage’a bez inwestowania w reklamę?
Strony na Facebooku pełnią wiele funkcji: przedsiębiorcy traktują je jako platformy do promocji świadczonych usług oraz narzędzie, umożliwiające szybki kontakt […]
Jak korzystać z Marketplace na Facebooku?
Marketplace to specyficzna tablica ogłoszeń, bowiem funkcjonująca w ramach serwisu Facebook i dedykowana właśnie jego użytkownikom. Narzędzia, jakie oferuje Marketplace […]
Jak zorganizować zbiórkę na Facebooku?
Od jakiegoś czasu na Facebooku rosnącą popularnością cieszą się zbiórki pieniędzy na cele dobroczynne. Warto więc sprawdzić, na czym dokładnie […]
Jak wykorzystać Instagram do promocji marki?
Instagram to jeden z najszybciej rozwijających się portali społecznościowych w Polsce. Aplikacja już od dłuższego czasu angażuje użytkownika o wiele […]
Skuteczne reklamy na Facebooku. Jak je tworzyć?
Reklama na Facebooku stała się nieodłącznym elementem obecności na tym portalu społecznościowym zarówno małych, jak i dużych marek. Ciągłe zmiany […]
Jak zorganizować konkurs na Facebooku?
Rozszerzenie działalności, wprowadzenie nowego produktu czy decyzja o zbadaniu preferencji klientów to z reguły moment, w którym firmy decydują się […]
Jak radzić sobie z algorytmami na Facebooku?
Od marca tego roku jednym z głośniejszych tematów medialnych są nowe algorytmy Facebooka, które – według opinii ekspertów – zagrozić […]