Czego nie można promować na Facebooku?

Wszystkie treści, które są reklamowane na Facebooku, muszą przejść proces ścisłej weryfikacji. Z roku na rok wymagania, które powinny spełniać […]

Jak wykorzystać grupy na Facebooku do promocji marki?

Facebook daje ogromne możliwości jeśli chodzi o promocję marki. Większość firm wie już doskonale, że prowadzenie fanpage’a na tej platformie […]

Jak pozyskać fanów fanpage’a bez inwestowania w reklamę?

Strony na Facebooku pełnią wiele funkcji: przedsiębiorcy traktują je jako platformy do promocji świadczonych usług oraz narzędzie, umożliwiające szybki kontakt […]

Jak korzystać z Marketplace na Facebooku?

Marketplace to specyficzna tablica ogłoszeń, bowiem funkcjonująca w ramach serwisu Facebook i dedykowana właśnie jego użytkownikom. Narzędzia, jakie oferuje Marketplace […]

Jak zorganizować zbiórkę na Facebooku?

Od jakiegoś czasu na Facebooku rosnącą popularnością cieszą się zbiórki pieniędzy na cele dobroczynne. Warto więc sprawdzić, na czym dokładnie […]

Jak wykorzystać Instagram do promocji marki?

Instagram to jeden z najszybciej rozwijających się portali społecznościowych w Polsce. Aplikacja już od dłuższego czasu angażuje użytkownika o wiele […]

Skuteczne reklamy na Facebooku. Jak je tworzyć?

Reklama na Facebooku stała się nieodłącznym elementem obecności na tym portalu społecznościowym zarówno małych, jak i dużych marek. Ciągłe zmiany […]

Jak zorganizować konkurs na Facebooku?

Rozszerzenie działalności, wprowadzenie nowego produktu czy decyzja o zbadaniu preferencji klientów to z reguły moment, w którym firmy decydują się […]

Jak radzić sobie z algorytmami na Facebooku?

Od marca tego roku jednym z głośniejszych tematów medialnych są nowe algorytmy Facebooka, które – według opinii ekspertów – zagrozić […]