Facebook: nowe możliwości dla lokalnych firm

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

10 sierpnia 2018

Po fali krytyki, jaka spłynęła na portal Marka Zuckerberga po wprowadzeniu algorytmów, które obniżały zasięgi organiczne fanpage’y (w tym także firmowych), Facebook postanowił dać przedsiębiorcom narzędzia, które pozwolą lepiej komunikować się z fanami, a także skuteczniej pozyskiwać nowych odbiorców.

Kluczem do tego ma być nowy design stron mobilnych, dzięki któremu użytkownicy serwisu szybko i intuicyjnie będą mogli np. zarezerwować stolik w restauracji, czy zapoznać się z organizowanymi wydarzeniami.

To jednak nie wszystko, bowiem zmiany dotyczyć mają również rekomendacji (Facebook zamierza je bardziej wyeksponować), sekcji Local (rozbudowanie narzędzi w jej obrębie) oraz sekcji Jobs, która już niedługo dostępna będzie dla wszystkich osób zalogowanych w serwisie. Ta ostatnia jest szczególnie interesująca, gdyż ułatwi ona poszukiwanie zarówno pracy, jak i pracowników.

Niestety, nie wiadomo jeszcze, kiedy wspomniane innowacje wejdą w życie, jednak wszelkie zmiany w tym zakresie będziemy obserwowali z ogromnym zainteresowaniem!